|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: neej hij kom hier niet meer voor! de beesjes die eerst altijd hierheen kwamen zitten nu in een ander land....ze zijn niet dood ze zijn gewoon uit nederland! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Stel Paul; jij en suus krijgen met een paar jaar een kind Wil je toch ook met hem/haar fijn de bossen door lopen en het kind leren over de natuur ZONDER daarvoor eerst naar het buitenalnd te moeten ??? |
|
quote: weer zo een typisch mensen versus dieren probleem, waarbij de verontwaardiging doorklinkt omdat de zwaar misdeelden in de file moet staan (sorry, verder niks tegen jou, echt waar!) maar goed. als dat gebied door internationale wetgeving is beschermd heb je als automobilist een probleem anders kun je wettelijk gezien gewoon die weg verbreden. maar ik vind de weg verbreden eigenlijk een schijnoplossing want over 5 jaar sta je weer in de file (en is de kikker ook weg). nee, er moeten maar eens ECHTE oplossingen gezocht worden voor dat autoprobleem . je zou ook openbaar vervoer kunnen verbeteren bijvoorbeeld (en de prijs eens zwaar doen dalen).of via internet thuis doen werken of wat dan ook. |
|
quote: dus hij ziet door het bos de bomen niet meer beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
quote: ik STOND inderdaad ieder dag in de file (de ring van Antwerpen) maar ben toen overgestapt op openbaar vervoer. langere reistijd, inderdaad, maar het is veel leuker. ik kan ontspannen reizen en lekker lezen in de trein en bus. |
|
quote:Je doet net of ik alles geasfalteerd wil hebben of zo. Wij wonen zelf midden in de bossen en dat is prima zo. Ik krijg alleen het gevoel dat de milieuorganisaties de laatste tijd zoveel mogelijk aan gemeente en mensje pesten willen doen. Zij streven hun doelen gewoon voorbij. In plaats van een oplossing te zoeken gaan ze meteen naar de rechter. Je moet eens zien hoe blij ze zijn als ze bij een bouwplaats op eens een moeraskruiper vinden. "Zo kunnen we weer eens leuk procederen!!" .... dat soort ideeen krijg ik de laatste tijd daarbij. En dat vind ik geen goede ontwikkeling. |
|
quote: heb jij mijn bovenstaande lap tekst gelezen. inderdaad niet boeiend, maar toch een deels verklaring hier voor. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-07-2002 21:47] |
|
Hmm, nu overdrijf je ... Maar er wordt ook maar raak gebouwt in Nederland .. Natuur verdwijnt overal! Men ziet niet dat als men dat doordoet er op een gegeven moment geen fatsoenlijke balans meer is in de natuur en het heel snel sclechter gaat worden .. alles in de natuur is namelijk afhankelijk van elkaar!! |
|
Mensen denken alleen maar van:"Goh ja eindelijk geen vogelpoep meer op de voorruit van mijn superdeluxe nieuwe BMW!!! Ik vindt het heel erg dat er ALWEER een soort van de dieren op deze wereld is uitgestorven!! Eens zal de mens ook uitsterven en ik hoop dat er dan nog dieren zijn die er om kunnen lachen!! See The Absence Behind My Eyes |
|
Het vogeltje is dus NIET uitgestorven, hij broedt hier alleen niet meer |
|
Hij komt niet meer voor in Nederland ... Straks hebben we hier alleen nog maar mussen ... |
|
het ging mis toen de mensen dachten. Dat de mens de natuur moet overheersen. We denken alleen, maar aan ons zelf. En de natuur is daar de dupe van. |
|
quote: Ik heb het ook alsnog over dieren in het algemeen See The Absence Behind My Eyes |
|
quote: toch nog effe, ik durf het haast niet meer te typen maar tot de sterkst achteruitgaande soorten in nederland behoren de huismus en ringmus. echt waar!!!! je had beter "merel" getypt |
|
quote:Mensen moeten ook ergens wonen. Stop die groei maar eens. Dat natuur verdwijnt is inderdaad zonde. Maar je zal toch moeten realiseren dat de maarschappij groeit en dus plek zal innemen. |
|
On topic! [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 30-07-2002 21:47] beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
lekker zijn jullie...het vogeltje moet leven maar die christenen moeten dood Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Stadduif ... De good old mus??? Hmm die zie ik nog erg veel hiero .. Die hebben zich ook helemaal aangepast aan onze consumptiegewoontes. Mussen (en duiven) eten nu ook ijsjes, patat en alles wat eetbaar is ... Tornevalkjes zie je ook bijna niet meer tegenwoordig |
|
quote: en de maatschappij zal moeten beseffen dat zijn in sterke mate afhankelijk is van deze natuur. een gezonde natuur is geen luxe maar "bittere"noodzaak!!!! |
|
quote: Christenen => mensen => DOOD |
|
quote: There is one other lifeform that follows the exact same pattern.. That lifeform is a virus! The human race is a plague, a cancer on the planet. |
|
quote: Torenvalken zie ik met regelmaat. Bij de vliegbasis in de buurt zijn er genoeg te zien. the only pleasure is pain |
|
quote: Jenje => mens => DOOD!!! edit: dus als de mensen dood zijn gaat het beter met de wereld en het milieu? dan wil ik nog even toevoegen: Een beter milieu begint bij jezelf.....je hebt vastwel een keukenmes in je la liggen ist nie? [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 30-07-2002 21:51] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Daar verschillen wij in wat we belangrijk vinden. Groei van de mensen kan ergens anders wel opgevangen worden, natuur is belangrijker .. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |