IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Arckanum Vorige pagina | Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 07-03-2013 11:14 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Gave artwork.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 07-03-2013 11:40 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Niet siked, wel benieuwd.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 03-06-2013 17:11 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Zeg komt er nog wat van? Moet ZM deze ongeïnspireerde baggerplaat niet even een score van 90 of hoger geven onder het mom van "Season of Mist" en "Achja, kvltnaam he"?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 03-06-2013 17:23 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html



Een keer gehoord, klonk lekker. Ongeïnspireerd? Geen idee; zo goed heb ik er niet naar geluisterd.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 03-06-2013 17:25 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Hel.... enderest staat in de lijst.... met 0 plays.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 03-06-2013 19:47 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Die laatste plaat is verschrikkelijk saai. Ik vond Helvetismyskr (toch?) WEL erg goed, lekkere Sargeist vibe.



Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 03-06-2013 19:52 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

De nieuwe één keer geluisterd en was niet erg spannend. PPPP...etc. was geweldig, die twee erna prima te pruimen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-06-2013 17:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Qua sound en ideeën grijpt hij wel terug naar de beginperiode vind ik, maar jammer genoeg zijn de nummers niet echt op het oude niveau. Tegenvaller.


Faustian Spirit of the Earth


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 28-06-2013 16:53 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Geen jaarlijst, te meh, te bla.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-10-2013 17:06 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Lekkere split, super artwork ook:





Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 15-10-2013 18:06 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2013 19:47 schreef Inverted Church het volgende:
Die laatste plaat is verschrikkelijk saai. Ik vond Helvetismyskr (toch?) WEL erg goed, lekkere Sargeist vibe.

Welke Sargeist-vibe? Die van "Let the Devil In"?


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 15-10-2013 19:40 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Ja, de hipster-variant natuurlijk.



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 27-11-2013 19:59 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Van FB: "We wonder what songs you would like to see Arckanum perform live, what set list would you choose? Comment below."

Geen live shows aub!!! Loopt vast uit op een paar sfeerloze festival shows in de blubber, omringd door Duitsers en mensen die de band niet eens kennen terwijl een toxische mengeling van geuren (goedkoop vreten/bier en zweet) je neus penetreert... niets wat ik mij ooit voorstelde toen ik vroegah (in bos of bunker) naar platen als Fran Marder en Kostogher zat te luisteren.



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-11-2013 20:37 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Meh. Laat mij eigenlijk vrij koud, Arckanum live of niet.

Ik zet Kampen nog maar eens op. Jeugdsentiment.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 27-11-2013 23:22 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2013 19:59 schreef Mortis Rex het volgende:
Van FB: "We wonder what songs you would like to see Arckanum perform live, what set list would you choose? Comment below.".





Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 27-11-2013 23:47 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 27 november 2013 23:22 schreef Sisyphos het volgende:



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 24-02-2016 15:41 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ben deze band aan het herwaarderen.

Heb ooit Fran Marder op één blauwe maandag in Gent gekocht.
De versie met rode letters nog, nu 75 euri, als 't nie meer is.
Kampen heb ik ook, jammer dat die oorspronkelijke versie alle nummers in 4 stukken telt, zeer jammer.
Kostogher heb ik ook.
Het geilige triumviraat van Shamataae.

Al staat het beste nummer op the 11the year anniversary, BA-PHO-MET.

De nieuwe era kan je zo'n beetje stellen vanaf Anti-Kosmos.
Ik weet niet of ik er al dan niet posters van kan maken, het me aanschaffen, het niet eigenlijk overbodig is.

Hét beste alleszins dat ik ooit in Zweden gezien heb.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 24-02-2016 15:42 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2013 17:11 schreef Sisyphos het volgende:
Zeg komt er nog wat van? Moet ZM deze ongeïnspireerde baggerplaat niet even een score van 90 of hoger geven onder het mom van "Season of Mist" en "Achja, kvltnaam he"?


Season Of Mist maakt veel meer kapot dan men lief is.


En nu gaan we vegen


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 25-02-2016 5:59 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2016 15:41 schreef caron het volgende:
Heb ooit Fran Marder op één blauwe maandag in Gent gekocht.
De versie met rode letters nog, nu 75 euri, als 't nie meer is.
Kampen heb ik ook, jammer dat die oorspronkelijke versie alle nummers in 4 stukken telt, zeer jammer.



Ik ook, in de music mania in de afprijsbakken dan nog...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 25-02-2016 15:16 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

"Helvítismyrkr" vind ik hun sterkste werk van de gehele discografie. Voller geluid en betere productie dan het oude werk. Qua nummers interessanter dan veel van het nieuwe werk. Het thrashy "ÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞ" is ook wel aan te raden.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-02-2016 16:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Kampen is geil, de rest is wel tofjes.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 25-02-2016 16:27 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2016 5:59 schreef mikkasscar het volgende:
Ik ook, in de music mania in de afprijsbakken dan nog...


Je bedoelt de Rataplan?


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-02-2016 9:30 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Na aanleiding van deze topic mijn top-3 Arckanum-schijfen maar weer eens uit de kast gepakt. Tof, tof, tof.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 26-02-2016 9:37 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2016 9:30 schreef Kvelgeest het volgende:
Na aanleiding van deze topic mijn top-3 Arckanum-schijfen maar weer eens uit de kast gepakt. Tof, tof, tof.


Dat gevoel heb ik dus ook.

Het is allemaal tof, maar ga er niet meer voor uit mijn dak.
Het meeste van de schijven uit die tijd doen me niet veel meer, zo ook een Dark Medieval Times of Again shall be.

De sfeer en mythe van die tijd heeft het allemaal wat geromantiseerd maar nu black metal enkel nog maar een echt muziekgenre verworden is, zijn er maar wenig nieuwe dingen die me nog echt doen goosebumpen. Veel generische dingen enzo.

Wotan Redividus en Natur zowat het beste van de laatste drie jaar.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-02-2016 9:45 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 26 februari 2016 9:37 schreef caron het volgende:
Dat gevoel heb ik dus ook.

Het is allemaal tof, maar ga er niet meer voor uit mijn dak.
Het meeste van de schijven uit die tijd doen me niet veel meer, zo ook een Dark Medieval Times of Again shall be.

De sfeer en mythe van die tijd heeft het allemaal wat geromantiseerd maar nu black metal enkel nog maar een echt muziekgenre verworden is, zijn er maar wenig nieuwe dingen die me nog echt doen goosebumpen. Veel generische dingen enzo.

Wotan Redividus en Natur zowat het beste van de laatste drie jaar.
Ik kan juist echt genieten van van die oude platen. Die twee die jij noemt dan toevallig niet, als is "Alone Walking" een erg fijn nummer, hetzij van een andere plaat. Zo onlangs Mjölnir ontdekt. Een jaren'90 met ooit een album. Onlangs door DtB heruitgebracht met de demo en de onvoltooide tweede CD op een bonusschijfje. Die sfeer, dat geluid, maar ook de composities, en dan vooral het nummer "Walpurgisfeuer". dat wekt wel een soort van nostalgisch, 'romantisch' gevoel op. Jaren'90 black als Lunar Aurora en Nagelfar, zo hoor je het tegenwoordig zelden nog!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen