|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Gave artwork. |
|
Niet siked, wel benieuwd. |
|
Een keer gehoord, klonk lekker. Ongeïnspireerd? Geen idee; zo goed heb ik er niet naar geluisterd. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Hel.... enderest staat in de lijst.... met 0 plays. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Die laatste plaat is verschrikkelijk saai. Ik vond Helvetismyskr (toch?) WEL erg goed, lekkere Sargeist vibe. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
De nieuwe één keer geluisterd en was niet erg spannend. PPPP...etc. was geweldig, die twee erna prima te pruimen. |
|
Qua sound en ideeën grijpt hij wel terug naar de beginperiode vind ik, maar jammer genoeg zijn de nummers niet echt op het oude niveau. Tegenvaller. Faustian Spirit of the Earth |
|
Geen jaarlijst, te meh, te bla. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Lekkere split, super artwork ook: |
|
quote: Welke Sargeist-vibe? Die van "Let the Devil In"? |
|
Ja, de hipster-variant natuurlijk. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Van FB: "We wonder what songs you would like to see Arckanum perform live, what set list would you choose? Comment below." Geen live shows aub!!! Loopt vast uit op een paar sfeerloze festival shows in de blubber, omringd door Duitsers en mensen die de band niet eens kennen terwijl een toxische mengeling van geuren (goedkoop vreten/bier en zweet) je neus penetreert... niets wat ik mij ooit voorstelde toen ik vroegah (in bos of bunker) naar platen als Fran Marder en Kostogher zat te luisteren. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Meh. Laat mij eigenlijk vrij koud, Arckanum live of niet. Ik zet Kampen nog maar eens op. Jeugdsentiment. |
|
quote: |
|
quote: |
|
Ben deze band aan het herwaarderen. Heb ooit Fran Marder op één blauwe maandag in Gent gekocht. De versie met rode letters nog, nu 75 euri, als 't nie meer is. Kampen heb ik ook, jammer dat die oorspronkelijke versie alle nummers in 4 stukken telt, zeer jammer. Kostogher heb ik ook. Het geilige triumviraat van Shamataae. Al staat het beste nummer op the 11the year anniversary, BA-PHO-MET. De nieuwe era kan je zo'n beetje stellen vanaf Anti-Kosmos. Ik weet niet of ik er al dan niet posters van kan maken, het me aanschaffen, het niet eigenlijk overbodig is. Hét beste alleszins dat ik ooit in Zweden gezien heb. En nu gaan we vegen |
|
quote: Season Of Mist maakt veel meer kapot dan men lief is. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik ook, in de music mania in de afprijsbakken dan nog... |
|
"Helvítismyrkr" vind ik hun sterkste werk van de gehele discografie. Voller geluid en betere productie dan het oude werk. Qua nummers interessanter dan veel van het nieuwe werk. Het thrashy "ÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞ" is ook wel aan te raden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Kampen is geil, de rest is wel tofjes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je bedoelt de Rataplan? En nu gaan we vegen |
|
Na aanleiding van deze topic mijn top-3 Arckanum-schijfen maar weer eens uit de kast gepakt. Tof, tof, tof. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dat gevoel heb ik dus ook. Het is allemaal tof, maar ga er niet meer voor uit mijn dak. Het meeste van de schijven uit die tijd doen me niet veel meer, zo ook een Dark Medieval Times of Again shall be. De sfeer en mythe van die tijd heeft het allemaal wat geromantiseerd maar nu black metal enkel nog maar een echt muziekgenre verworden is, zijn er maar wenig nieuwe dingen die me nog echt doen goosebumpen. Veel generische dingen enzo. Wotan Redividus en Natur zowat het beste van de laatste drie jaar. En nu gaan we vegen |
|
quote:Ik kan juist echt genieten van van die oude platen. Die twee die jij noemt dan toevallig niet, als is "Alone Walking" een erg fijn nummer, hetzij van een andere plaat. Zo onlangs Mjölnir ontdekt. Een jaren'90 met ooit een album. Onlangs door DtB heruitgebracht met de demo en de onvoltooide tweede CD op een bonusschijfje. Die sfeer, dat geluid, maar ook de composities, en dan vooral het nummer "Walpurgisfeuer". dat wekt wel een soort van nostalgisch, 'romantisch' gevoel op. Jaren'90 black als Lunar Aurora en Nagelfar, zo hoor je het tegenwoordig zelden nog! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |