![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Alone Walkyng was ook een zeer zeldzame mini, ik peins dat die voor het reguliere album is uitgebracht. Ligt hier nog ergens te rotten en sommigen willen daar veel voor betalen, raar ook, want daar staat niks unreleased op. Wat het nog altijd doet,Jormundgand, eerste twee Emperors, Frost, Transilvanian Hunger. Hoagascht echte stamper net lijk de eerste van Covenant in hetzelfde atmosferische segment. En nu gaan we vegen |
|||||||||
|
Emperor alles vóór het debuut: "Wrath of the Tyrant" en "Emperor". "A Blaze in the Northern Sky", "Hvis lyset tar oss". "Beyond the Wandering Moon"; een "Weeping Midwintertears" van Abigor. En zelfs een "For all Tid" vind ik, om eerlijk te zijn, qua sfeer een best album. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Komt volgende maand een 7" bij Darkness Shall Rise uit. Deze bevat twee nummers van het aankomende album; Beswaerilsin te oktober. Nog twee extra nieuwe albums zijn al geschreven en zullen ook bij DSR uitkomen. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Niet mijn ding. Arckanum is een band van legendarische statuur, en ik heb al vaak geprobeerd wat van hun oude werk goed te vinden. Dat is me alleen gelukt bij Kaos Svarta Mar, wat ik een geweldige EP vind die ik graag mag draaien. Het andere werk van Arckanum, hoe legendarisch ook - is niet aan mij besteed. En dit nieuwe werk boeit me zowaar nog minder. Jammer. Winter is coming |
|||||||||
|
Ik ben vooral bekend met de eerste platen die ik super vind en weet dus niet of de nieuwe nummers de lijn van de laatste platen volgt, maar ik vind het maar een softe bedoening. |
|||||||||
|
quote: Fran Marder, Kostogher en Kampen zijn echt wel klassiekers hoor - ritualistisch en melodieus, met folkinvloeden, allemaal op een zeer urgente manier gebracht. Daarna werd het behoorlijk middelmatig. Nieuwe EP klinkt als Arckanum die als Arckanum wil klinken. |
|||||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
| Index / Heavy Metal |