|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
En een missende codec. |
|
Wie heeft hier normale dromen? De normale dromen zijn de ergste. Ik wordt liever 3 keer vermoord dan dat ik ga douchen het ontbijt klaarmaak en in de tram stap en het dat ik het na het wakker worden nog een keer over moet doen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-01-2010 17:52] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik droom de laatste tijd vaak dat ik kan vliegen, echt super gaaf! Ik droomde dat wel vaker maar de laatste tijd wat meer. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-01-2010 17:58] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Natuurlijk Sigmund. Daar zou ik niet al te hard intrappen. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 02-01-2010 21:09] |
|
quote:Verschrikkelijk. Ik heb vaak 'normale' dromen, en dan kan ik achteraf niet herinneren of het echt of nep was. Dan word ik wakker, en beschuldig iemand van iets dat diegene niet eens heeft gedaan |
|
Hmm veel dingen waren kapot in mn droom en moest ik weer repareren, versterker een houten fiets, en op een gegeven moment schoten er maar af en toe kogels uit mn pistool en waren het kleine papieren vliegtuigjes die wel hun doel raakte maar toch niet heel schadelijk waren. Moet nodig eens gaan spreken met de technisch onderhoudsmonteur in mn dromen, zo kan ik de tijd natuurlijk nooit goed benutten, ik werd pas 1400 wakker. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wekker zetten? [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 05-12-2010 14:24] |
|
Dan heb ik mn werk in mn dromenwereld nog niet gedaan natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Eerder naar bed gaan? |
|
quote:Dat zijn de besten, ik ken ze.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Nu was het eigenlijk niet om 1000 pas wakker worden op de bank en dan pas echt je bed in duiken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat ik met MH ging trouwen in een bos. Zijn neef had een priester ontvoerd en meegenomen. MH wilde perse een altaar gebouwd van grolsch-kratten. En er stond een rij met kinders die met rijst gooide. Waar MH weer kwaad om werd, want hij wilde geen rijst in zijn haar. |
|
Dan moeten die kids met pakken rijst gooien. Blijft het ook niet in zijn haar hangen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Droomlogica blijft mooi... Eergisteren droomde ik dat ik telkens €8,30 op zak had en dat de trein niet reed en de bus er nog niet was... Dat sloeg echt nergens op! En dat dacht ik dus ook in die droom. Maar de droom van een tijdje terug was nog veel verwarrender: ik had een gezin Zwangere vrouw droeg onze dochter van 2... Moord en doodslag is veel makkelijker te bevatten :p (Vooral iemand doormidden knippen met het dakraam is zo logisch in een droom...) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik moest een vlucht halen. Maar 30 minuten voor vertrek was ik nog thuis aan het inpakken samen met Hodor. Dikke stress. Eenmaal op het vliegveld was ik daar de weg kwijt. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
En toen kwam de ZZ-Top hotrod voorrijden? |
|
Lal, nee, ik droom enkel en alleen is ik 's nachts wakker word en dan om 04:00 weer ga slapen. Wekker gaat dan om 06:00, maar dat laatste stukje van de nacht is wanneer ik droom. Best raar. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
spambot [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 05-08-2013 9:44] |
|
Pim! Edit: droomde laatst dat een meid me meenam in een zijdeurtje. Dat kwam uit in een atelier. De vloer stond vol met opgestapelde pleerollen. Toen gingen we neuken op het balkon maar mijn tampeloeris was kurkdroog dus dat ging niet. Intussen keken we trouwens naar een stelletje wat onder ons stond te seksen tegen een lantaarnpaal. Toen kwam Jorritsma binnen die ons betrapte. Gevolgd door de wekker []. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 19-07-2013 8:47] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
|
|
Iets over ZM, een huis kopen (wat vervolgens een grot bleek), tijdreizen en nazi-ninja's. Ik kan ieder element plaatsen in combinatie met gesprekken/boeken/films de dag ervoor, maar hoe verzint een mens het bij elkaar, zeg. Had zo in Weird Tales Magazine gekund. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik had seks met die oude taart van Murder She Wrote terwijl er een opgezet paard in de kamer stond. Hoe krijgt mijn hoofd het voor elkaar... |
|
Helder, jij wint deze ronde. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Vannacht iets met Katja Schuurman. Geen flauw benul waar dat vandaan komt. Gelukkig niets seksueels, want ik vind dat ook maar een stom wijf. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |