|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
word mooi feest! |
|
hopelijk ben ik dit jaar niet ziek |
|
Ziet er goed uit. Moet nog even kijken met school of ik erbij kan zijn. |
|
Aanwezig |
|
UP! |
|
Ik had graag gekomen, maar ik ben dan een weekendje weg. |
|
quote: Moet de zanger deze keer weer zo bijkomen na de show (is wel metal, je helemaal leegspelen) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Tegenwoordig is het niet alleen de zanger meer Lig ook regelmatig in de kreupels tegenwoordig. Heb er zin in! Gezellig festival en een coole line up! |
|
En ik word gewoon een negatief apatisch kloteventje na een show als het een beetje meezit hehe Cool iig, was er sowiso geweest met de birdflesh mannen net zoals de rest van dr. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Nou je het zegt: zou een grindcore versie van Peter Koelewijn's (ook uit Eindhoven) "je wordt ouder papa" een leuk idee zijn ? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Klinkt als een goed idee, jammer dat we allen rond de 22 hangen [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 23-09-2008 8:28] |
|
Dubbel [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 23-09-2008 8:28] |
|
cool |
|
quote: Ook van Peter Koelewijn: Kom van dat dak af, dat past toch wel bij een groep hangjongeren van 22 Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
|
Helaas dit jaar afwezig, voor het eerst sinds een trouwe bezoeker te zijn van bloodshedfest i.v.m. het lopen van de halve marathon op 12 oktober. Volgende keer beter, voor de mensen die gaan, enorm veel plezier toegewenst op dit te gekke festival an evil incarnation of DEATH! |
|
labels op metal market: Revenge records stonefree rec. power it up relapse rec. bones brigade rec. Rotten roll rex every day hate. basement Stage 16:20 – 16:50 A Den Of Robbers 17:50 – 18:20 K.S.K. 19:20 – 19:50 Kru$h 20:50 – 21:30 P.L.F. 22:30 – 23:10 Keitzer Big Stage (up) 15:30 – 16:00 Krupskaya 17:00 – 17:40 Dr Doom 18:30 – 19:10 Gruesome Stuff Relish 20:00 – 20:40 Looking For An Answer 21:40 – 22:25 Birdflesh 23:20 - …….. Gronibard |
|
Bedankt voor de running order L.: ik heb 'm gelijk maar even via de Dynamo MySpace als bulletin verspreid... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Weer naar Eindhoven de gekste. Zal daar wel veel bekenden van NRW tegenkomen |
|
Gezellig, metal shots is altijd goed! |
|
Ik ga tappen |
|
Hopelijk springt er weer een tap dit jaar tijdens de DrDoom show |
|
quote: Ik hoop het niet; dan rent iedereen naar die andere bar onder jullie show :p Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
hehe Over morgen alweer! Met een beetje geluk is er eindelijk weer nieuwe DrDoom merch! |
|
Zonde dat Cliteater trouwens niet speelt |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |