|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Is er al een tijdschema trouwens? |
|
Zeker: basement Stage 16:10 – 16:40 A Den Of Robbers 17:50 – 18:20 K.S.K. 19:20 – 19:50 Kru$h 20:50 – 21:30 P.L.F. 22:30 – 23:10 Keitzer Big Stage (up) 15:30 – 16:00 Krupskaya 17:00 – 17:40 Dr Doom 18:30 – 19:10 Gruesome Stuff Relish 20:00 – 20:40 Looking For An Answer 21:40 – 22:25 Birdflesh 23:20 - …….. Gronibard |
|
Thanks! Kan ik meteen na jullie show richting de trein |
|
quote: Ik zou Looking for an answer ook ff meepakken en uiteraard Birdflesh |
|
misschien dat er een bilnaad springt ja helaas dat cliteater niet speelt, maar hopeliijk komt alles goed met ivan z'n pols en kunnen ze het de volgende keer inhalen! tot zaterdag! |
|
Vandaag |
|
Siked, tassen bijna ingepakt voor de tour en dan maar die kant op! |
|
|
|
quote: Beetje jammer dat je Kru$h nou weer niet hebt aangeraden... |
|
quote: hehe damnit, vergeten idd. Helaas zelf ook nog es moeten missen, alleen in Drachten kunnen zien vorig jaar, toen was het goed! |
|
quote: Ik heb net nog een stukje van jullie kunnen meepikken....ja en wij hebben geloof ik wel weer wat zieltjes kunnen winnen, vind het i.i.g. een zeer geslaagd dagje...ook door de zeer goede organisatie en super relaxed publiek.... |
|
Ik hoor alleen nog maar goede dingen over jullie daarom vond ik het ook zo jammer dat ik door al het geregel voor de tour die ik die dag had jullie niet kon zien. Komt vanzelf wel weer denk ik! Organisatie was idd te gek, en het was een goed dagje! Volgend jaar 2 dagen en er staan al een paar fijne bands vast dus dat word leuk! |
|
quote: Slijmbal....hahahahah ja jullie staan natuurlijk nog in het krijt bij ons omdat we wat eerder wilden spelen omdat jullie te laat waren in drachten!!! Voorlopig gaan we even niet spelen doordat Jay en Mier het druk hebben met Toner Low en we gaan die fucking plaat een keer goed afmaken... Zal we volgend jaar worden dat we elkaar gaan tegenkomen... |
|
Ik denk dat ik Looking For An Answer het vetst vond... Er ging trouwens een stagedivertje op zijn rug het publiek in waar dus geen publiek stond. Ondanks de muziek hoorde hem de grond raken. KLONK niet fris en hij werd dus ook na een paar minuten de zaal uit gedragen.... Here kitty kitty kitty! |
|
De zang van Gruesome Stuff Relish was het best. Zware Carcass stijl! Gronibard heb ik als enige gemist dus Birdflesh (met die stagediver) was het grappigst (en zeer vet!). Here kitty kitty kitty! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |