|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Godverdomme, dat is precies dezelfde dag als dat Enslaved in mijn thuishonk Dynamo speelt; moeilijke keuze die dag zeg... Maar als ik niet hoef te werken in Dynamo, zou het wel eens heel goed Roermond kunnen worden! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wat???????????????? Valt het samen met Enslaved??????? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat wordt de volgende dag weer naar Leeuwarden tuffen Marcel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
HEUY!!!! Eens kijken of dat verschoven kan worden naar de 15e....heb al gemaild |
|
quote:Erg mooi als dat gaat lukken Heuy Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Als het in Roermond niet verschoven word dan ben ik uiteraard in Leeuwarden hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Zal ik hoogstwaarschijnlijk na het weekend te horen krijgen...ondertussen maar aan het om de stress te onderdrukken [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 22-07-2008 13:15] |
|
Hey, ik vond het net zo lekker gepland, 14e Azijn en 15e Romein... Bla |
|
quote: HEUY!!!! Je bent een Limburger, dus als ik het kan regelen is het 14e Dynamo en 15e Azijn |
|
Ja regel dat idd |
|
Alweer hulde! En weer aanwezig zoals het er nu naar uitziet, goed bezig daar! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Optreden is verplaatst naar zaterdag de 15e ....hoogstwaarschijnlijk het enige optreden in Nederland! @ moderator: willen jullie de datum in de titel svp aanpassen |
|
Perfect; twee gave concerten achter elkaar, goed gedaan Xander Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
quote: |
|
Even om misverstanden te voorkomen, wat speelt nou definitief wannneer en waar? Bla |
|
quote: HEUY!!!! 14e lekker naar Enslaved in Dynamo 15e partytime in De Azijnfabriek |
|
|
Balen dat ik hier niet bij kan zijn Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Daar baal ik ook van skatje! Bla |
|
quote:Tuurlijk kun je hier bij zijn, gewoon een vliegticket boeken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:betaal jij? zeg maar tegen Bjørnar dat ik erg blij ben met de trui! Beugelfles Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ik moet m'n eigen ticket al betalen...morgen naar Sogndal Ik zal het Bjørnar zeggen hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vulture Industries!!!!! Daar gaan we natuurlijk bij zijn! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |