|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou nou, wie ga ik er treffen ? komt er iemand langs bij deze gig ? Marcel |
|
ikke nie |
|
Ik kom wel naar Ijsselstein, bijna alles is rond btw hoe was het in Tivoli vrijdag? MuayThaigerrr!! |
|
Vrijdag was VET, gave zaal, mooi geluid en goed epublieksreactie, tof dat je in Ijsselstein komt, gaat i.i.g. gewoon door Marcel |
|
weert....Alweer zo'n onmogelijke lokatie |
|
G -> 30 maart speel ik met Stormrider in Ijsselstein (De Deel) kom je dan maar kijken (Ijsselstein ligt bij Utrecht) Marcel |
|
fock fock fock fock!! Daar wil ik eigenlijk bij zijn!!!! Maar helaas beginnen de 18e mijn tentamens en moet ik nog reteveel doen En ik zou uberhaupt niet weten hoe ik in Weert moet komen..... Kom ook eens met zo'n lange set met Stormrider in de Baroeg ofzo! |
|
quote: hm ik denk dat ik daar wel ga zijn !!!! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Correctie IJsselstein ligt bij Nieuwegein Anyway, ik denk dat ik wel aanwezig ben (ik werk n.l. in Nieuwegein) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Vet! Ik kom 100%, aangezien ik in Weert woon. |
|
quote: Tof man! Lijkt me gezellig! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: net als no mercy Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
hehe, meer mensen die naar IJsselstein komen..mooi! Ik nl ook, maar dat stond al langer vast [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 11-03-2002 19:47] MuayThaigerrr!! |
|
quote: Inderdaad Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Zo! als dat niet gezellig gaat worden dan weet ik het ook niet meer! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hehe, juist Lijstje dan maar ofzo?? MuayThaigerrr!! |
|
quote: Tja ijselstein is makkelijk berijkbaar voor mij |
|
Yep G, ligt vlakbij Nieuwegein/Utrecht dus dat is niet zo heel ver van A'dam, toch ? Voor de rest spelen we met de stormridders niet echt meer in de buurt (allemaal zuiderlijker). Anyway, voor de limbo's: dus a.s. vrijdag in WEERT !!!! Be there, voor die 3 euro hoeven jullie het niet te laten in ieder geval, en we gaan flink knallen, in ieder geval sommigen van de volgende songs: Battle Hymns - Manowar Master Of Puppets - Metallica Bonded By Blood - Exodus Future Tense - Sanctuary Chalice Of Blood - Forbidden Seasons In The Abyss - Slayer World Circus - Toxik Don't Talk To Strangers - Dio Fast As A Shark - Accept Sargeant D - SOD Don't Believe A Word - Thin Lizzy Victim Of Changes - Judas Priest Painkiller - Judas Priest Spiritual Healing - Death (alleen als dennis van severe torture er is) 2 Minutes To Midnight - Iron Maiden Bark At The Moon - Ozzy Killer Of Giants- Ozzy Children Of The Grave - Black Sabbath Alison Hell - Annihilator Never, Neverland - Annihilator Rescue Me - Y&T Over The Wall - Testament Evil - Mercyful Fate Cemetary Gates - Pantera Voracious Souls - Death Angel A Room With A View - Death Angel Extreme Agression - Kreator Peace Sells But Who's Buying - Megadeth Unstoppable Force - Agent Steel Indians - Anthrax No place For Disgrace - Flotsam & Jetsam Inner Self - Sepultura Circle Of The Tyrants - Celtic Frost Ton Of Bricks - Metal Church Beyond The Black - Metal Church Burn In Hell - Twisted Sister |
|
quote: Hehe klinkt jullie versie van Burn in Hell net zo bruut als die van Dimmu Borgir? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: ow wow *big grin* gotta see that Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hehe naah niet zo bruut maar wel vet komt t maar zelf zien zou ik zeggen |
|
Zal ik zeker doen, dat kost je alleen een biertje Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Komt goed |
|
zeg, wanneer komen jullie eens in de buurt van Almere...? Wij hebben het hier hard nodig dat er eens wat serieuze bands komen. Misschien inspireert het ander muzikanten hier in Almere, dan kan ik ook eens een paar serieuze mensen vinden. Rock On! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: zo, tering. Daar zitten 2 irritante stukkies in dat nummer wat ik er maar niet uitkrijg maarja, na mn tentamens ga ik eens flink oefenen, en wie weet! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |