|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Pff, waarom nouw weer aan de andere kant van Nederland Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hengelo .. ey cool ... |
|
Wat? In de Biebob? Oeie, dat wordt weer zweten, wat een veel te warm minizaaltje is dat zeg! Verder: mij zie je daar dus zeker en vast verschijnen!! http://www.planetmusicbiebob.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 31-07-2002 17:58] |
|
ik ga naar Effenaar. Echt cool. |
|
Eindhoven hoogstwaarschijnlijk |
|
Hmm Hengelo, interesting. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Beter. Borknagar en Suidakra zit ik al een tijdje op te wachten. En dicht bij huis, Metropool. the only pleasure is pain |
|
quote: Dankt u! Je kan me de bout hachelen! |
|
Hengelo, zal wel snel uitverkocht zijn, pokke-klein zaaltje, vier grote bands... RUIG! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hoe kleiner, hoe meer embiance. Optredens in sportzalen enz. Je kan me de bout hachelen! |
|
is al een topic over, maar maakt nie uit, 'k pak denk ik de effenaar |
|
Het is dat de kat nu op schoot zit en ik daardoor niet bij m'n agenda kan, maar waarschijnlijk kom ik wel naar 1 van de 2 concerten in NL. Finntroll lijkt me toch wel leuk. edit: kat staat net op. Denk dat ik de vrijdag ga, zondag is altijd een beetje klote. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 31-07-2002 22:19] |
|
quote: Dat is zeker waar, maar Metropool is kleiner dan onze woonkamer Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dat wordt afreizen naar eindhoven.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hmm, ik vind het ook wel een line up voor de 013... Waar het ook komt, ik ga in ieder geval 1 keer! COOL! |
|
ga allemaal maaar Naar Metropool lekker rustig en krijg ik dan dat biertje van je Phaestus |
|
ik ga |
|
hmz ik zie nog wel of ik ga....zullen toch wel geen mensen mee gaan, maar het lijkt me wel leuk om een keer naar andere bands te luisteren...mijn metal smaak moet nodig verbreed worden Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik ga naar de effenaar! |
|
Me 2 What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum |
|
mag ik aub een beschrijving van deze bands plz? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Tering, kom uit je ei man! Borknagar fucking kick ass Susperia fucking zuigt dikke neger plassers |
|
quote:niks voor jouw power metal freak |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: enneh, leer typen Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |