IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Finntroll, Borknagar, Susperia, Suidakra and Windir - 4, 5 & 6 Oktober Vorige pagina | Volgende pagina
Suncross
Usericon van Suncross
Posted 11-08-2002 22:42 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

quote:
6. 10. 2002 - Metropool, Hengelo, NL


HEERSCH


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 11-08-2002 23:37 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 3:04 schreef wladimir het volgende:
niks voor jouw power metal freak



ik als PowerMetal-freak ga er misschien ook heen, dus waarom hij niet???


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 11-08-2002 23:41 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

he blergh, ik ga thuis blijven, die bands vindt ik maar niets


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 11-08-2002 23:42 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

wat is Windir eigenlijk voor stijl?? de rest ken ik allemaal, enkel Windir kenknie....
waddist?


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 12-08-2002 0:45 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2002 23:42 schreef Undertaker het volgende:
wat is Windir eigenlijk voor stijl?? de rest ken ik allemaal, enkel Windir kenknie....
waddist?


folkloric black metal


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-08-2002 0:59 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 0:45 schreef Morgil het volgende:
folkloric black metal
viking metal!!! windir - 1187

najah je moet het allemaal zelf weten dat je er heen gaat! MAAR IK WIL GVD OOK EEN KAARTJE HEBEN


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-08-2002 1:00 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2002 23:37 schreef Undertaker het volgende:
ik als PowerMetal-freak ga er misschien ook heen, dus waarom hij niet???
jij bent geen beginneling


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 12-08-2002 1:02 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Misschien moet ik ook maar gaan. Ik heb nog een heleboel metropoolmunten


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Suncross
Usericon van Suncross
Posted 12-08-2002 9:05 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

ik ga voor Suidakra! Volgens mij hun eerste optreden in NL

[Dit bericht is gewijzigd door Suncross op 12-08-2002 9:06]


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-08-2002 9:06 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 9:05 schreef Suncross het volgende:
Suidakra is een heerschende "celtic" melodieuze deathmetal band. Als je ze uit wil checken, ddownload dan ff het nummer "Wartunes" van ze. Heersch.

suidakra = heersch


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Suncross
Usericon van Suncross
Posted 12-08-2002 9:12 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

kan ik die gasten eindelijk eens ontmoeten. Ik heb er al een tijd een fanpage van, waardoor ik in contact kwam met de hoofdman, Arkadius.

Leuk feitje, die gast heet dus Arkadius, moeten jullie nou eens raden hoe ze aan de bandnaam Suidakra komen...


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-08-2002 10:11 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik zou het niet weten, maar je hebt er in idd geval de ballen verstand van. Het is geen death metal .
Maar suidakra heerscht wel!! .
Maar vertel is waar de naam vandaan komt.

WINDIR: is oud Noors voor "warrior."

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 12-08-2002 10:18]


Suncross
Usericon van Suncross
Posted 12-08-2002 21:26 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 10:11 schreef wladimir het volgende:
ik zou het niet weten, maar je hebt er in idd geval de ballen verstand van. Het is geen death metal .
Maar suidakra heerscht wel!! .
Maar vertel is waar de naam vandaan komt.

WINDIR: is oud Noors voor "warrior."


Wat ben ik dan blij dat er dan altijd mensen zoals jij bij zitten die er wel verstand van hebben.

En wat die naam betreft, spel de naam van de Arkadius eens achterstevoren...


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-08-2002 0:05 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik zou wel gaan in den Biebob, nog eens een klapke doen met Finntroll, zal terug geinig worden


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Suncross
Usericon van Suncross
Posted 13-08-2002 2:44 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

Cruachan heerscht ook idd maar dat terzijde.


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-08-2002 7:29 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 10:11 schreef wladimir het volgende:
ik zou het niet weten, maar je hebt er in idd geval de ballen verstand van. Het is geen death metal .
Maar suidakra heerscht wel!! .
Maar vertel is waar de naam vandaan komt.

WINDIR: is oud Noors voor "warrior."

als je nou weer aankomt met je pagan, viking blabla shit.....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-08-2002 10:18 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 21:26 schreef Suncross het volgende:
Wat ben ik dan blij dat er dan altijd mensen zoals jij bij zitten die er wel verstand van hebben.

En wat die naam betreft, spel de naam van de Arkadius eens achterstevoren...
Ah gaaf man van die naam!

Was ik niet opgekomen.
Wat is jouw fanpage dan?


Suncross
Usericon van Suncross
Posted 13-08-2002 16:34 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

Hij is nu ff down omdat ik al een tijd bezig ben met een vette update ivm het nieuwe album maar de url:

http://www.hoogstraat84.nl/suidakra/


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


Thelema
Usericon van Thelema
Posted 18-08-2002 14:53 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

ik ga in de effenaar... Borknagar is echt geweldig goed.. alleen was de sfeer tijdens hun optreden op wacken niet echt geweldig


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-08-2002 19:38 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 16:34 schreef Suncross het volgende:
Hij is nu ff down omdat ik al een tijd bezig ben met een vette update ivm het nieuwe album maar de url:

http://www.hoogstraat84.nl/suidakra/
Zie mij sig. voor mijn site.

Wat is susperia eigenlijk voor een band?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-08-2002 19:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 augustus 2002 1:00 schreef wladimir het volgende:
jij bent geen beginneling



ah


Je moeder.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-08-2002 20:56 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 18 augustus 2002 19:38 schreef wladimir het volgende:
Zie mij sig. voor mijn site.

Wat is susperia eigenlijk voor een band?


www.susperia.net

opgericht door ex-Dimmu Borgir drummer Tjodalv. Zij spelen een beetje moderne technische deathmetal ofzo... klinkt op zich best origineel maar niet echt geweldig vind ik.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 18-08-2002 21:18 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Susperia is niet echt geweldig te noemen nee.
Finntroll en Borknagar zou ik nog wel eens live willen zien.


Demorpheus
alsof ik rekening houd met jou!
Usericon van Demorpheus
Posted 19-08-2002 18:26 by Demorpheus Wijzig reactieProfiel van DemorpheusQuote dit berichthttp://www.serenadeofdarkness.nl

uiteraard ben ik 6 oktober in Metropool



Thelema
Usericon van Thelema
Posted 19-08-2002 19:17 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

ha Demorpheus, jij ook hier.... volgens mij loopt zowat heel MF over


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen