|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=113566990 Godverdomme MetalBlade haalt er een harde binnen!!!!! signature |
|
lekker! Suck my piss |
|
Dit is idd vrij hard ja ! ik trek dit wel, ik hoor er ook wel wat suicide silence in, of praat ik nu poep ? Fuck the world and fuck you |
|
nee dat klopt wel, der zit wat core in signature |
|
Godver wat gaaf. Keiharde Deathgrind met een productie die je bij een US Deathcore bandje zou verwachten |
|
Die signing zat er wel aan te komen, vrij logische als je in korte tijd met zoveel grote bands meetourt (See You Next tuesday en Cryptopsy oa op vasteland en vele meer in Engeland) Ik trek het wat minder though, die snelle drums worden op een gegeven moment oersaai. Kijk liever Earache zijn nieuwste aanwinst op het gebied van shredding deathcore; www.myspace.com/tbwd Oh, welke idioot heeft die tour van See You Next Tuesday en deze band niet geboekt? Hij stond serieus 2 maand vrij, op 30 augustus en nu heeft Belgie de tour maar geboekt. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 31-07-2008 22:46] |
|
http://byfn.blogspot.com/ En ik snap je vergelijking met Suicide Silence echt niet. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 01-08-2008 0:34] |
|
Was geen vergelijking...ik hoor het erin terug, meer niet zeg nergens dat ze er echt op lijken, hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Pausmobiel is nog steeds boos vanwege die tour signature |
|
ik ga het steeds vetter vinden. Suck my piss |
|
quote: Ja! Waarom slaat elke goede tour van opkomende kleine bandjes ons land toch bijna altijd over? Deze tour, War From A Harlots Mouth, Unearth (eerste Despised Icon EU- tour), The Eyes Of A Traitor en de Summer Slaughter tour. Wat niet tof is, is dat ons rivaallandje Belgie altijd wel een of meerdere data heeft. |
|
rivaallandje? samen delen , alle lieve mensen moeten samen delen signature |
|
Er is meer animo voor in andere landen denk ik, meer geld sowieso lijkt me. Heb verder niks met dit soort bands |
|
Ik denk dat het vooral te maken heeft dat de media (uitzonderingen daargelaten) en concertzalen in Nederland een beetje achter lopen op de populaire stromingen of een minder een neusje hebben voor goede opkomende bands in tegenstelling tot de landen die jij noemt. [Dit bericht is gewijzigd door Smithereens op 01-08-2008 21:28] |
|
Woensdag in de melkweg. Heel misschien als ik gratis kan mosh ik hem nog wel even. |
|
Goedendag, hier wordt meneer wel wakker van ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Lekkere goeie portie herrie zo op de maandagavond |
|
deze band is zo goed dat ik ga proberen het album te downloaden Suck my piss |
|
quote: De band maakt wel veel in je los he! |
|
heel wat idd/// *pinkt traantje weg* Suck my piss |
|
:°) signature |
|
Ik ga ze woensdag zien in het voorprogramma van Meshuggah. Ik ben benieuwd She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Gave shizzle |
|
normaal niet zo'n fan dit soort herrie, maar dit trek ik toch wel erg goed, godver wat een enorme bonk keiharde agressie. edit: en nog een gave albumhoes ook [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 07-09-2008 17:07] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
TTB is cool..toch dig ik een suicide silence meer. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |