|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
LOL |
|
quote:Ja. quote:Kut. quote:Nee. quote:Jouw probleem. quote:Mwah. |
|
Jullie zijn smaakloos.. gewoon SMAAKLOOS!! [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 06-03-2002 16:11] Godverdommen.. |
|
Aha, dat zal het zijn. |
|
OMC |
|
ik ken het. weer van die afgezaagde crdle en dimmu zooi. ik ga maar ff Abyssic Hate opzetten. |
|
quote: Nee hoor, ik ben heel zoet. |
|
quote: --> ok.. genoeg... . |
|
quote: mwa je bent een beetje te vet.. ik moet aan me lijn denken.. (het spijt me van deze opmerking maar ik kon het niet laten) Godverdommen.. |
|
Ach joh dat geeft niet. Als je nog pubert heb je dat he |
|
au |
|
Face it panda: je luistert kut muziek |
|
Zoals een belachelijk gezegde luidt: Beter kutmuziek dan helemaal geen muziek. WHAHA! |
|
In tegenstelling tot vele anderen vindt ik Old Man's Child best wel erg okee. Heads I win, tails you lose |
|
quote: YOUR THE MEN Godverdommen.. |
|
quote: Jouw de mannen? |
|
quote:MAN Oh ja, en YOU'RE [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 06-03-2002 17:53] |
|
You're the man, had het moeten zijn, maar Panda, het nederlands beheers je nog niet eens, waarom waag je je dan aan het engels ? |
|
Ja, en YOU'RE dus. Niet YOUR. alle jezus. Z'n spelling is net zo goed als z'n favoriete band... edit: jenje was me voor [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-03-2002 17:54] |
|
quote:LOL Dwaallicht YOUR THE MEN! WHAHAHA! |
|
quote: dat is toch chattaal (#&*#&er...!!! voorbeeld ff=even bbl=be back later u r= you are your=you're panda=pandaemonaeon zo.. heb je ook weer wat geleerd ps. waarom word elke topic die ik start een FLAME topic ! [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 06-03-2002 17:56] Godverdommen.. |
|
Hmm jaja en dstwno = dit slaat toch werkelijk nergens op |
|
quote: YOUR is FOUT. Is geen CHATTAAL. is FOUT, godver. YOUR spelling will be YOUR doom. YOU'RE no good at it. En ga nu maar weer het Kind van de Oude Man luisteren. zo.. heb je ook weer wat geleerd |
|
quote:Ja, wat wil je als een een topic opent met de vraag of er iemand ooit van Old Man's Child gehoord heeft? Ik ga denk ik ook maar een topic openen: Metallica - wie heeft er ookt van deze band gehoord? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |