|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Maak je niet zo druk, als niemand er aandacht aan besteed houden we ook wel op met afzeiken. Hij is nou eenmaal makkelijk af te zeiken .. das leuk... simpele dingen om je zelf vrolijk te maken zijn leuk. |
|
GODVER! Die nieuwe plaat Vermin heerscht behoorlijk! Hij kent nog wat meer thrashy randjes en is ook iets sfeervolle dan In Defiance of Existence imo. Black metal gespeeld door hoog niveau muzikanten! Hulde! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
http://mp3.centurymedia.com/oldmanschild_enslavedandcondemned.mp3 Een nieuw nummer voor de geinteresseerden. Gewoon hetzelfde als IDOE eigenlijk. |
|
best wel goed Faustian Spirit of the Earth |
|
Zit iemand hier nog op te wachten? Ik wel... Slaves of the World is the 7th studio album by Norwegian black metal band Old Man's Child. The album is set for a May 18th release in Europe and a May 19th release in North America via Century Media Records[1]. The album was recorded in the fall of 2008 at Studio Fredman in Gothenburg, Sweden with producer Fredrik Nordström. All instruments were recorded by Galder with the exception of drums, which were manned by Peter Wildoer (Darkane). Hier een recensie: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=13896 |
|
Die recensie zegt niks, die Vera geeft alleen maar cijfers tussen 80 en 100. spelfout weggehaald... |
|
Heb ém binnen. Heerlijk plaatje geworden dat vooral wat technischer uitgevallen dan Vermin. Ook qua sfeer en opbouw van de nummers overtreft ie zijn voorganger! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Over Vera, daar heb je een punt (of 80/100). Maar recensie geeft wel goed beeld van muziek en bandhistorie. In Defiance of Existence is nog steeds een zware favoriet van mij. [Dit bericht is gewijzigd door Skyfire op 03-05-2009 18:11] |
|
quote: Dikke +1! Vooral het drumwerk Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
IDOE is inderdaad een supervette cd! Had 'm toevallig vorige week nog een paar keer opstaan. Ben benieuwd naar de nieuwe cd Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: nee, ik niet, ben gestopt sinds The Pagan Prosperity I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik ook, inderdaad een geweldige cd! maar Vermin heb ik volgens mij pas 2 keer gedraaid. Daar vond ik echt niks aan. |
|
Idd, Vermin viel vies tegen. |
|
IDOE is de enige cd die ik nog geregeld draai. Vermin was ok, maar zet ik niet gauw op. Toch die nieuwe maar even luisteren als die uitkomt. |
|
De nieuwe inmiddels beluisterd. Ik weet het niet, hij pakte mij toch minder dan de voorgaande. Maar misschien moet het allemaal nog wat bezinken. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
ill fated is mijn favo signature |
|
Ondanks al het geflame in deze topic... kan ik toch niet ontkennen dat ik het nummer Old man's child zeer goed vind. Nieuwe zooi nog niet geluisterd. edit: typo's [Dit bericht is gewijzigd door Yucca op 04-05-2009 14:32] |
|
Ik ken alleen vermin en hun eerste mcd (in the shades of life (ook wel split met dimmu -devils path-)). Ik vind die mcd echt geniaal!! Die kan ik echt op repeat draaien! Vermin heeft ook wel lekkere nummers maar vind ik iets te gelikt. Goede band in ieder geval! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
die intro doet me toch wel serieus aan Where Dead Angels Lie denken... signature |
|
Toevallig gisteren nog Born of the Flickering geluisterd. Wat een topalbum is dat, zeg! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik zie dat ik hierboven (8 jaar geleden ja) Vermin aanprijs, maar achteraf is het niet een plaat die ik nog vaak opzet. Geldt overigens wel voor topplaten als The Pagan Prosperity en In Defiance of Existence. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb ze allemaal nog eens uit de kast getrokken. Vermin is inderdaad niet echt een blijver gebleken. Opvolger Slaves of the World dan weer wel (al haalt die niet het niveau van de door jou genoemde parteltjes). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Slaves of the World draai ik ook nooit. Eigenlijk vind ik die maar saai... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Net de twee platen die ik ook heb. Vooral The Pagan Prosperity vind ik tof. Rest dus niet de moeite waard? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |