IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Old Mans Child Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-03-2002 14:30 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

hee, nu niet zelf beginnen , maar je hebt eigenlijk nog gelijk ook, ik zal proberen niet meer te reageren (al is dat moeilijk met Panda).

Bazzio Attacks!!!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2002 14:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maak je niet zo druk, als niemand er aandacht aan besteed houden we ook wel op met afzeiken.

Hij is nou eenmaal makkelijk af te zeiken .. das leuk... simpele dingen om je zelf vrolijk te maken zijn leuk.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-09-2005 13:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

GODVER! Die nieuwe plaat Vermin heerscht behoorlijk! Hij kent nog wat meer thrashy randjes en is ook iets sfeervolle dan In Defiance of Existence imo. Black metal gespeeld door hoog niveau muzikanten! Hulde!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

valfar
Usericon van valfar
Posted 15-09-2005 23:06 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

http://mp3.centurymedia.com/oldmanschild_enslavedandcondemned.mp3

Een nieuw nummer voor de geinteresseerden. Gewoon hetzelfde als IDOE eigenlijk.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-09-2005 0:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

best wel goed

Faustian Spirit of the Earth

Skyfire
Jij zegt muziek, ik zeg herrie.
Usericon van Skyfire
Posted 03-05-2009 14:08 by Skyfire Wijzig reactieProfiel van SkyfireQuote dit berichthttp://speervanger.web-log.nl/

Zit iemand hier nog op te wachten? Ik wel...

Slaves of the World is the 7th studio album by Norwegian black metal band Old Man's Child. The album is set for a May 18th release in Europe and a May 19th release in North America via Century Media Records[1]. The album was recorded in the fall of 2008 at Studio Fredman in Gothenburg, Sweden with producer Fredrik Nordström. All instruments were recorded by Galder with the exception of drums, which were manned by Peter Wildoer (Darkane).

Hier een recensie: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=13896

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-05-2009 14:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Die recensie zegt niks, die Vera geeft alleen maar cijfers tussen 80 en 100.

spelfout weggehaald...

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 03-05-2009 14:10 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Heb ém binnen. Heerlijk plaatje geworden dat vooral wat technischer uitgevallen dan Vermin. Ook qua sfeer en opbouw van de nummers overtreft ie zijn voorganger!

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

Skyfire
Jij zegt muziek, ik zeg herrie.
Usericon van Skyfire
Posted 03-05-2009 14:16 by Skyfire Wijzig reactieProfiel van SkyfireQuote dit berichthttp://speervanger.web-log.nl/

quote:
Op 3 mei 2009 14:10 schreef varanus het volgende:
Die recensie zegt niks, die Vera geeft alleen maar cijfers tussen 80 en 100.

Over Vera, daar heb je een punt (of 80/100). Maar recensie geeft wel goed beeld van muziek en bandhistorie.

In Defiance of Existence is nog steeds een zware favoriet van mij.

[Dit bericht is gewijzigd door Skyfire op 03-05-2009 18:11]

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-05-2009 15:04 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2009 14:16 schreef Skyfire het volgende:

In Defiance of Existance is nog steeds een zware favoriet van mij.

Dikke +1! Vooral het drumwerk

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 03-05-2009 17:47 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

IDOE is inderdaad een supervette cd! Had 'm toevallig vorige week nog een paar keer opstaan. Ben benieuwd naar de nieuwe cd

Inter faeces et urinam nascimur

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-05-2009 17:59 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2009 14:08 schreef Skyfire het volgende:
Zit iemand hier nog op te wachten? Ik wel...

nee, ik niet, ben gestopt sinds The Pagan Prosperity

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

valfar
Usericon van valfar
Posted 03-05-2009 21:27 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 3 mei 2009 17:47 schreef Stoerbaard het volgende:
IDOE is inderdaad een supervette cd! Had 'm toevallig vorige week nog een paar keer opstaan. Ben benieuwd naar de nieuwe cd

Ik ook, inderdaad een geweldige cd! maar Vermin heb ik volgens mij pas 2 keer gedraaid. Daar vond ik echt niks aan.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-05-2009 21:32 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Idd, Vermin viel vies tegen.

Silence
Usericon van Silence
Posted 03-05-2009 21:32 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

IDOE is de enige cd die ik nog geregeld draai. Vermin was ok, maar zet ik niet gauw op. Toch die nieuwe maar even luisteren als die uitkomt.

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 04-05-2009 13:09 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

De nieuwe inmiddels beluisterd. Ik weet het niet, hij pakte mij toch minder dan de voorgaande. Maar misschien moet het allemaal nog wat bezinken.

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-05-2009 13:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ill fated is mijn favo

signature

Yucca
Usericon van Yucca
Posted 04-05-2009 14:31 by Yucca Wijzig reactieProfiel van YuccaQuote dit bericht

Ondanks al het geflame in deze topic... kan ik toch niet ontkennen dat ik het nummer Old man's child zeer goed vind.

Nieuwe zooi nog niet geluisterd.

edit: typo's

[Dit bericht is gewijzigd door Yucca op 04-05-2009 14:32]

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-05-2009 18:31 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ken alleen vermin en hun eerste mcd (in the shades of life (ook wel split met dimmu -devils path-)). Ik vind die mcd echt geniaal!! Die kan ik echt op repeat draaien! Vermin heeft ook wel lekkere nummers maar vind ik iets te gelikt. Goede band in ieder geval!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-01-2013 1:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die intro doet me toch wel serieus aan Where Dead Angels Lie denken...

signature

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-01-2013 8:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Toevallig gisteren nog Born of the Flickering geluisterd. Wat een topalbum is dat, zeg!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-01-2013 10:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik zie dat ik hierboven (8 jaar geleden ja) Vermin aanprijs, maar achteraf is het niet een plaat die ik nog vaak opzet. Geldt overigens wel voor topplaten als The Pagan Prosperity en In Defiance of Existence.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-01-2013 10:32 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb ze allemaal nog eens uit de kast getrokken. Vermin is inderdaad niet echt een blijver gebleken. Opvolger Slaves of the World dan weer wel (al haalt die niet het niveau van de door jou genoemde parteltjes).

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-01-2013 10:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Slaves of the World draai ik ook nooit. Eigenlijk vind ik die maar saai...

Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 10-01-2013 10:38 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2013 10:18 schreef NecRobert het volgende:
Geldt overigens wel voor topplaten als The Pagan Prosperity en In Defiance of Existence.

Net de twee platen die ik ook heb. Vooral The Pagan Prosperity vind ik tof. Rest dus niet de moeite waard?

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com