|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo naar de klote zijn van de pillen, in rotterdam verdwalen en daardoor Forgotten Tomb in Baroeg missen |
|
Sorry. =) |
|
quote: Zoiets gebeurt nou eenmaal kerel, damn i lolled. |
|
quote: klopt ik kon er natuurlijk ook wel om lachen twas zo'n fossiel van een metalhead die zo dronken was dat headbangen al was veranderd in met je kop vol sluike haar ff zachtjes heen en weer bewegen ff denken nog meer gekke dingen.... Och dat ik deze eerst vergeten was... Graspop 2005.. laatste nacht... uurtje of 4/5 denk ik. We zitten daar op die camping in een doodse stilte.. horen we ineens uit de verte geschreeuw steeds harder worden... komt er een grote groep mensen langs geschreeuwd en gerend met een partytent.. deze flikkeren ze zo half over't hek en vervolgens houd het geschreeuw op en loopt men heel rustig allemaal weg |
|
meer een campingverhaal (Wacken 2008) dan echt op een concert, maar toch te mooi om iedereen te onthouden: Onze Duitse buren hadden (niet verrassend) zich de hele dag helemaal lam gezopen, volgens mij bijna geen concert gezien en op een gegeven moment gingen ze hun eigen poep in een pannetje koken met van die kleine bierworstjes (die hier een tijdje als bierbommetjes door het leven gingen) in de pan. Toen hun vrienden terugkwamen van een concert en wij bij onze tent precies in de goede hoek zaten om alles te aanschouwen, prikten ze met wat vorken die in poep gekookte worstjes op en voerden ze aan hun eerst nog onwetende vrienden. Verbazingwekkend was echter dat toen hun vrienden van de smaak en geur doordrongen werden ze er alleen maar om moesten lachen en eentje prikte zelfs nog vrolijk een vorkje! Daarna gingen ze gewoon weer verder en wilden ze ons ook aanbieden en hoewel je het gegeven paard niet in de bek moet kijken deden we dat toch maar wel Rare jongens die Duitsers... |
|
spelfout weggehaald... |
|
Ook een campingverhaal; één van de eerste meerdaagse Dynamo Open Airs. M'n vrouwtje was jarig en wou uitslapen. Wij besloten 's ochtends om 7 uur maar vast feest te gaan vieren. Resultaat: vrouwlief komt om 10 uur de tent uit en wij waren alweer totaal van de wereld hehe... spelfout weggehaald... |
|
quote:hehe, zoiets hadden wij op DOA 1999. Jack, een goede kennis van ons (dikke pens, motorrijder, grote grijze snor, ergens in de 40) wilde ook graag met onze groep (man of 20) mee. Vonden wij prima. De tweede ochtend waren wij er al lang en breed wakker, en hadden de eerste bands al gezien en het was een drukte van belang bij onze tenten maar nog steeds geen teken van leven van Jack. Uiteindelijk komt hij tegen 15.00 uur een keer met kleine oogjes zijn tent gekropen: "Zo, hier kan ik tenminste een keer goed en lekker uitslapen. Thuis moet ik elke morgen om 5 uur uit" |
|
Ik kreeg eind 2007 bij Machine Head in de HMH een flinke vuist in mijn gezicht resulterend in een gekneusde neus. Later op het station nog eens aan gevoeld, wat bleek; ik kon m bijna in zn geheel opzij draaien. Misschien was dat achteraf niet zo slim geweest. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ik bedenk me ineens een prachtig moment op Lowlands, x jaren geleden. Stond met mijn toenmalige vriendin in de Alpha (grootste tent), die helemaal afgeladen was. Komt er na een paar minuten één of ander keurig, veel te fris hockeykutje aangelopen die kennelijk net wat te drinken had gehaald die op verontwaardige toon, bloedserieus, tegen mijn vriendin zei dat ze op haar plek stond. Als blikken konden doden was het een headshot geweest. Wel goed om gelachen, uiteraard. :') |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
haha tering! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe op die campings gebeuren vaak de mooiere dingen. Gaan we weer: 's ochtends vroeg op Graspop ('06) was een jochie van 16-17 al zó lam, dat hij op de brancard moest worden getild, waarna hij werd weggedragen richting de EHBO. Hij wist absoluut niet meer wat hij zelf deed. Dit duurde enige minuten, omdat hij het hysterisch rondjes draaien in de modder te leuk scheen te vinden. Niet dat dat zo grappig was, maar wel wederom het mooie detail dat er allemaal langharig volk in de blote buik in een kring omheen bij stond te kijken, wederom rustig bier erbij te staan drinken en te roken alsof zo'n moment ook elke dag voorkomt. Haha, tevens op die camping een onderbroek onder de pindakaas gesmeerd en in een vloeistof gedoopt om vervolgens op een combinatie van een paar tentstokken op te worden gehangen. De druipende onderbroek was toen letterlijk in het zicht van een groot deel van de camping, wat tijdens het observeren van voorbijgangers enige hilarische opmerkingen opleverde over "die onderbroek op die tentstokken, waar waarschijnlijk natte stront aan kleeft". Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Weet je zeker dat het Duitsers waren? Ik weet van een aantal Voet In Kont/Escutcheon-leden dat ze ook hebben lopen "poep bakken op Wacken". Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ergens in 2003 gaf heidenvolk plastic knotsen weg ofzo.. hele publiek liep met die dingen te zeulen. Vond ik toen wel idioot ja. |
|
Heel lang geleden zo allejezus bezopen geweest op Stonehenge dat vrouwlief me om een uur of 7 naar de trein heeft geduwd, die ik eerst maar eens flink heb onder gekotst, daarna met m'n kop in de plee liggen en de rest dwars over de gang. Echt iedereen moest over me heen. Ik heb m'n wijffie nog nooit zo pissig gezien hehe... spelfout weggehaald... |
|
mijn domste actie met een groen PUDEL tshirt een pyjamaschaap staan neuken op Party San enkele jaren geleden overdag, net voor Rompeprop signature |
|
quote: |
|
dat issem!!! signature |
|
quote: |
|
Bert die het publiek inloopt om lui verrot te moshen, een forse pit start, en weer het podium opkruipt. Prima zaak. Bruce Banner |
|
signature |
|
=) |
|
Vrienden van me moesten een hele tijd geleden met Cirith Gorgor samen spelen, nog in de begin dagen. De bassist vraagt aan 1 van die gasten, kun jij me even helpen met m'n corpse paint? Toen heeft hij hem vervolgens als een mime speler of iets in die richting opgemaakt [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 15-12-2009 13:39] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |