- Tijdens mijn tweede graspop samen met vriendin de laatste nacht flink doorgetrokken met een stel Belgen. Ik dacht eerst dat ze op mijn tent aan het pissen waren, dus ik chagrijnig mijn tent uit. Bleek dat een van die kerels zijn portemonnee verloren was. Ik mee zoeken en portemonnee gevonden. Daarna flink doorzakken met bier, joints en (gelukkig ook) bar-le-duc. Om vervolgens met mijn wazige kop tóch maar te beslissen te gaan slapen om half 7 (terwijl ik en vriendin hadden gepland om 7 uur aan te lopen). Dom, Dom, Dom, ik door de wekker geslapen. Te laat voor vervoer naar huis. Crap.
- Tijdens graspop 2007 tijdens Korn nogal hard gevallen. Ik kon niet optijd wegkomen voor de moshpit/wall of death (weet niet meer goed welke van de twee het nou was). Mijn lichaam viel, maar mijn rechterbeen bleef staan
Ik kon niet meer lopen. Dus vriend van mij ehbo gehaald. "Ja, loop maar naar de ambulance". Ja domme Belg, dat kan ik toch niet?! Maar goed. Bleek goed mis te zijn. Ik onder politiebegeleiding naar ziekenhuis in Mol. Daar gecontroleerd op botbreuken, maar bleek ik niet te hebben. Weggestuurd met een druk verbandje. Met de taxi terug en de taxi mocht mij niet voor de camping afzetten. Met als gevolg dat hij om moest rijden en ik een heel stuk moest hinken naar de camping. Drie maanden (na drie maanden zitten, rust, kon bijna niet lopen) later belandde ik op de operatietafel vanwege zwaar opgerekte kruisbanden. Niet goed nagekeken in het ziekenhuis in Mol... Lekker hoor! Heel mijn leven een slechte knie
En nog bedankt, zeer leuke vinking look-a-like, dat je mij van de grond raapte toen ik net gevallen was! Ik ben u eeuwig dankbaar!
- En vooral niet zeggen dat er voor de wc's op graspop een flinke plak kots lag, zodat die kerel met teenslippers er lekker over uitgleed. *gniffel*
[Dit bericht is gewijzigd door laurawr op 15-12-2009 13:52]