IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : idiote acties tijdens concerten [deel 2] Vorige pagina
laurawr
Blondes tease. Brunettes Please
Usericon van laurawr
Posted 15-12-2009 13:48 by laurawr Wijzig reactieProfiel van laurawrQuote dit bericht

- Tijdens mijn tweede graspop samen met vriendin de laatste nacht flink doorgetrokken met een stel Belgen. Ik dacht eerst dat ze op mijn tent aan het pissen waren, dus ik chagrijnig mijn tent uit. Bleek dat een van die kerels zijn portemonnee verloren was. Ik mee zoeken en portemonnee gevonden. Daarna flink doorzakken met bier, joints en (gelukkig ook) bar-le-duc. Om vervolgens met mijn wazige kop tóch maar te beslissen te gaan slapen om half 7 (terwijl ik en vriendin hadden gepland om 7 uur aan te lopen). Dom, Dom, Dom, ik door de wekker geslapen. Te laat voor vervoer naar huis. Crap.

- Tijdens graspop 2007 tijdens Korn nogal hard gevallen. Ik kon niet optijd wegkomen voor de moshpit/wall of death (weet niet meer goed welke van de twee het nou was). Mijn lichaam viel, maar mijn rechterbeen bleef staan Ik kon niet meer lopen. Dus vriend van mij ehbo gehaald. "Ja, loop maar naar de ambulance". Ja domme Belg, dat kan ik toch niet?! Maar goed. Bleek goed mis te zijn. Ik onder politiebegeleiding naar ziekenhuis in Mol. Daar gecontroleerd op botbreuken, maar bleek ik niet te hebben. Weggestuurd met een druk verbandje. Met de taxi terug en de taxi mocht mij niet voor de camping afzetten. Met als gevolg dat hij om moest rijden en ik een heel stuk moest hinken naar de camping. Drie maanden (na drie maanden zitten, rust, kon bijna niet lopen) later belandde ik op de operatietafel vanwege zwaar opgerekte kruisbanden. Niet goed nagekeken in het ziekenhuis in Mol... Lekker hoor! Heel mijn leven een slechte knie

En nog bedankt, zeer leuke vinking look-a-like, dat je mij van de grond raapte toen ik net gevallen was! Ik ben u eeuwig dankbaar!

- En vooral niet zeggen dat er voor de wc's op graspop een flinke plak kots lag, zodat die kerel met teenslippers er lekker over uitgleed. *gniffel*

[Dit bericht is gewijzigd door laurawr op 15-12-2009 13:52]

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-12-2009 13:57 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ooit op Waldrock met de tent van 2 Finse meiden lopen kutten. De binnentent losgemaakt en een halve slag gedraaid. De buitentent er weer over heen gezet, stoelen gepakt, biertje erbij en het feest kon beginnen hehe. Duurde wel even voordat ze het door hadden

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-12-2009 14:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hahaha

spelfout weggehaald...

valfar
Usericon van valfar
Posted 15-12-2009 14:42 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Helemaal vergeten! Afgelopen jaar op wacken liep ik in de polonaise bij Mambo Kurt, ik was jarig dus straal bezopen. Blijkbaar lag er ergens zo'n klap tafel omgekeerd op de grond, ik met m'n zatte harsens daar tegenaan gelopen met m'n poot, auw pijn. Even later zie ik dat het een beetje bloed, mijn reactie: Bier eroverheen gooien en doorgaan! Uiteindelijk na een uur zag mijn hele been rood van het bloed en toen ben ik toch maar even ergens een doekje gaan vragen om mijn been schoon te maken. Voor ik het wist lag ik op een tafel en had ik vier hechtingen in m'n been. Haha, ik heb me nog goed aan lopen stellen daar, dat het zo'n pijn deed, terwijl ik geen flikker voelde Nog 1 van die zusters proberen te versieren maar dat was ook geen succes. De rest van de avond door lopen heersen, de volgende twee dagen over de camping lopen strompelen met m'n zere poot.

Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 15-12-2009 14:44 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

En een kater of niet?

Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.

Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 15-12-2009 14:51 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 15 december 2009 13:57 schreef Count Steel het volgende:
Ooit op Waldrock met de tent van 2 Finse meiden lopen kutten. De binnentent losgemaakt en een halve slag gedraaid. De buitentent er weer over heen gezet, stoelen gepakt, biertje erbij en het feest kon beginnen hehe. Duurde wel even voordat ze het door hadden

:') klassieker!

Dit jaar Wacken zijn een aantal van mijn kamp (o.a. Rajacker) bevroren kip gaan voeren aan Duitsers, ze hadden eerst even de buiten geflambeerd met een gasbrander zodat hij gaar leek.

Afgelopen Pinkpop werd een vriend van me aangesproken door een 16 jarig meisje of ik zijn vader was...

Tijdens Children of Bodom op Wacken vorig jaar samen met een vriend van me gaan dansen als twee hip-hop hoeren en toen we daar zat van waren gaan zwaaien naar crowdsurfers

[Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 15-12-2009 14:51]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2009 14:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2009 14:42 schreef valfar het volgende:
Helemaal vergeten! Afgelopen jaar op wacken liep ik in de polonaise bij Mambo Kurt, ik was jarig dus straal bezopen. Blijkbaar lag er ergens zo'n klap tafel omgekeerd op de grond, ik met m'n zatte harsens daar tegenaan gelopen met m'n poot, auw pijn. Even later zie ik dat het een beetje bloed, mijn reactie: Bier eroverheen gooien en doorgaan! Uiteindelijk na een uur zag mijn hele been rood van het bloed en toen ben ik toch maar even ergens een doekje gaan vragen om mijn been schoon te maken. Voor ik het wist lag ik op een tafel en had ik vier hechtingen in m'n been. Haha, ik heb me nog goed aan lopen stellen daar, dat het zo'n pijn deed, terwijl ik geen flikker voelde Nog 1 van die zusters proberen te versieren maar dat was ook geen succes. De rest van de avond door lopen heersen, de volgende twee dagen over de camping lopen strompelen met m'n zere poot.
Toen er nog bier in glas geschonken werd ook zoiets gehad, languit gegaan, en daarna was ik erg verbaasd dat iedereen zijn shirt onder bloed had in de pit .. waren mijn onderarmen bleek ..

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com