|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Mijn Zwitsal "in het zonnetje" factor 20 heeft zijn werk ook goed gedaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
gelukkig maar Zo af en toe zag je iemand voorbijlopen met van zulke knalrooie schoudertjes dat ik bijna zin had deze een vriendschappelijk mep te verkopen 'Lekker verbrand, jongen?' |
|
baardloze viking Sebosstiaan met zijn deerne Cadaveria Ik weet op de laatste avond niet meer zo goed wat ik van Mambo Kurt moet denken jawel.... als hij de BoB niet is, kan Sebosstiaan ook écht wel zat worden squirl had het vast koud ofzo er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Hahaha, die heb ik geloof ik ook nog ergens op de foto staan maar dan met een stevige baardmans als begeleider. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kameraad van mij is ook geweest en die was helemaal leip van die WOA fanfare heeft er zelfs een promo pakket met cd enzo van gekocht voor 34 euro ha ha! see you at occultfest! |
|
Onze brilliantheid kent geen grenzen! Edit: Vergeet ik bijna te vermelden dat hier Brabanders, Limburgers, Achterhoekers EN Twentenaren op 1 foto staan! Multi-Culti! Wow! Nu al uitverkocht!? Blij dat ik er dan nog tussen ben gekomen eergisteren qua bestellen! [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 06-08-2008 12:56] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Alle 10.000 X-mas tickets voor Wacken 2009 zijn alweer binnen 24 uur uitverkocht :S |
|
quote: 't is bijna een soort van "Nachtwacht"achtig portret don't mistake lack of talent for genius |
|
Jammer dat ik er niet was, hopelijk volgend jaar wel weer Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Oh my god! En ik was nog nuchter! |
|
quote: Hey, de middelste 2 figuren van deze foto heb ik ontmoet tijdens Children of Bodom volgens mij. Jullie waren crowdsurfers aan het uitzwaaien? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat is correct, werden enigzins melig dus zijn we als malloten gaan dansen en toen we daar moe van werden moesten we wat anders verzinnen. Hence het zwaaien jij was dat persoon dat Jacobs rookte? |
|
quote: Idd! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
En dan willen jullie mij vertellen dat jullie mij niet een paar keer langs hebben zien huppelen? |
|
quote:Dat jij mij niet herkend is dat jouw probleem. Je bent nog bij ons op het kamp geweest. Stond bij Rajacker, Moon en Cadaveria enzo |
|
quote: Tsss, ik ben tijdens cob 8 keer voorlangs gelopen omdat ik daar weer was afgedropt. |
|
quote:Dan is de kans aanwezig dat je mij hebt zien zwaaien of dat ik je een stukje op weg heb geholpen [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 07-08-2008 14:51] |
|
quote: kan goed. |
|
a day at work programmeren veel menschen :p wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik zag bij de foto's van Metalshots een paar foto's van een band die een mega vikingschip op het podium hadden staan. Weet zo iemand welke band dat is/was? You're running in circles |
|
quote: Welke foto('s) bedoel je dan precies? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Leaves' Eyes er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |