IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wacken Open Air 2008 (II) Vorige pagina | Volgende pagina
Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 06-08-2008 10:29 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

En ik vond het wel leuk, in tegenstelling tot velen zal het me worst wezen of een ander zichzelf snijdt of niet, dat scheelt dan weer een hoop irritatie.

Mambo Kurt, Metalkaraoke, Corvus Corax, Global Metal, ach en wee. 100 meter pit doorworstelen bij CoB, just for the sake of it alwaar ik een Brulshirt tegenkwam die in de pit anderen stonden weg te brullen :D.
iets teveel gedronken en iets teveel geld uitgegeven. enenen lekker zwemmen, hoewel niet meer gratis.

en niet verbrand want ik smeer braafjes

was leuk toch?

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 06-08-2008 10:36 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2008 10:29 schreef Jolijn het volgende:

was leuk toch?

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-08-2008 10:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Mijn Zwitsal "in het zonnetje" factor 20 heeft zijn werk ook goed gedaan.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 06-08-2008 10:39 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

gelukkig maar

Zo af en toe zag je iemand voorbijlopen met van zulke knalrooie schoudertjes dat ik bijna zin had deze een vriendschappelijk mep te verkopen
'Lekker verbrand, jongen?'

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 06-08-2008 10:43 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

baardloze viking Sebosstiaan met zijn deerne Cadaveria

Ik weet op de laatste avond niet meer zo goed wat ik van Mambo Kurt moet denken

jawel.... als hij de BoB niet is, kan Sebosstiaan ook écht wel zat worden

squirl had het vast koud ofzo

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-08-2008 10:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2008 10:43 schreef Julia het volgende:
squirl had het vast koud ofzo

Hahaha, die heb ik geloof ik ook nog ergens op de foto staan maar dan met een stevige baardmans als begeleider.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 06-08-2008 11:39 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Kameraad van mij is ook geweest en die was helemaal leip van die WOA fanfare heeft er zelfs een promo pakket met cd enzo van gekocht voor 34 euro ha ha!

see you at occultfest!

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 06-08-2008 12:46 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Onze brilliantheid kent geen grenzen!

Edit: Vergeet ik bijna te vermelden dat hier Brabanders, Limburgers, Achterhoekers EN Twentenaren op 1 foto staan! Multi-Culti!

Wow! Nu al uitverkocht!? Blij dat ik er dan nog tussen ben gekomen eergisteren qua bestellen!

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 06-08-2008 12:56]

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 06-08-2008 12:52 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Alle 10.000 X-mas tickets voor Wacken 2009 zijn alweer binnen 24 uur uitverkocht :S

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 06-08-2008 14:39 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 6 augustus 2008 12:46 schreef DecomposingBitch het volgende:

Onze brilliantheid kent geen grenzen!

't is bijna een soort van "Nachtwacht"achtig portret

don't mistake lack of talent for genius

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 06-08-2008 14:50 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Jammer dat ik er niet was, hopelijk volgend jaar wel weer

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 06-08-2008 15:04 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

Oh my god! En ik was nog nuchter!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-08-2008 16:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2008 15:04 schreef Kurk het volgende:
Oh my god! En ik was nog nuchter!

Hey, de middelste 2 figuren van deze foto heb ik ontmoet tijdens Children of Bodom volgens mij.

Jullie waren crowdsurfers aan het uitzwaaien?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Kurk
Usericon van Kurk
Posted 07-08-2008 1:29 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 6 augustus 2008 16:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Hey, de middelste 2 figuren van deze foto heb ik ontmoet tijdens Children of Bodom volgens mij.

Jullie waren crowdsurfers aan het uitzwaaien?

Dat is correct, werden enigzins melig dus zijn we als malloten gaan dansen en toen we daar moe van werden moesten we wat anders verzinnen. Hence het zwaaien jij was dat persoon dat Jacobs rookte?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-08-2008 8:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2008 1:29 schreef Kurk het volgende:
Dat is correct, werden enigzins melig dus zijn we als malloten gaan dansen en toen we daar moe van werden moesten we wat anders verzinnen. Hence het zwaaien jij was dat persoon dat Jacobs rookte?

Idd!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Kurk
Usericon van Kurk
Posted 07-08-2008 14:24 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 7 augustus 2008 8:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Idd!

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 07-08-2008 14:34 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

En dan willen jullie mij vertellen dat jullie mij niet een paar keer langs hebben zien huppelen?

Kurk
Usericon van Kurk
Posted 07-08-2008 14:42 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 7 augustus 2008 14:34 schreef Pandora het volgende:
En dan willen jullie mij vertellen dat jullie mij niet een paar keer langs hebben zien huppelen?
Dat jij mij niet herkend is dat jouw probleem. Je bent nog bij ons op het kamp geweest. Stond bij Rajacker, Moon en Cadaveria enzo

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 07-08-2008 14:44 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2008 14:42 schreef Kurk het volgende:
Dat jij mij niet herkend is dat jouw probleem. Je bent nog bij ons op het kamp geweest. Stond bij Rajacker, Moon en Cadaveria enzo

Tsss, ik ben tijdens cob 8 keer voorlangs gelopen omdat ik daar weer was afgedropt.

Kurk
Usericon van Kurk
Posted 07-08-2008 14:50 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 7 augustus 2008 14:44 schreef Pandora het volgende:
Tsss, ik ben tijdens cob 8 keer voorlangs gelopen omdat ik daar weer was afgedropt.
Dan is de kans aanwezig dat je mij hebt zien zwaaien of dat ik je een stukje op weg heb geholpen

[Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 07-08-2008 14:51]

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 07-08-2008 14:53 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2008 14:50 schreef Kurk het volgende:
Dan is de kans aanwezig dat je mij hebt zien zwaaien of dat ik je een stukje op weg heb geholpen

kan goed.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 07-08-2008 17:22 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

a day at work
programmeren

veel menschen :p

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 07-08-2008 18:58 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Ik zag bij de foto's van Metalshots een paar foto's van een band die een mega vikingschip op het podium hadden staan. Weet zo iemand welke band dat is/was?

You're running in circles

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-08-2008 19:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2008 18:58 schreef Sdonasa het volgende:
Ik zag bij de foto's van Metalshots een paar foto's van een band die een mega vikingschip op het podium hadden staan. Weet zo iemand welke band dat is/was?

Welke foto('s) bedoel je dan precies?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 07-08-2008 19:50 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2008 18:58 schreef Sdonasa het volgende:
Leaves' Eyes

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com