|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: idd ja: http://www.metalshots.com/2008/2008-07-31_WOA_Wacken/slides/WOA_0023.html Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: quote: Geen idee. Niet gezien, en mijn ding niet. Graag gedaan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb er geen spijt van dat we achteraf voor Hellfest gekozen hebben, maar ik wil toch wel een keer naar Wacken toe |
|
quote: Haha, charmante foto is dat geworden |
|
quote: Die ben ik gelukkig niet tegen gekomen |
|
quote: Ik heb er slechts een gedeelte van gezien, maar wat ik heb gezien. Marjan, de nieuwe zangeres, heeft nog wat moeite met de hele lage stukken en wat zenuwen in het begin vanwege het toch wel iets grotere publiek dan dat ze gewend is, maar ik heb er vertrouwen in dat dat goed komt. Daarnaast waren en wat gitaarprobleempjes tijdens het tweede nummer wat door de rest van de band goed werdt opgevangen.. al met al goede show. (alleen de laatste paar nummers kan ik niet over oordelen) |
|
quote: dank je You're running in circles |
|
quote:offtopic natuurlijk: ik hoorde dat Hellfest ook vet was ja. |
|
quote: Ik vond het erg goed. En de nieuwe zang is even wennen, maar veel beter dan de overname bij Nightwish En Hoewel ik 'Summer end' nog steeds een k*t nummer vind en ze die deden ze als afsluiter was het een mooi optreden in een rustige tent helaas. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 08-08-2008 13:29] |
|
quote: Hoe kun je daar nou pas achteraf voor kiezen? |
|
Kacken open air. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ohja |
|
quote:Het heb het ongeveer andersom: Wacken dat geloof ik nu allemaal wel maar Hellfest lijkt me ook geweldig om eens heen te gaan. De afgelopen 3 jaar de beste line-up van het festivalseizoen Damn, dat wordt een drukke zomer komend jaar als alle plannen doorgaan: - Hellfest - Waldrock - Metalcamp - Graspop - Dong en ook nog op vakantie |
|
Schade inhalen van 2008 |
|
Ik vind het festivalseizoen dit jaar juist heel interessant. Heb er dit jaar al 11 festivals op zitten terwijl het seizoen nog lang niet om is. Hellfest had dit jaar inderdaad wel een erg vette line-up (waarom boeken Graspop en Wacken Venom nooit?), maar aangezien de Frans(talig)en in mijn ervaring meestal het meest irritante festivalvolk zijn heb ik daar nog m'n twijfels over... [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 10-08-2008 16:44] |
|
Heden ontvangen van Zijne Horstheid: Vanavond maar even kijken denk ik |
|
Over ouwe koeien uit de sloot halen gesproken. |
|
quote:Maar zo on-topic als het maar zijn kan |
|
quote: En dit hoeft van mij nu ook niet meer. |
|
Je mist niks Kan aan mij liggen, ik kan niet zo goed tegen massa's mensen op elkaar. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Té groot, té druk, te lang in de file. En een kaartje moeten kopen als er nog maar een band bevestigd is. Nee, geen Wacken meer voor mij. |
|
Daarom moet je ook gewoon een week van te voren extra goedkoop een kaart scoren edit: voor de rest +1 [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 30-07-2009 21:24] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |