|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Evile en Zonaria zijn de supportbands. http://www.myspace.com/evileuk http://www.myspace.com/zonaria |
|
Kaartje is binnen! Here kitty kitty kitty! |
|
Weer alleen maar in de randstad... Lijkt Satyricon een gewoonte van te maken, vorige keer was het ook al een randstad-tour. Afwezig dus, ga ze wel weer in Duitsland zien. Zouden eerst ook in Utrecht staan nog, maar gaat helaas niet door... |
|
quote: Evile Zonaria... mwah Moet nog even goed nadenken of ik hiervoor wel achter een kaartje aan wil gaan - hoe vet ik Satyricon ook vind. |
|
Wel aanwezig. Zou eerst naar Amsterdam gaan maar daar heb je weer die verveelede lidmanschap. Satyricon was echt gaaf op Graspop 2006! |
|
quote: Amsterdam is wel mooi dichtbij ja! |
|
Duitsland is dichterbij |
|
quote: satyricon snapt t tenminste, ik zou ook niet voor een stel varkenshouders en maiskolvenplukkers spelen... achterop de tourshirts zou moeten staan "Decent music for decent people" |
|
quote: edit: dat Akercocke niet zulke shirts heeft, verwonderlijk... [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-10-2008 16:17] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:hoe ver zit ie er al in bij snark ? Fuck the world and fuck you |
|
Aanwezig in Hof Ter Lo Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Niks , gij moet rijden! [Dit bericht is gewijzigd door frontpage op 31-10-2008 10:14] |
|
quote:Dude... Ik kom in België, Duitsland en door heel Nederland en NERGENS heb je bij concerten zo'n saaie kutsfeer als in het westen, Maar dat kan een luie verwende hond als jij niet weten, want de reden dat jij dat post, zegt waarschijnlijk al weer genoeg, namelijk dat je zelf nergens komt! |
|
quote: ga toch ff fietsen, alsof Satyricon dit beslist. De vorige tour was ook iid Waterfront, Melkweg en Tivoli. Het zou echt niet verkeerd zijn om een keer bijv. Vera, 013, Effenaar of Doornroosje aan te doen. |
|
quote: hier in t weste bevalt de sfeer me het beste ik ben gewoon niet zo van t meeschreeuwen, bierzuipen, hossen, varkensfokken, suikerbieten kweken, headbangen en enthousiast doen... satyricon is een prima bandje om zich in een zaal te begeven die enigzins steriel overkomt en vol zit met mensen die met de armen over elkaar staan te kijken... ik denk dat ze bewust niet optreden in het oosten of noorden |
|
ai ai ai ai |
|
quote: Haha ja, daar houden die Noren zich echt mee bezig, of ze 60 km naar het westen of oosten een concert houden. Die zijn echt op de hoogte van de subtiele cultuurverschillen tussen Nijmegen (waar de kalveren tijdens een moshpit geboren worden) en Utrecht (waar iedereen beschaafd is en niemand meeschreeuwt en zuipt). Goed punt man. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik lach me de eendenpleuris zoals mensen hierop ingaan.. drie hoera'tjes voor Holland! |
|
quote:Mooi man! Heb jij ook eens een keer een lolletje in je leven! |
|
quote: Kuch, ja idd Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: als ik echt lol wil hebben ga ik naar t noorden en/of oosten van t land en daar t concertpubliek bekijken... |
|
Ik ga de 20e, wordt vet , welke nummers gaan ze zoal spelen? |
|
Het wordt een integrale weergave van Nemesis Divina en The Forest is My Throne heb ik gehoord. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Leuk man Setlist graag. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |