|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha geloof er geen fuck van... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Aanwezig in Waterfront |
|
Ik ook ik ook! Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
Is Waterfront goed te bereiken met openbaarvervoer? (= Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
quote: Ja is een klein stukje lopen van het station. |
|
quote: Neem de trein naar Rotterdam Blaak. Vandaar is het ongeveer 5 minuten lopen. |
|
Top dankjulliewel! Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door herr op 18-11-2008 8:51] |
|
En Zonaria dan |
|
quote: Op hun spees staat R'dam wel in hun agenda. Ik ga morgen van ze genieten@De Melkweg. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 19-11-2008 18:10] =) |
|
Yeah, morgen alweer. Hopen dat ze weer Filthgrindert spelen. Zin an! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Godverde paardetering... Weer vergeten... Ik wil een concert alert op m`n mobieltje Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
wie zijn er vanavond in de melkweg, en belangrijker nog, hoe was Waterfront ? Vind ik ook niet |
|
In Waterfront was het gaaf! Goed geluid, leuke show. |
|
Ik had het eigenlijk wat zwaarder verwacht zeker gezien de laatste CD die vol met dubbele bassdrums staat. Maar lekker strak gespeeld en een goed geluidje. Heb in ieder geval de volgende nummer voorbij horen komen Fuel for Hatred Now Diabolical King The Pentagram Burns Commando The Wolfpack Black Crown on a Tombstone Overigens best prima om een paar keer het publiek op te zwepen met "hey", maar je kan het ook overdrijven. Spelen gvd My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Ik heb er zin in! Mooi te horen dat 't een strakke show was, ik hoop wel op wat meer (vette nr's!) |
|
quote: edit: wanneer? vanavond dus.. |
|
OMG! Ik vond het geweldig gisteren! Hele tijd vooraan kunnen staan, setlist meegekregen. Satyr de hand geschud! Echt, en de show was zooo goed! Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Ja, was een leuke avond! Zonaria vond ik wel iets weghebben van Dimmu Borgir. Speelden wel lekker opzich. Evile was Slayeriaanse thrash. Niet origineel dus, maar wel klonk wel lekker. Satyricon was ook goed bezig. Veel nummers van de laatste 3 albums dus . Vriend van mij die ergerde zich nogal aan dat hey!, hey!, hey!-geroep |
|
quote: Kalk die setlist eens even neer dan My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: idd, dan beslis ik of ik ga volgende week in Antwerpen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Okay! - Possessed - Wolf Pack - Now, Diabolical - Havoc Vulture - Black Crow - With Ravenous Hunger - Du som hater gud - Commando - Die by my hand - The Pentagram Burns - K.I.N.G. - Fuel for Hatred - Mother North Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
quote: Zowiezo gaan! Echt de moeite waard! [Dit bericht is gewijzigd door Angrboda op 20-11-2008 20:16] Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |