IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Wo 19 nov: Satyricon + supports @ Waterfront, Rotterdam Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-11-2008 17:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

1. The Dawn Of A New Age
2. Forhekset
3. Mother North
4. Du Som Hater Gud
5. Immortality Passion
6. Nemesis Divina
7. Transcendental Requiem Of Slaves
8. Black Winds

--------------
Toegift
--------------
1. The Forest Is My Throne
2. The Night Of The Triumphator

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Argh
Usericon van Argh
Posted 01-11-2008 19:35 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

hahaha geloof er geen fuck van...

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-11-2008 14:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Aanwezig in Waterfront

Angrboda
Hva er meninga med livet grubler Arne.
Usericon van Angrboda
Posted 13-11-2008 22:32 by Angrboda Wijzig reactieProfiel van AngrbodaQuote dit bericht

Ik ook ik ook!

Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die.

Angrboda
Usericon van Angrboda
Posted 13-11-2008 23:12 by Angrboda Wijzig reactieProfiel van AngrbodaQuote dit bericht

Is Waterfront goed te bereiken met openbaarvervoer? (=

Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die.

Kriegsnebel
Usericon van Kriegsnebel
Posted 14-11-2008 8:53 by Kriegsnebel Wijzig reactieProfiel van KriegsnebelQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 23:12 schreef Angrboda het volgende:

Ja is een klein stukje lopen van het station.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-11-2008 10:12 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 23:12 schreef Angrboda het volgende:

Neem de trein naar Rotterdam Blaak. Vandaar is het ongeveer 5 minuten lopen.

Angrboda
Usericon van Angrboda
Posted 14-11-2008 12:34 by Angrboda Wijzig reactieProfiel van AngrbodaQuote dit bericht

Top dankjulliewel!

herr
Usericon van herr
Posted 18-11-2008 8:50 by herr Wijzig reactieProfiel van herrQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door herr op 18-11-2008 8:51]

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-11-2008 9:52 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

En Zonaria dan

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 19-11-2008 18:07 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2008 9:52 schreef MetalJan het volgende:
En Zonaria dan

Op hun spees staat R'dam wel in hun agenda.
Ik ga morgen van ze genieten@De Melkweg.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 19-11-2008 18:10]

=)

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 19-11-2008 20:16 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Yeah, morgen alweer. Hopen dat ze weer Filthgrindert spelen.

Zin an!

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 19-11-2008 21:30 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Godverde paardetering... Weer vergeten...

Ik wil een concert alert op m`n mobieltje

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 20-11-2008 8:27 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

wie zijn er vanavond in de melkweg, en belangrijker nog, hoe was Waterfront ?

Vind ik ook niet

Kriegsnebel
Usericon van Kriegsnebel
Posted 20-11-2008 10:38 by Kriegsnebel Wijzig reactieProfiel van KriegsnebelQuote dit bericht

In Waterfront was het gaaf!
Goed geluid, leuke show.

Legion
Usericon van Legion
Posted 20-11-2008 15:00 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

Ik had het eigenlijk wat zwaarder verwacht zeker gezien de laatste CD die vol met dubbele bassdrums staat.
Maar lekker strak gespeeld en een goed geluidje.
Heb in ieder geval de volgende nummer voorbij horen komen
Fuel for Hatred
Now Diabolical
King
The Pentagram Burns
Commando
The Wolfpack
Black Crown on a Tombstone

Overigens best prima om een paar keer het publiek op te zwepen met "hey", maar je kan het ook overdrijven.
Spelen gvd

My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape

Bleached_Bones
Usericon van Bleached_Bones
Posted 20-11-2008 17:23 by Bleached_Bones Wijzig reactieProfiel van Bleached_BonesQuote dit bericht

Ik heb er zin in! Mooi te horen dat 't een strakke show was, ik hoop wel op wat meer (vette nr's!)

Bleached_Bones
Usericon van Bleached_Bones
Posted 20-11-2008 17:24 by Bleached_Bones Wijzig reactieProfiel van Bleached_BonesQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2008 17:23 schreef Bleached_Bones het volgende:
Ik heb er zin in! Mooi te horen dat 't een strakke show was, ik hoop wel op wat meer (vette nr's!)

edit: wanneer? vanavond dus..

Angrboda
Usericon van Angrboda
Posted 20-11-2008 18:29 by Angrboda Wijzig reactieProfiel van AngrbodaQuote dit bericht

OMG! Ik vond het geweldig gisteren! Hele tijd vooraan kunnen staan, setlist meegekregen. Satyr de hand geschud! Echt, en de show was zooo goed!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-11-2008 18:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Fuck the world and fuck you

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-11-2008 19:40 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ja, was een leuke avond!

Zonaria vond ik wel iets weghebben van Dimmu Borgir. Speelden wel lekker opzich.

Evile was Slayeriaanse thrash. Niet origineel dus, maar wel klonk wel lekker.

Satyricon was ook goed bezig. Veel nummers van de laatste 3 albums dus . Vriend van mij die ergerde zich nogal aan dat hey!, hey!, hey!-geroep

Legion
Usericon van Legion
Posted 20-11-2008 19:55 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

quote:
Op 20 november 2008 18:29 schreef Angrboda het volgende:
OMG! Ik vond het geweldig gisteren! Hele tijd vooraan kunnen staan, setlist meegekregen. Satyr de hand geschud! Echt, en de show was zooo goed!

Kalk die setlist eens even neer dan

My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-11-2008 20:13 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 20 november 2008 19:55 schreef Legion het volgende:
Kalk die setlist eens even neer dan

idd, dan beslis ik of ik ga volgende week in Antwerpen

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Angrboda
Usericon van Angrboda
Posted 20-11-2008 20:14 by Angrboda Wijzig reactieProfiel van AngrbodaQuote dit bericht

Okay!

- Possessed
- Wolf Pack
- Now, Diabolical
- Havoc Vulture
- Black Crow
- With Ravenous Hunger
- Du som hater gud
- Commando
- Die by my hand
- The Pentagram Burns
- K.I.N.G.
- Fuel for Hatred
- Mother North

Angrboda
Usericon van Angrboda
Posted 20-11-2008 20:15 by Angrboda Wijzig reactieProfiel van AngrbodaQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2008 20:13 schreef Beli Mawr het volgende:
idd, dan beslis ik of ik ga volgende week in Antwerpen

Zowiezo gaan! Echt de moeite waard!

[Dit bericht is gewijzigd door Angrboda op 20-11-2008 20:16]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com