IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Roadburn 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-12-2008 17:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2008 16:53 schreef moerke het volgende:
Ha! Ik heb ook een ticket!

... en natuurlijk omdat je eindelijk eens kunt blowen bij een Stonerrock concert...

dat zal dit jaar wel even wennen zijn...

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-12-2008 18:05 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 december 2008 17:51 schreef Spirit In Black het volgende:
dat zal dit jaar wel even wennen zijn...

Ik zat precies hetzelfde te denken. Wat zullen ze teleurgesteld zijn
Ik ben best blij met dat rookverbod in dit geval aangezien het vorig jaar echt niet leuk meer was voor een niet-blower. Veel te veel van die stinkende kruidensigaretten, werd zelf verdomme stoned van het meeroken. Als men het niet erg vindt, hou ik het gewoon bij alcohol.

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 16-12-2008 18:07]

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 17-12-2008 8:55 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Ja dat gaat leuk worden, met z'n honderden tegelijk proberen in de rookruimte een jointje te roken.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 17-12-2008 17:43 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Heeft iemand nog accomodatie tips? (1 persoon)
Of woont er hier iemand in Tilburg die tegen vergoeding zijn logeerkamer aan wil bieden?

Ik heb vandaag m'n fotopas gekregen maar alle hotels zitten vol...

Bla

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-12-2008 17:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2008 17:43 schreef MischiefMira het volgende:
Of woont er hier iemand in Tilburg die tegen vergoeding zijn logeerkamer aan wil bieden?

Ik heb hetzelfde probleem, alles is al vol idd zo lijkt het

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 17-12-2008 17:56 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Sterker nog, dat IS zo. Als je niet wil kamperen (Safaricamp Beekse Bergen) moet je naar Breda of Eindhoven. Of couchsurfen natuurlijk.

Ik heb zojuist mijn camptingtickets betaalt, 50E voor drie dagen inclusief vervoer van en naar 013. Duurder dan vorig jaar, maar goed te doen.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 17-12-2008 18:03 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Gelukkig is slaapplek nooit een probleem geweest voor mart/drdoom en moi

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-12-2008 19:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2008 17:43 schreef MischiefMira het volgende:

Ai.. minder. Ben zelf ook nog niet helemaal uit wat ik doe, denk met nachtnet terug naar Utrecht (1x per uur, 50 min. reistijd geloof ik). Auto kan natuurlijk ook maar dit is nou wel weer een festivalletje waar een biertje goed mee samengaat

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-12-2008 19:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

donderdag's op roadburn aanwazig!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 17-12-2008 20:24 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Thnx voor de tips, het komt wel goed met overnachten.
Ik was ook even vergeten dat het pas in april is dus warm genoeg om in m'n camper te pitten!

Bla

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 18-12-2008 19:48 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Kaartje gevonden, dus ik ben er fijn bij. Echt EXTREEM veel zin in..

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-12-2008 19:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2008 19:48 schreef nuclearwarfare het volgende:
Kaartje gevonden, dus ik ben er fijn bij. Echt EXTREEM veel zin in..
Waar gevonden? Circuleren ze nog ergens? Een maat van me wil ook graag heen namelijk.

Ik ben iig aanwezig. Heb Bed & Breakfast gevonden. In Udenhout nog wel

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 18-12-2008 20:15 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik heb mijne via een oproep op Marktplaats gevonden, drie tientjes meer betaald dan de nieuwprijs, maar dat mag de pret niet drukken.

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 18-12-2008 20:37 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Tof, tenminste geen opkoper gespekt.

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 14-01-2009 14:04 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Earth, Grails, Tribes Of Neurot en Grey Daturas toegevoegd aan de line-up.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-01-2009 14:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hmm ken alleen Earth. Gaaf.

Ik zit eigenlijk nog te wachten op Made Out of Babies en Intronaut

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-01-2009 14:35 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Shrinebuilder.. dat is wat deze roadburn nodig heeft.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 14-01-2009 14:38 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 14 januari 2009 14:04 schreef Panzerke het volgende:

Vet!!! siked!!

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 14-01-2009 14:38 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Die gast van Melvins schijnt rond Roadburn vader te worden en kan daarom niet naar NL komen. Geen Shrinebuilder dus.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2009 14:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2009 14:04 schreef Panzerke het volgende:
Op welke dag Earth?

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-01-2009 14:42 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Godverdegodver.. was echt siked over Shrinebuilder.

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 14-01-2009 14:58 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 14 januari 2009 14:41 schreef Jenje het volgende:
Op welke dag Earth?

Allemaal op Beyond The Pale, de zaterdag dus.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2009 15:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah ok .. nha ja, geen kaarten dus

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-01-2009 15:02 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Wat een godenweekend word dat...

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 28-01-2009 13:27 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

zie net pas dat st vitus speelt op de vrijdag, tuurlijk allang uitverkocht. verdomme zeg, eindelijk es iets de moeite waard ;p. iemand zn kaart kwijt voor vrijdag hou ik me aanbevolen, mailadres in profiel.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com