|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Tormented Soul (Joost). 3 dagen Panzerke, drie dagen. Kan niet wachten. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Tormented Soul (Joost). 3 dagen Panzerke, drie dagen. NecRobert, 3 dagen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Net als bonk vanaf donderdag tot en met zondag middag in tilburg! Siked! |
|
Zondag is er om 19.00 in de Little Devil gratis een optreden van Doomraiser (IT). Waarschijnlijk daar ook wel aanwezig. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Hatseflatse, camping gereserveerd www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Tsja, ik hoop maar dat dit niet als spam wordt beschouwd, anders mijn excuses. Ik ben geen vaste bezoeker van deze site, maar kijk zo eens in de zoveel weken rond op het forum. Anyway, mochten er nog mensen op zoek zijn naar kaartjes voor Roadburn, ik heb er sinds vorige week opeens twee over. edit: VERKOCHT! veel plezier op Roadburn iedereen [Dit bericht is gewijzigd door hazelnootpasta op 21-04-2009 0:00] |
|
-Tormented Soul (Joost). 3 dagen -Panzerke, 3 dagen. -NecRobert, 3 dagen -Mira, 3 dagen Heeft iemand een parkeertip of plek voor m'n campertje? Hij is net te hoog voor de parkeergarage. De rest van het centrum is max. 2 uur of vergunninghouders. Ik zoek een veilige plek liefst niet te ver weg. Als je iemand kent met een prive stukje grond/eigen parkeerplaats/bezoekersvergunning betaal ik graag voor deze gunst. 't is een Vito minibusje. Bla |
|
Och hemeltje, ik wilde graag nog even terugkomen op het onderwerp Roadburn 2009 om iedereen hier mooi de ogen uit te steken met het feit dat ik wel kaartjes heb. En dsu kun je, in echte ZM traditie, aan het lijste toevoegen: - Ome mörke - Ome Flo - Ome Timo |
|
Heersch.. nog twee uurtjes werken, dan even snel langs huis en met trein richting 013! Vandaag in ieder geval Ufomammut, Motorpsycho, Baroness, Rose Kemp en Minsk aanschouwen, en tussendoor proberen nog wat op te pikken van o.a. Gomer Pyle en Radio Moscow. |
|
Vergeet The Devils Blood niet! Damn siked! |
|
Nou de eerste dag Roadburn zit er op. Hoogtepunten: - de hele show van Baroness (knettergoed en spetterend) - Minsk maakte veel indruk in de kleine zaal door post-hardcore met oorverdovend volume te brengen met saxofoon - ZU maakte haar reputatie als geweldige jazzmetalband helemaal waar - Motorpsycho had 2,5 uur speeltijd, maar maakte er gewoon 3 uur van. Fantastische show, fantastische setlist en de kers op een fantastische avond. Vanmiddag begint Roadburn met de duistere loungejazz van Bohren Und Die Club Of Gore, speelt Neurosis' brulboie Steve Von Till intieme liedjes solo, mag MONO me in trance brengen. Voor de rest van de avond weet ik het nog niet, ik heb geen zin om 3 uur te wachten op een optreden van Scott Kelly. Maar morgen ga ik alles goed af sluiten met Grails, Amenra (stuk), Earh, Six Organs Of Admittance, Nadja (Stuk), Neurosis, OM, US Christmas en als laatste (van half twee tot half 3) Tribes Of Neurot: de Ambientact van Neurosis. Ik ben té blij. |
|
quote: Hoppaaa, weet je toevallig ook wat ze speelden? Ik begreep op het MP-forum dat ze in elk geval twee nieuwe nummers hebben gespeeld en dat Vortex Surfer weer in de toegift zat. P.S. begin juni komt de nieuwe MP uit, vinyl-only. |
|
Ik herkende niet alle nummers, dus ik heb even gegoogled: all is loneliness satan (nieuw) tiger (nieuw) she left on the sunship triggerman greener taifun plan#1 year zer0 little lucid moments > the alchemyst ---- heartattack mac vortex surfer ---- new song? en nieuwe MP op vinyl? Als in regulier album? vetheid |
|
Yep, regulier album. 7 tracks, vorige zomer opgenomen in Chicago met Steve Albini (!). Begin juni komt ie uit. Vetheid all over the place. |
|
quote: Ik vond het serieus helemaal niks, heb het met moeite tien minuten aangekeken. Verder niks te klagen, overigens, geniaal festival! Hoogtepunten qua bands: Church of Misery Colour Haze Motorpsycho The Atomic Bitchwax Earth Radio Moscow Saint Vitus Cathedral Orange Goblin The Devil's Blood |
|
Grails speelde een veel te korte maar uitstekende setlist en vanaf dat moment werd het alleen maar beter. Earth maakte indruk door zich te focusssen op het laatste album, Six Organs of Admittance kan bij mij sowieso niet stuk en Neurosis verpulverde mijn hoge verwachtingen. Geniaal festival was dat zeg. |
|
Dat was weer geniaal. Mijn hoogtepunten waren: Ufomammut Shora Motorpsycho Colour Haze Cathedral Minsk Wolves in the Throne Room Verder vond ik A Storm of Light, Radio Moscow, Mono en The Devil's Blood alleszins het aanhoren waard. Nog een stuk of zes, zeven andere bands ook gezien maar op een gegeven moment zijn het wat teveel indrukken af en toe. Wat een snoepwinkel dit festival, heerlijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hoogtepunten: Neurosis Motorpsycho Bohren & Der Club Of Gore Earth Zu Rose Kemp OM Six Organs Of Admittance ("fuck-up" ) Outskirts Of Infinity Maar inderdaad, net als vorig jaar gewoon weer teveel indrukken. Drie dagen lang van het ene in het andere geniale optreden lopen is soms gewoon teveel van het goede. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Bla |
|
Mijn foto's van Roadburn staan online: http://www.achromemoments.nl Check ook dit review + 135 foto's van vele bands: http://www.musicfrom.nl/magazine/verslagen/31907/roadburn-2009-van-gomer-pyle-tot-neurosis.html Ik heb echt de allerbeste tijd beleefd op Roadburn. Teveel hoogtepunten maar Baroness, Neurosis en Mono waren toch wel dingen die eruit sprongen. Ook altijd leuk om Cathedral te zien (geweldige zombieshots op de achtergrond Ik ben er volgend jaar graag weer bij! Cheers! Paul Verhagen Achrome Moments Photography |
|
Bla |
|
|
|
Tsja, als we dan allemaal gaan spammen: Het ZM-review staat inmiddels ook online!! Roadburn 2009 - Zwaremetalen Verslag |
|
|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |