|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Yo, aangezien ik lekker op dreef was met het topic dat ik opende over INSULT, hier nog maar een. Ditmaal is het de beurt aan het Amerikaanse Cardiac Arrest, en dit bandje is zowat het bruutste wat je aan hedendaagse Death Metal kunt krijgen. Brute, opgefokte grunts,messcherpe riffs, een bass die pompt als een neukende Mike Tyson, en de drums beuken de laatste stukken vastgekoekte stront uit je naad. Cardiac Arrest consists of 4 dispicable human beings with a passion for playing ghastly death metal in it's tried and true formula. Wanna find out any more? Go to our website....www.cardiacarrest666.com DISCOGRAPHY "Heart Stopping Death Rot" MCD/Demo (2004) sold out!!!! "Beast Among Many" 7" EP (Famine Records 2005) "Morgue Mutilations" OUT NOW!!!! (Redrum Records 2006) Burned Alive Vol. 1 OUT NOW (Porcupine Productions 2007) "Cadaverous Presence" (Empitomite Productions 2008 OUT NOW!) <" alt="Photobucket - Video and Image Hosting" /> Dan hier de link naar al dit fraais en hopelijk gaat dat dit keer wel goed hahahaha. http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=10902472 Enjoy motherfuckers!!! Total brutal Death metal carnaaaagggggeeee! Fuck the world and fuck you |
|
HARD!!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: uhuhuhuh |
|
Dit is de shit lui. zet je death metal verzameling waarvan je dacht dat ie wat voorstelde zonder cardiac arrest maar bij het grofvuil en koop alles van Cardiac Arrest! Nee, ik ben geen groupie maar hard fan van deze bazen, en nee ik wordt ook niet betaald in de vorm van een gratis pijpbeurt door de heren van de band, ik vind dit echt super, ben mega siked voor hun aankomende materiaal, dit is zo smerig als de ongewassen kut van maria, onze lieve vrouwe jezus christus. elke zichzelf respecterende fan van death metal zou dit op zijn minst moeten checken, dit is death fucking metal zoals het ooit bedoeld is !!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: :') |
|
Het woord "siked" is toch het alleenrecht van jbassist? |
|
Dat niet alleen, bovendien gewoon een kutwoord ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:nee, op asice gebruiken ze het woord allemaal, het heerst!SIKED!! Fuck the world and fuck you |
|
HARD! |
|
Godverdomme, wat je zegt BURZUM, dit is niet alleen hard maar ook nog eens verslaat het alles wat de death metal scene heeft uitgekakt tot nu toe met gemak! vergeet het maar dat je nog langer kunt afrukken op je plaatjes van die Death faggot, of die simpele kneusjes van Morbid Angel, na Cardiac arrest wil je enkel nog dit! want waarom zou je dit niet kopen ? Alle platen van de genoemde bands zijn de laatste tijd zaaddodend en inspiratieloos als een aftandse hoer van 80 als het op neuken aankomt! man man, ik zit hier met een lul waarvan de vellen eraan hangen van het rukken op CA, wat is dit vet!!! Zelden ben ik zo siked geweest over een band dus dit zegt wel wat!!!! Fuck the world and fuck you |
|
Kerel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
man ik zit net wat live beelden te bekijken en de tering deze band is als hitler in een zaal vol joden wat gaan ze tekeer! Deze band is echt leip en ze willen dat aan het publiek laten weten ook! Wat een show!!! full headbanging metal assault! Ze maken meteen duidelijk dat In Flames of andere zogenaamde death metal faggots niet welkom zijn, die lui zouden een show van cardiac arrest niet trekken, zo'n show kun je vergelijken met een mosterdgas aanval zoals ze die hadden in de eerste Wereld oorlog zo hard en zo bruut en vernietigend komt dit over!!!! Fuck the world and fuck you |
|
Ik ga het checken, ik ben overtuigd door onze vriendelijke vriend Mental. |
|
Heb je weer gesnoven Mentalletje van me? Ik dacht dat je er vanaf was joh. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
ik ben clean man, Straight edge mutha fucking for evah real!!! Dit is gewoon harde shit, zoals ik al zei, ik vind dit echt fijne shit om naar te luisteren, sterker nog sinds de plaat van Altar, Youth Against Christ en de Fondlecorpse eps heb ik geen trap meer gehad van een DM band die zo'n pijn deed in de maag. Dit is verdomme de Death metal versie van Mike Tyson, als je klaar bent met het luisteren van deze shit dan voel je je of je 1 ronde in de ring hebt doorgebracht met Mike Tyson en the Undertaker samen, zo hard is dit! Fuck the world and fuck you |
|
Die lui mogen je alles gratis doen, al was het al om je enthousiasme ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mwoah, niet onaardig, maar ook niet speciaal. Wel een grind randje vind ik. [edit] In sommige nummers is de drum niet sterk. Maar dit soort deathmetal moet ook "zweven". [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 07-08-2008 20:49] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Van dat grind kom ik aardig in mee ja, dat maakt ook dat de band zo lekker knalt. Fuck the world and fuck you |
|
Wat een standaard spul. Alles hebben ze afgekeken, er is niets orgineels aan, dat is niet erg als je van regelmaat houdt natuurlijk. Ik vind het niet zo bruut als voorgesteld wordt trouwens, ik ken bruter spul. Saaie riffs ook, standaard composities. Next. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ik heb nergens beweerd dat het origineel zou zijn, wel dat het brute shit was. Fuck the world and fuck you |
|
Dus? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Niks dus, maakt niet uit verder ook, ik wist toch wel dat jij het niks zou vinden, geeft ook niet, maar ik ben wel benieuwd wat jij dan van de nieuwere lichting dm bands kent en eventueel digt. Fuck the world and fuck you |
|
Klinkt anders helemaal niet verkeerd, al moet ik wel zeggen dat ik dat nieuwe nummer wel het beste vind. Beetje cannibal corpse, beetje suffocation. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klinkt idd niet vervelend. Erg CC achtig maar dat is een compliment. |
|
Juistem! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |