|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het kut. maar ja ik heb dan ook een beroerde smaak. volgens mij diggen verval en levia en rensyk deze meuk wel.... Fuck the world and fuck you |
|
ja leuk, vooral i put a spell on you... eigenlijk teveel gehoord / teveel top100 bands op domme feesten gezien met creedence covers dus ben er een beetje op uitgekeken Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
was dat nummer wat je hoort in de film predator niet van hun ? je weet wel als ze in die helikopter zitten, en die snorremans dat tapedeckie aanzet.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hmm, dont know. Zou goed kunnen [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 11-08-2008 0:05] The trend is dead. |
|
Dat is dus een vraag voor verval, die weet datw el denk ik Fuck the world and fuck you |
|
quote: Niet eens voor mij. The trend is dead. |
|
jij zegt net dat je het niet weet, min of meer. Fuck the world and fuck you |
|
quote: GEVONDEN. Denk ik; http://www.youtube.com/watch?v=jBTakXapwiE <-- Die staat op een site als soundtrack The trend is dead. |
|
lol, klopt...toch vaag, ik dacht echt altijd dat het CCR was... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Die hit is origineel van Screaming Jay Hawkins... veel gaver vanwege de humor en het feit dat hij door zijn optreden gebanned werd van de Amerikaanse radio's hehe. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
nou nou, wat een stoertje. Fuck the world and fuck you |
|
haha als je zijn opname hoort snap je wel wat ik bedoel ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
link naar het ding dan ? Fuck the world and fuck you |
|
http://nl.youtube.com/watch?v=JibSQCk3tW4 http://nl.youtube.com/watch?v=7kGPhpvqtOc Er zijn vele versies, deze zijn wel geinig. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Erg gave muziek.. jammer dat ik de afgelopen paar kansen om John Fogerty live te zien niet benut heb |
|
quote: Zeer jammer ja, ik ben paar maanden voor het eerst naar een optreden van hem geweest in ahoy. Was echt super, super geluid en de hele zaal zong elk nummer mee, een unieke ervaring. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 11-08-2008 5:46] |
|
"Sometimes. I wouldn't hold out much hope for the tape deck though." "Or the Creedence." [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-08-2008 12:56] |
|
CCR heerst natuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Up Around The Bend, Lodi, Down On The Corner, Green River, Run Through The Jungle... Bareuh... |
|
Ken alleen "Have you ever seen the rain", relaxt nummer. |
|
Goeie shit deze band; Fogerty had volgens mij ook een goeie grunter kunnen zijn hehe [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-08-2008 17:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The old man down the road is trouwens een heerlijk solonummer van hem. Ik zocht even op wikipedia op hoe dat nummer heet en daar las ik dat rocking all over the world van zijn hand is (status quo had er een grote hit mee). En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gelukkig gaat ie solo ook steeds meer de ccr kant op, dat linedance gedoe is niks:p |
|
quote: Dat is een cover, ik weet zo ff niet van wie. Suck my piss |
|
quote: |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |