|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij snap je mn zin niet eens Reintje... |
|
quote:heel toevallig weet ik helaas wat linedance gedoe is lol. maar ik ben offtopic, voor ome grey loopt te ouwehoeren dat ik offtopic ben en weer straf krijg. ben ik weg.ajuus! [Dit bericht is gewijzigd door mental op 11-08-2008 18:14] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik meen dat dat Long Tall Sally was van Little Richard. ohja een CCR heerscht als de hel. Ondertussen Fogerty 3 keer live gezien en het lijkt alleen maar beter te worden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Laatst nog in de Ahoy gezien! Was een leuk feestje |
|
Nog vet tshirt van John Fogerty gekocht toen in Heineken Music Hall The trend is dead. |
|
Heerschband!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
zelfs hun iets mindere nrs. zijn goed, die Fogerty snapt hoe je muziek in elkaar moet zetten! Daarnaast een heerlijk rouwe strot! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
En vergeet de heersende gitaarriedeltjes niet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
idd , eigenlijk is het van A tot Z pakkende muziek , echt geweldig BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ohh neeee niet weer een Creedence Clearwater revival |
|
Zet volgend jaar maar op Bospop. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
THERE'S A BAD MOON ON THE RISE. Bad Moon Rising, gaafste nummer op een Leatherwolf cd, tot ik er achter kwam dat het een cover was. Maar een compilatie van deze klootzakken gekocht, wat een heerlijke muziek. Toch teleurstellend dat het gaafste nummer van Leatherwolf een cover. Net zo als Metal Church met Highway Star, of Heathen's Kill The King. Al wist ik daar wel dat het covers betrof. Al is het in het geval van de laatste twee niet zo overduidelijk als bij Leatherwolf. pompompom |
|
Voor de liefhebbers, hij komt weer naar Nederland: John Fogerty - An Evening With Vrijdag 13 juli € 44,00 - 53,00 Ziggo Dome - Amsterdam Tickets via LiveNation/TicketService |
|
Goh. Ik wist niet dat the hollies ook zo'n typisch swamp nummer hebben zoals ccr. Check dit. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |