|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
het lot van veel succesvolle festivals die klein beginnen... I am mine own redeemer...! |
|
Afgelopen jaren heb ik Slayer in Nederland geen enkele keer gemist, maar als ze op Lowlands staan, dan zal ik ze missen. De rest van de line-up doet me toch niks. Het is me te duur in verhouding (ticket, eten, drank, vervoer). Daarnaast kan ik even zo snel niks vinden over dagtickets. Maar 3 dagen 185 neertellen alleen voor Slayer gaat me te ver. Eerlijk gezegd hoop ik liever op een clubshow. euu? |
|
quote: Ik haal altijd een vers gebakken pannenkoek: die kunnen nog niet lopen PS. Lowlands doet niet aan dagtickets. Zou ook niet eerlijk zijn als er op zondag ineens mensen opduiken die fris en fruitig zijn zonder overrijp of beurs te zijn. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 26-12-2012 16:49] |
|
quote: Volgens mij kon je 94 nog wel een dagticket kopen! |
|
quote:In '94? :') Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Tsezus. Komt er net acher dat ik in 1994, 95, 96,98, 99, 2000, tm 2006 geweest ben.. De afgelopen paar jaar niet.. De eerste paar jaar waren in mijn beleving magische bijeenkomsten. Later miste het toch was swoeng.. |
|
quote: Dat wist ik niet... ik ga pas sinds '97. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Heeft iemand eigenlijk een idee waar dat Slayer gerucht vandaan komt? |
|
quote:iPim. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Ja quote:Nee... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Iemand die dit jaar gaat? Vrij matige line-up, maar toch wel een aantal coole dingen om te zien. Ik ga voor The Antlers, Limp Bizkit, Underworld, Caribou, Four Tet, Dusky, Joris Luyendijk, While She Sleeps, Ho99o9, Romare, The Chemical Brothers, Marcel Dettmann, Karenn, The Maccabees, Interpol, Kendrick Lamar, Tame Impala en Viet Cong. Jammer dat Kendrick Lamar en Todd Terje clashen, echt bizar. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Slayer op een non-metalfestival, slechtste ooit. Lowlands is zowat het Hollandse exuivalent van Pukkelpop meen ik. Veel scheve tijden beleefd, inderdaad veel pannenkoeken en dagjesmensen. En nu gaan we vegen |
|
Slayer? Wel speciaal voor jou Peter Pannekoek op de vrijdag. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: En voor jou Raf Coppens deze week in het plaatselijke jeugdhuis. Belgen weet. En nu gaan we vegen |
|
quote: Aanwezig met een groepje vrienden. Vooral zin in Major Lazer, Limp Bizkit, FFS, Jeugd van Tegenwoordig, Chemical Brothers, Alestorm, Interpol. Verder zie ik wel. Leukste is om zomaar een tent in te lopen en dan maar zien of het wat is. |
|
quote: Zeker ook Ben Khan, Joey Bada$$ (!), Roots Manuva, SBTRKT en Underworld (!) meepikken, baas. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Joey Bada$$ was tijdens The Maccabees en SBTRKT tijdens The Chemical Brothers (absurde clash). Underworld was erg gaaf. Wat een kutfestival is Lowlands toch eigenlijk. Qua muziek dit jaar een hele rits faux-nostalgie en popperige one-hit-wonders. Weinig gitaarcentrische muziek en sowieso maar weinig bands op de podia per dag. 's Avonds erg genoten van de electronica etc, al was de sfeer hier en daar wat grimmig ivm het evident hoge niveau van drugsgebruik (bij Karenn bijvoorbeeld). Wel prima vermaakt op zich, dat wel, maar ik kom nooit meer terug (hopelijk). +++ Caribou Four Tet Silent disco op donderdagavond Indonesisch eten ++ Kendrick Lamar De Jeugd van Tegenwoordig HO99O9 Romare Ruime voorradigheid van zitplekken Sanitair + Limp Bizkit Interpol Tame Impala Viet Cong The Antlers The Maccabees Underworld FFS Karenn +/- Paolo Nutini Dusky Marcel Dettmann Twenty One Pilots The Chemical Brothers --- Slaves Bleachers Overal mensen Alle vrouwen die allemaal dezelfde lelijke kledingstijl hanteren [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 24-08-2015 13:04] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hoe waren die precies? Zou ze ook wel eens live willen meepikken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Erg vet. Gewoon super energie-rijk. De Death Grips-flavour ligt er wel dik op, al komt HO99O9 wat meer humble over. Muzikaal kwam veel van een bandje (ze hadden alleen een drummer mee), maar qua energie ging het echt helemaal los. Tussendoor nog een audiosample van Rise Above gehoord. Punk mixen met Death Grips-achtige hiphop, zeer aanstekelijk. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heerlijk. Ik ga die EP's klaarzetten. Ze lijken te hebben wat Death Grips soms mist: oprechte nonchalance. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ze proberen niet zo hard om "interessant" of "edgy" te zijn. Gewoon raggen en schreeuwen/ Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |