|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Toch wel wat treurig, beetje populair doen door te klagen over de BTW, maar wel gewoon de jaarlijkse traditie van een tientje prijsverhoging doorzetten. :') You have time. You are doing fine. |
|
quote: Daar is toch niets vreemds aan? Voor henzelf wordt immers ook alles elk jaar duurder. Daarnaast heeft Lowlands sowieso altijd een nette toegangsprijs als je het vergelijkt met buitenlandse festivals. Je krijgt ontzettend veel waar voor je geld. |
|
Volgens mij ontgaat de ironie hiervan je enigszins.. |
|
Nee hoor, dat begrijp ik nog wel. Maar ik vind 10 euro duurder in plaats van 30 euro duurder niet echt ironisch. |
|
Zijn er al bands bekend? Het raar zijn als je al een ticket gaat kopen vanwege de sfeer op een festival. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee, dat is meestal pas zo rond februari. En dan nog maar een handjevol. Vorig jaar waren er in totaal 4 bands bekend toen het was uitverkocht, en dat was eind februari. |
|
Uitverkocht hoorde ik. Netjes met 0 namen bekend. |
|
In 2 uur nota bene! Echt bizar. Vorig jaar 8 dagen, jaar ervoor paar maanden en niet lang daarvoor kon je gewoon een paar weken voor aanvang nog je kaartje kopen. Maar goed, ik heb hem :-) |
|
Ik ga niet, laatste keer was 2006 of zo toen vond ik het wel mooi geweest. Het word mij te duur, dan ga ik liever naar een metalfestival. |
|
quote: Ik ben twee keer geweest: een keer een kaartje gekocht, toen een kaartje gekregen omdat men mij mee wilde en daarna heb ik gezegd dat ik alleen nog ga als ik een jachtvergunning met 60.000 patronen krijg. Nu het ramuitverkocht is, ben ik benieuwd of Mojo met echt grote namen komt of snel geld verdient... Hetzelfde Mojo wat het kleine zaaltjes en festivals moeilijk heeft gemaakt door te lobbyen voor zaken die alleen grote toko's kunnen betalen en nu zielig doet over BTW, hetzelfde Mojo dat ooit Dynamo Open Air overnam om er iets structureels van te maken en binnen no time de das om wist te doen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Het was weer een heuze ervaring om die kaartjes te bemachtigen, kut ticketmaster Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het is te bizar sinds het verkopen via internet loopt. Eerst in 8 dagen, nu in 2 uur uitverkocht... De eerste keer dat ik ging ('97) kocht ik 3 weken van te voren een kaartje. Maar ik ben weer van de partij ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote:Lowlands heeft nooit de echt grote namen, dat is de keuze die ze maken. Dan kun je beter naar Pukkelpop gaan. |
|
Ik hoorde van een vriend dat de sfeer daar niet te pruimen is, en dat er zelfs een crewlid zelfmoord had gepleegd vorig jaar . én al mijn vrienden gaan naar lowlands, dus ga ik niet in mijn eentje naar pukkelpop, terwijl ze daar ook wel wat metal hebben... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Vrienden van mij zijn vorig jaar voor het eerst naar Pukkelpop geweest en ze vonden het wel ok. Ik heb in ieder geval geen nare verhalen gehoord. Die zelfmoord was tragisch. Ik vraag mij af hoe het met dat meisje gaat. |
|
quote: (Waarschijnlijk mis ik een stukje informatie... ) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Zanger springt na optreden in het publiek op een meisje. Meisje raakt ernstig gewond. Zanger pleegt zelfmoord. Dat is het in het kort. http://nos.nl/artikel/179719-zanger-pleegt-zelfmoord-op-pukkelpop.html [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 26-11-2010 22:21] |
|
quote: En de vader/geluidsman van de BRMC-bassist overleed datzelfde weekend aan een hartaanval. Je combineert dus twee verhalen :-) |
|
Kaartje in de pocket |
|
ik ook! |
|
quote: Inderdaad, daar is Lowlands juist absoluut niet het festival voor. Vorig jaar waren ze in 8 dagen uitverkocht (op dat moment waren er 4 namen bekend) en hadden ze uiteindelijk weer een heerlijke line-up. |
|
quote: Aha, le swimmingpool n'est pas la (Best bizar verhaal...) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ook gelukkig weer een kaartje gescoord . Zie vanzelf wel wat ze gaan programmeren. Voor mij is dit festival vooral gezellig rondhangen met vrienden en me laten verrassen door de wat onbekendere bands/genres waar ik niet zo bekend mee ben. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
+1 En ook hier is een kaartje gescoord |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |