|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmm... is er ook geen band die Dahmer heet? en Dutroux? of was dat een psychopaat... I wonder signature |
|
Ed Geintje LOL! signature |
|
nee, Ed Gein is best te pruimen de band dan signature |
|
Toffe peer die Ed. Against God and Government |
|
2 keer mee gespeelt (+ Phoenix Bodies erbij..) en was eeerrg goed te doen toen! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Super jammer dat ik deze band vorig jaar had gemist, bazenband. |
|
quote: http://en.wikipedia.org/wiki/Dahmer_(band) vette band ook! |
|
Harde band en harde lui! |
|
Schopverdomme! Loeiharde band dit! Luister nu het album "Judas Goats And Dieseleaters" en dat rost als een idioot! Lees net op hun facebook pagina dat er een nieuw album aankomt! http://www.facebook.com/pages/Ed-Gein/298175901019?v=info#!/pages/Ed-Gein/298175901019?v=wall Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ontzettend indrukwekkend, die docu over Ed Gein. Nu wil ik dus een stoel gemaakt van voorhuid. Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Dit gaat over de band Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Je bedoelt "over de schreef". "Niet door de beugel" kan ook. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat meen je niet! Dat had ik niet begrepen toen ik dit topic las! Nou, ik vind het een topnaam hoor! Lekker grof en choquerend! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: Net als Schaep. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nou zeg! |
|
Vette band, ben benieuwd, hoop wel dat ie in de lijn van de 1ste EP zit die venijniger is dan het albummmmm. |
|
quote: Oh sorry, ik bedoelde eigenlijk alleen 'lekker'. maar ik vergat de rest uit de quote te halen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nav is ook lekker hoor! |
|
quote: Pic? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zie n00b-topic. En de daarop volgende discussie. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3378100/4 Voor de minderjarige versie. <333 |
|
quote: Die moet ik eens gaan opsnorren, ken tot nu toe alleen het album maar daar ben ik wel over te spreken! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Tsja... ik geloof niet dat ik fan word. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Even normaal doen tegen Nav. Ik zal hier eens wat van beluisteren, zodat ik on topic ben. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |