|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Unlimited |
|
unbelieveble big |
|
laten we het houden op 'uitmuntend gevormd' |
|
hahha, universal, all sizes fits |
|
quote: Yep...wassen op 30 graden, binnenstebuiten strijken en niet te snel willen strijken... Ooh en na aanschaf eerst een nacht in koud water zetten...voor kleurbehoud er een scheutje azijn bij doen Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Je hebt ze zelf gedragen begrijp ik? Hoe is de kwaliteit nu en wat vraag je ervoor? Evt. ben ik in bovenstaande shirts wel geinteresseerd. |
|
quote:Kijk, daar hebben we nog wat aan |
|
heb er denk k een stuk of veertig...maar kan het niet over mn hartje verkrijgen ze weg te doen.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Die van judgement day? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee, van Caedere eigenlijk I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hulde I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Kudt. Mijn eega draagt 'em nog wel eens en dat shirtje is iig nog prima. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb er geen, dus ik zou het niet weten. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
wijven moeten sowieso geen kleding dragen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ow, ok, ik dacht dat je er één had gekocht bij een concert van ons in ik dacht de vera. Maar dat was dan een andere zmster. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Genoeg andere leuke (beter zittende) kleding I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Het spijt me voor de enorme teleurstelling I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:.. and that attitude will keep you single for the rest of your wanking life |
|
quote:ja, ik kan ook naast een varken gaan zitten op de bank, maar ik heb nog een beetje zelfrespect.bovendien zit er al een varken. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Vrouwen moeten trouwens een Burka aan, allemaal! |
|
Met open kruis! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hahaha, mental heeft soms best gave humor. |
|
quote: Waaruit maak jij op dat ik ze gedragen heb? Ik kom er net achter dat ik Gorgoroth niet meer heb... Heb je een mailadres waarop we verder zouden kunnen communiceren? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |