![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
zeker. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
www.hdgdistribution.com voor girly shirts ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Zelfs dat weet ik, Mental. Weten en doen zijn twee verschillende dingen, he? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Oh ja, nou ik strijk nooit shit, ik ben toch geen wijf!!! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: de hele dag zeiken, tieten, snel op de teentjes getrapt, inconsequent.. hmmm In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Ik mail jou wel even, op het mailadres dat je in je profiel hebt staan ![]() ![]() |
|
quote:Congrat ![]() ![]() |
|
Strijken? Hehehe, alleen de overhemden van mijn vriend en dan alleen nog als hij er lief om vraagt. Mijn bandshirtjes was ik binnenstebuiten op 30 graden, als ze uit de machine komen trek ik ze in vorm en dan hang ik ze te drogen op een hangertje. Nooit in de droger. Na afloop netjes opvouwen en klaar! Koken, dat vind ik een leuk huisvrouwenklusje. Maar de was is een noodzakelijk kwaad. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Tijd voor een topic over de was doen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-08-2008 21:07] ![]() |
|
![]() ![]() en je zult zien dat veel mannen er dan stiekem meer verstand van hebben dan vrouwen ![]() Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Gehe ik draag ook vaak girlies, waar ik altijd het beste kan slagen is bij festivals/concerten zelf. Vooral op festivals heb je vaak van die stands of een metalmarket ![]() Succes Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
Heb nog een Dark Funeral girly (M) en een Legion Of The Damned Girly (M) te koop... Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Ja, mits je graag shirtjes met mouwtjes draagt, als je net zoals ik eigenlijk alleen maar spaggetibandbandshirtjes draagt dan wordt het toch echt een stuk moeilijker. Maar ben laatst geslaagd in het vinden van een heloweenspagettibandtjesshirtje en ben daar zelf zeer verguld mee. ![]() |
|
quote: Joah.. das waar. Ik draag eigenlijk altijd met mouwtjes. Ik moet zeggen dat ik vrijwel nog nooit een met spagettiband heb gezien :S Maar klinkt gaaf ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
quote: Broeken strijk ik ook nog wel eens. ![]() quote: Ja, precies! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
www.goddess-of-desire.nl en dan gewoon mailorder drukken. Er staan zat girlies tussen + ze zijn snel en goedkoop. Van de schande is bevrijd, hij die met walkuren rijd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |