|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier heb ik ook nog wel 3 mooie plaatjes. Heb er een link van gemaakt om niet de hele layout te vernaggellen. |
|
hier ook nog 2 mooi uit Aziƫ |
|
zou zeggen begin met jezelf. zijn we al mooi opweg |
|
quote: Dood aan de mens. Mijzelf niet in de laatste plaats. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Nu mooi weer ON TOPIC |
|
quote: tnx Het zijn plaatjes van zandsuppletie op het strand. |
|
quote: what the hell is een zandsuppletie? |
|
quote: Dan sucken ze zand van de zeebodem en spuiten ze dat op het strand, zodat het strand weer wat groter en sterker wordt De meeuwen vinden dat zand wat van de zeebodem wordt gehaald trouwens helemaal te geK: [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 12-03-2002 13:18] |
|
quote: Dat zand wordt dan vervolgens weer vrolijk weggespoeld en verder op afgezet aan de kust |
|
quote:Wow, die HEERST! Maar da's toch geen natuurgebied? Dit is toch een of andere plantage? Anyway ooit ga ik nog eens naar Aziƫ. |
|
ja het is een gebied vol met rijstvelden. maar dan wel 1500 jaar oud. de volgende komt va het eiland bohol ook in de fillipijnen, ik heb verbaasd staan kijken toen ik het in het echt zag. |
|
quote: mjah de Duitsers kunnen er toch weer ff kuilen in graven voor dat het weer weg is. |
|
Dit is een park in Amerika. Hakkuh |
|
die bovenste is wel erg gaaf deze is ook mooi [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 20-03-2002 21:01] |
|
Kwam ik net toevallig tegen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Roze?? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
met licht? of Photoshop. ( Omgeving rondom het M.e.C. in Eindhoven) [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 04-09-2002 15:11] |
|
quote:Ik vermoed dat dat de weerspiegeling van de roodgetinte schemerlucht in het water is. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Het ziet er wel heel erg suikerspin uit.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik gok dat het gewoon lampen zijn die in de waterbundels schijnen .. |
|
quote:Nou ja, als het onderschrift van de fotos klopt zijn die de Niagara watervallen en daar staan bij mijn weten geen lampen [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 04-09-2002 15:13] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Als je in de achtergond kijkt zie je ook al erg veel lampen enzo. Ik trouwens nog nooit zo'n roze zonsondergang gezien. En dan zou het licht ook breken (meerdere kleuren) |
|
Ah, morgen, morgen heb ik foto's van Tresticklan. Nationaal Park in Zweden, zo mooi. Hoop dat het een beetje overkomt op foto's. |
|
Als je ooit de gelegenheid moet je naar Schotland gaan het is daar echt prachtig. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |