IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mooie natuurgebieden Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-09-2002 17:48 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik hoop nog een keer de Noorse fjorden te zien


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-09-2002 19:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik zal eens wat gebieden bij onze zuiderburen gaan promoten:

De kalmthoutse hei
stukken bij de Grote nete
stukken bij de Visbeek (bij Lille en wechelterzande)
hoge venen
de zegge (bij bobbejaanland)

allen mooie gebieden in België


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 04-09-2002 20:00 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

de groninger boerenakkers zijn pas mooi!



( )


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-09-2002 20:00 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

We hebben hier in stramproy een bos genaamd "Fluppe Buske". Er is nu een crosscircuit, maar er liggen nog WO2 bommen en er zijn verhalen van heksen.
Heel erg true en kvlt dus!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 04-09-2002 20:02 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 20:00 schreef Slechtheid het volgende:
We hebben hier in stramproy een bos genaamd "Fluppe Buske". Er is nu een crosscircuit, maar er liggen nog WO2 bommen en er zijn verhalen van heksen.
Heel erg true en kvlt dus!
cool, post een bom bommen trouwens inclusief nazi?

[Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 04-09-2002 20:03]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-09-2002 20:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Hmmmzz... hier is nergens in de buurt een echt natuurgebied, alleen maar auto's, huizen, wegen en al die shit, heel weinig rustgevend...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-09-2002 20:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 20:02 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
cool, post een bom bommen trouwens inclusief nazi?
Er zullen nog wel wat klei of veenlyken liggen.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 04-09-2002 20:08 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Mooie gebieden zijn er hier in de omgeving niet. Zowiezo het grootste gedeelte van het Nederlandse landschap staat me niet aan. Allemaal van die gecultiveerde bosjes, alle boompjes netjes op een rij, bah. Ze staan nog net niet op alfabet.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2002 20:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Er zijn best veel mooie plekjes in Nederland hoor. Ik ben hier wel een keer of tien op vakantie geweest, allemaal verschillende plekken. Maar voor het bos moet je het niet doen.

Weidse weilanden 's morgens kunnen prachtig zijn, vooral als het mistig is. Best mystiek!

En de heidevelden vind ik ook prachtig. Jammer dat die dingen door mensen in stand gehouden moeten worden, want heidebegroeiing schijnt de plaggen te vernietigen (zeker weten doe ik dit niet meer, keer op de middelbare school geleerd geloof ik).


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 04-09-2002 20:15 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

en die op de foto's van Mislyd in het fotografie-topic


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


MetalSheep
Usericon van MetalSheep
Posted 04-09-2002 20:40 by MetalSheep Wijzig reactieProfiel van MetalSheepQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 17:48 schreef Misanthrope het volgende:
Ik hoop nog een keer de Noorse fjorden te zien









I laugh untill my head comes off


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-09-2002 20:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 20:14 schreef Dwaallicht het volgende:
Er zijn best veel mooie plekjes in Nederland hoor. Ik ben hier wel een keer of tien op vakantie geweest, allemaal verschillende plekken. Maar voor het bos moet je het niet doen.

Weidse weilanden 's morgens kunnen prachtig zijn, vooral als het mistig is. Best mystiek!

En de heidevelden vind ik ook prachtig. Jammer dat die dingen door mensen in stand gehouden moeten worden, want heidebegroeiing schijnt de plaggen te vernietigen (zeker weten doe ik dit niet meer, keer op de middelbare school geleerd geloof ik).


neen, plaggen moet je doen om de heide vegetatie in stand te houden. door te plaggen verwijder je voedingsstoffen. als deze voedingsstoffen zouden sneller groeiende soorten de typische heidesoorten doen wegconcureren (zogenaamde vergrassing door pijpenstrootje).


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2002 20:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Okay Danke!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 04-09-2002 21:35 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Heidevelden zijn idd zeer mooi, vooral bij zonsondergang.

Jammer alleen dat ze zo kwetsbaar zijn.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-09-2002 22:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 20:40 schreef MetalSheep het volgende:








Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-09-2002 0:00 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 20:53 schreef attila_de_hun het volgende:
neen, plaggen moet je doen om de heide vegetatie in stand te houden. door te plaggen verwijder je voedingsstoffen. als deze voedingsstoffen zouden sneller groeiende soorten de typische heidesoorten doen wegconcureren (zogenaamde vergrassing door pijpenstrootje).
Ik moet dus voortaan -en op de heide. Leuk om te weten!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 05-09-2002 0:00]


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 05-09-2002 0:47 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

In Lelystad heb je heel veel natuur. We hebben bijvoorbeeld het Natuurpark. Dit park is vrij toegankelijk voor wandelaars en fietsers; er is ook een restaurant.
Heel veel dieren kun je zien (zitten wel achter een afrastering, maar ze hebben dus giga veel ruimte).

Verder hebben we tussen Lelystad en Almere de Oostvaardersplassen die wereldwijd bekend staan als vogelparadijs. Tijdens bepaalde periodes zitten er duizenden en duizenden (trek)vogels. Vogelspotters van over de hele wereld komen naar de Oostvaardersplassen. Het gebied is beperkt toegankelijk. Er lopen ook Heckrunderen (die zijn reuzegroot!).

Ik heb via mijn werk een paar maal een rondrit met een huifkar door dit gebied gemaakt, onder leiding van een boswachter; errug gaaf!

In de winter kan je, wanneer het flink heeft gevroren, schaatsen over de oostvaardersplassen.

En verder hebben we gewoon het een en ander aan leuke bossen in Flevoland. Best de moeite van een bezoekje waard!



If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-09-2002 1:56 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 september 2002 17:37 schreef gummibeer het volgende:
Als je ooit de gelegenheid moet je naar Schotland gaan het is daar echt prachtig.





grrrr waar is de tijd dat ik daar zat, slaapwel iedereen


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-09-2002 23:34 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Even wat dichter bij huis!

Haamstede (te zeeland) heb een schitterend bos (die aan de zee ligt) waar je je echt zo'n 'Rhapsody' of 'Lord of the Rings' gebied begeeft, mooi glooiend, echt heel gaaf daar!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 08-09-2002 18:59 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Nationaal Park Tresticklan in Zweden:




FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 08-09-2002 19:23 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 20:03 schreef Misanthrope het volgende:
Hmmmzz... hier is nergens in de buurt een echt natuurgebied, alleen maar auto's, huizen, wegen en al die shit, heel weinig rustgevend...


Wat dacht je van de Peel..?


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-09-2002 19:43 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb nog geen natuurgebied opgemerkt in mijn omgeving.



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2002 19:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 19:43 schreef mislyd het volgende:
Ik heb nog geen natuurgebied opgemerkt in mijn omgeving.




waar woon je in belgië? jij hebt het met jouw land slecht getroffen wat betreft de ruimtelijke ordening. wat een afgrijselijke chaos heerst er in belgië. Er is op sommige plekkengewoon geen open ruimte meer. door die lintbebouwing. en al die privaatdomeinen met prikkeldraad etc. maar toch heb je gelukkig nog mooie gebiede in jouw land.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-09-2002 20:06 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik woon in Leuven, in Vlaams-Brabant. Wat ik vreemd vind, is dat Nederland soms nog de indruk kan wekken dat het niet is volgebouwd, hoewel de bevolkingsdichtheid er groter is dan in België. Dat komt waarschijnlijk door die vreselijke bouwtoestanden in België, zoals je zegt, waardoor hier altijd wel huizen in the middle of nowhere staan.

Wat echter nog deprimerender is, is over België vliegen. Dan wordt de chaos pas echt duidelijk.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2002 20:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 20:06 schreef mislyd het volgende:
Ik woon in Leuven, in Vlaams-Brabant. Wat ik vreemd vind, is dat Nederland soms nog de indruk kan wekken dat het niet is volgebouwd, hoewel de bevolkingsdichtheid er groter is dan in België. Dat komt waarschijnlijk door die vreselijke bouwtoestanden in België, zoals je zegt, waardoor hier altijd wel huizen in the middle of nowhere staan.

Wat echter nog deprimerender is, is over België vliegen. Dan wordt de chaos pas echt duidelijk.


Ik vraag me af of de vergelijking met België wel correct is. Als je onderscheid maakt tussen Vlaanderen en Wallonië is het toch weer wat anders. Vl;aanderen heeft een hogere bevolkingsdichtheid danin Nederland en meer km ge-asfalteerde weg etc. België heeft gewoon de pech dat de regels wat losser zijn dan in nederland wat betreft ruimtlijke planning.In Nederland wordt meer geclusterd gebouwd terwijl in Vlaanderen alles wordt uitgesmeerd. De regels die er zijn wordenook niet hard gecontroleerd denk ik. Veel van die privedomeinen zijn illegaal. Het is toch wel slikken dat je in België nog bosjes ziet staa met borden Bouwgrond.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen