|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor alle lui die houden van een band die een mix speelt tussen Asphyx, Coffins, en Winter....Finse shit. De link : www.myspace.com/hoodedmenace ik ben benieuwd wat u hiervan vind..... [Edit: caps verwijderd} [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-09-2008 19:56] Fuck the world and fuck you |
|
Best lekker. |
|
best wel signature |
|
Erg goeie muziek. |
|
Geen dank hoor. vind dit zelf echt vette shit, Coffins speelt ongeveer hetzelfde soort muziek, maar ik vind dit bandje toch net iets smeriger.smerige muziek heerst natuurlijk, hehe Fuck the world and fuck you |
|
Wat ik al zei, goeie tip! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Coffin had ik al eens gecheckt maar dat deed mij toch heel wat minder dan dit bandje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Er staan nu 2 covers/soundtracks van oude horrorfilms op die myspace. Ook alweer zo goed! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Acid Witch, van diezelfde gasten en ook erg vet! Nu moeten ze nog eens op dr fucking mail reageren, probeer de ep en n shirtje al een tijd te bestellen, maar zero reactie |
|
quote:Offtopic, LUL. Fuck the world and fuck you |
|
ah nee nie helemaal he, gaat over diezelfde homo's! |
|
quote:jah maar daar zijn ze acid witch. Fuck the world and fuck you |
|
De cd is uit! Gelijk besteld. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: heel vet! doet me aan autopsy denken! |
|
Ook wel ja. maar t blijft ondanks dat je de invloeden goed kunt horen wel een band met een eigen smoel. Fuck the world and fuck you |
|
Hehehe, het doet mij ontzettend aan de eerste cathedral denken. En dat is natuurlijk prima. Die gitaren klinken zo ontzettend goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
geen boeker met smaak meer hierzo . deze band had allang moeten touren. fuck. en de baroeg aan moeten doen, fuck. Fuck the world and fuck you |
|
+1 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En nee, ik ga ze niet zelf hier heen halen, zou best de moeite er wel voor over hebben, maar ik kan ze niet betalen, lol. Fuck the world and fuck you |
|
whaaa iemand fulfill the curse al gehoord?? geweldige sludgy doomy death plaat!reintje, moet ik m ff fikken voor je? heb nog wat gave troep voor je klaar liggen, maar das gave hardcore hehe |
|
fikt u maar, hehe, altijd fijn. Fuck the world and fuck you |
|
Ha! Ik heb Fulfill the curse eindelijk in huis. Met een button zelfs! Erg lekkere plaat dit. Doet me inderdaad denken aan het oudere werk van Cathedral met een deathgrunt. En dat is zeker een compliment. Lekker ranzig horro sfeertje en erg goed gitaarwerk. Mental jonge, bedankt voor de tip. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
t is wat he met die mental, toch lekker he die tips van m Fuck the world and fuck you |
|
Van wie heb je de tip gekregen over Hooded Menace? |
|
quote:razorback records. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |