|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wat heb je liever... dagelijks helemaal afgetrapt worden door een stel mongolen of ruzie met je ouwelui. *sjit volgens mij ben ik et slechte voorbeeld aan et geven hier ) My madness, my sadness |
|
niet mijn die van hun en ik heb alleen nog maar een moeder beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
valt in mijn ervaring wel mee dat de familie meteen op de stoep sta, heb ik 1 keer gehad maar toen had die gozer ook wel een tandards rekening om U tegen te zeggen My madness, my sadness |
|
quote: tandarts ook weer een goede dag,wat was dr trouwens gebeurt ?? beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
toen ik op de basisschool zat werdt ik gepest... dat was ik zat dus begon ik van me af te slaan, een jaar of 6 later (was 15) kwam ik iemand van de basis school tegen, en die dacht dus dat ik nog een watje was als vroeger, en die begon me dus te pesten, na 3 dagen was ik dat zat en hebbik em helemaal los getrapt bleek later dus dat ik al zn voortanden eruit getrapt had. My madness, my sadness |
|
Je moet ze juist psychologisch kapotmaken. Vind hun zwakke plek en pak ze daarmee. Eenmaal succes en je wilt nooit meer anders. Kijk anders een hoop high school films, tips all over the place You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: |
|
My madness, my sadness |
|
geweld is toch niet de oplossing voor mn probleem? beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
hmm, je bent 21 en je gaat nu pas beginnen met een mbo opleiding... volgens mij klopt er iets niet, of ben je van je vorige opleiding afgestapt? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
kijk je gaat naar et mbo, dus ik zal eerst eens kijken hoe et daar gaat,je gaat ict doen toch...dat zijn meestal wel aardige mensen (me beste vriend doet ook zoiets en die zit alleen maar met aardige mensen in de klas) dus zoals eerder gezegd, je heb best kans dat alles beter wordt en anders zou ik toch maar eens aan geweld gaan denken maar ja ik kom uit dordrecht, en woon 5 minuten bij krispijn(= achterstands wijk met VEEL geweld) dus ik zie dagelijks dat mensen zo hun problemen oplossen My madness, my sadness |
|
quote: oops klopt me profiel niet ben 17 beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
voor de mensen die vroeger gepest zijn,wat merk je er nu nog aan behalve dat je/u zelfvertrouwen -10 is. ben je/u bang op straat (ff voorbeeld) beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
psychologie student? vergeef mij mij wantrouwen, maar ik heb geleerd niet alles voor waar aan te nemen wat ik op het i-net lees. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: het is je vergeven beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
quote: waar haal jij nou psychologie student vandaan My madness, my sadness |
|
ja vraag ik me ook af beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
quote: Dit doet me denken alsof hij een onderzoek doet naar de effecten die op latere leeftijd naar voren komen, als je vroeger gepest werd. quote: Het hoeft natuurlijk niet, maar de "fout" in zijn profiel heeft me wel sceptisch gemaakt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
op die manier fan van x-files toevallig? My madness, my sadness |
|
Azagthoth wat voor opleiding doe jij FBI ofzo CIA,ik had het niet eens gezien. ik had haast toen ik me profiel maakte ik wil wel een leugentest ondergaan beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
toevallig niet, maar de waarheid is buiten daar. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Azagthoth, hou eens op met AN zo te pesten. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: nee, ik heb een opleiding gedaan bij de Nederlandse burgerwacht. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
waarom houd niemand van mij beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |