|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: tssss en dat alleen om je uiterlijk...wat een wereld zeg.....moeten ze mij eens iets proberen te doen als mijn haartjes over een half jaartje lang zijn.....grrr Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Auch en |
|
quote: hehe, het Samson complex. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: hehe... zijn ze nog steeeeeds korter dan de mijne??? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik loop toch wel voor paal, al die mensen weet niks van een black metal look af.. (waarmee ik lerenbroek,kogelriem,bandshirt,kisten mee bedoel) Maarja.. ik ben het wel gewend Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Black metal LOOK ???? Whahahahahahahahahahaha |
|
Ik was ook al aan het gniffelen ja...no offence maar BM look? is dat met dat nichterige dartboardpaint? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
on topic please beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
quote:vind je het gek dat je dan gepest wordt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nichterige dartboardpaint !!! LOL |
|
Ja sorry hoor..beetje make up is mooi..maar om nou als Pipo de deur uit te gaan... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Weet jij er een beter woord voor ok.. laat ik zeggen METAL LOOK [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 06-08-2002 22:11] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
pesten is niet cool, en veelal willekeurig. van school wisselen was voor mij de oplossing. daarna nooit meer (systematisch) gepest. |
|
quote:Dude..... hou nou maar gewoon op, OK . |
|
Voor zover ik weet draag ik precies hetzelfde als vroeger, broek shirt, kleur meetsla donker .. deed ik toen ik naar grunge luisterde, toen ik naar hardcore luisterde, en nu nog steeds. Bepaal je eigenlijk 'look', dan ben je nooit een meeloper // |
|
Ik zag er vroeger meer thrashy uit dan nu op de lagere school en brugklas liep ik doorgaans in zo'n strakke spijker broek, half hoge nike gympies en een maiden en ac/dc shirt rond. En ik ben nooit gepest [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-08-2002 22:16] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ach..ik was een spook een viezerik een luizebal ( ik heb beroerd veel haar) etc.tot ik van school ging werd ik getreiterd.Tja..je doet er weinig aan behalve dan door de grootste zeikerd een emmer water over d'r kop te smijten..was daarna een hele tijd lekker rustig Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Nooit last van gehad. Altijd mijn eigen dingetje gedaan. Daardoor wel eens vreemd aangekeken, maar nooit getreiterd eigenlijk. |
|
quote:'t is ook hoe je er op reageerd. Pestkoppen hebben een neus voor mensen die gevoelig zijn om getreiterd te worden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat is helemaal waar... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA en ja, ik lach je uit. No meat is sweater |
|
Tja .. dat heb ik niet, ik kanme echt niet interesseren in hoe men over mij denkt. Wat van tijd tot tijd ook wel weer voor problemen zorgt trouwens. Wel ooit eens een nichtje van een vriendin gehad die echt massaal getreiterd werd, toen maar even de grote stoere bink uitgehangen Ik kon op die school veel maken en wist wie je waarvoor moest aanspreken en zo toch een kleine aanzet gegeven omdat op te lossen. |
|
quote: Het ligt ook in grote mate aan de pestkoppen. Sommige laten je met rust als je ze negeert, sommige slaan al je tanden uit je smoel. Je kan je echt niet op een bepaalde manier gedragen zodat je nooit gepest wordt... Zenial |
|
quote:idd, maar het ligt ook aan hoe groot de groep is die door de peskop(pen) beinvloed wordt. Ik heb wel het gevoel dat de pestkoppen op scholen steeds gemener worden. Als je dat wel eens op schoolpleintjes ziet dat kleuters elkaar met schepjes de hersenen in elkaar slaan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |