|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Zondag 2 november zullen Kampfar en Koldbrann afdalen naar Roermond (De Azijnfabriek) Meer info volgt spoedig! |
|
Hell yeah Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hulde! Bla |
|
quote:Nee, Kampfar doet eerst een tour met Elite en daarna enkele losse shows met Koldbrann als support Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat wordt weer een mooi Kampfar weekend! Dag ervoor Ultima Ratio fest! |
|
Bij deze de hele tour Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Op 2 november zal in De azijnfabriek ook Cutthroat uit Noorwegen optreden www.myspace.com/cutthroatnorway |
|
quote: Juppie! Dit maakt het eerste weekend van november nog mooier! Eerst op zaterdag naar Ultima Ratio en de dag erna goede vrienden uit Noorwegen ontmoeten! En Marcel natuurlijk :-P |
|
quote: HEUY!!!! Je kan mij ook ontmoeten hoor |
|
Nou, dan kom ik je wel ontmoeten! Het staat in de agenda! Bla |
|
Mooi dat Cutthroat doorgaat, gaat een gigantisch feestje worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
@ Heuy (volgens mij was jij toch degene met dat bekende gezicht, maar een voor mij niet bekende naam :-P) en Mira gaan we samen wat drinken |
|
Pfff ik was geloof ik ongeveer de enige die kampfar de kutste band vond van party san, op Tyr na dan want dat was by faaaaaaar de slechtste band.... En toch werd Gerrie niet boos op me toen ik zei dat ik kampfar ruk vond Maarja, ik snap de lol sowieso niet van blackmetal |
|
Heb Kampfar een keer gezien in Rotterdam, vond ze toen erg gaaf Eens kijken of ik tijd heb hier naar toe te komen Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Wees dan maar blij dat he het mij niet had gezegd dan Of je had het stiekum toch gedaan, maar ik was te zat om het te herinneren |
|
quote: HEUY!!!! Dan heeft ze op 2 november gewoon de kans om het nog een keer te doen |
|
quote: En heer Regeer om weer kledderzat te worden? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: HEUY!!!! Neem jij de dag erna geen vrij dan |
|
quote:Traditie, toch? @ Heuy: Ik neem Stinky niet mee, mag ik dan blijven crashen? |
|
quote: HEUY!!!! Met hoeveel man / vrouw kom je? Cutthroat blijft namelijk ook pitten.... |
|
Ik gok alleen Gerrie... |
|
quote: HEUY!!!! Moet wel iets te regelen zijn... ..kom ik op terug |
|
Damn, november begint nu toch wel een hele volle maand te worden! Maar waarschijnlijk wel weer aanwezig! |
|
HEUY!!!! Mondvolland is ook toegevoegd aan de line-up! In De Azijnfabriek: KAMPFAR KOLDBRANN CUTTHROAT MONDVOLLAND |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |