|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb je het toch ECHT mis, want Kampfar vind ik in nuchtere toestand al gaaf! Oh en bovendien is Kampfar geen echte Blackmetal maar Pagan Folkore Metal !!! |
|
En is een van de fijnste live bands die er is! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
quote:Weet je al of ik kan blijven pitten? Kom definitief met alleen Gerrie, dus met zijn 2-en. |
|
mooie poster! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: ....helaas. Zit midden in de rotzooi boven door verbouwen en breken. Kan Cutthroat net kwijt. Misschien bij Hub of Mira? |
|
Godver... Zal wel weer hotel worden dan of terug rijden. Hub moet werken volgende dag en Mira volgens mij ook |
|
Ik moet de volgende ochtend om 5 uur naar m'n werk.....mensen kunnen blijven pitten maar die moeten dus ook om 5 uur de deur uit Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Om 22.00 is het afgelopen, dus lekker op tijd thuis kan ook |
|
Ik heb niet voor niets de maandag vrij hoor |
|
Sorry, ik ga de Azijnfabriek helemaal niet halen. Ik moet de dag erna om 6u. naar Maastricht en ik kan het me niet veroorloven niet fit te zijn. Niet alleen omdat ik 2 x 10 km moet fietsen maar ook omdat ik in de proeftijd zit van mijn nieuwe 'ingewikkelde' baan Bla |
|
quote: HEUY!!!! Hoe laat moet je dan naar bed??? Na Sesamstraat...is toch redelijk op tijd afgelopen |
|
Zondag al.......Pineapple Party Squad gaat voor een feestje zorgen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Haha, die zou ik graag eens op het podium zien, met klappers als "Yepsi Pepsi" Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
En laat ik nu net eens mijn camera meenemen, gaat weer wat mooie plaatjes opleveren |
|
quote:Vergeet niet de mega-hit "Holy smoky" Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! |
|
quote: Skäl |
|
Mondvolland? wat kan ik me daar bij voorstellen? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: HEUY!!!! Ik zou zeggen kom kijken en drink een paar potten bier en je komt er vanzelf achter |
|
@Heuy: Espen komt ook mee.....dat gaat helemaal een feestje worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! O OH |
|
Be prepared Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vrouwe Mandylion komt eerder, ik later ivm een open dag op school. Eens kijken of ik het zootje al bij aankomst dan bij elkaar kan vegen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |