![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb je het toch ECHT mis, want Kampfar vind ik in nuchtere toestand al gaaf! Oh en bovendien is Kampfar geen echte Blackmetal maar Pagan Folkore Metal !!! ![]() |
|
En is een van de fijnste live bands die er is! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() |
|
quote:Weet je al of ik kan blijven pitten? Kom definitief met alleen Gerrie, dus met zijn 2-en. ![]() |
|
mooie poster! ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: ....helaas. Zit midden in de rotzooi boven door verbouwen en breken. Kan Cutthroat net kwijt. Misschien bij Hub of Mira? ![]() |
|
Godver... Zal wel weer hotel worden dan of terug rijden. Hub moet werken volgende dag en Mira volgens mij ook ![]() ![]() |
|
Ik moet de volgende ochtend om 5 uur naar m'n werk.....mensen kunnen blijven pitten maar die moeten dus ook om 5 uur de deur uit ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Om 22.00 is het afgelopen, dus lekker op tijd thuis kan ook ![]() ![]() |
|
Ik heb niet voor niets de maandag vrij hoor ![]() ![]() |
|
Sorry, ik ga de Azijnfabriek helemaal niet halen. Ik moet de dag erna om 6u. naar Maastricht en ik kan het me niet veroorloven niet fit te zijn. Niet alleen omdat ik 2 x 10 km moet fietsen maar ook omdat ik in de proeftijd zit van mijn nieuwe 'ingewikkelde' baan ![]() Bla ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Hoe laat moet je dan naar bed??? Na Sesamstraat...is toch redelijk op tijd afgelopen ![]() ![]() |
|
Zondag al.......Pineapple Party Squad gaat voor een feestje zorgen ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Haha, die zou ik graag eens op het podium zien, met klappers als "Yepsi Pepsi" ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
En laat ik nu net eens mijn camera meenemen, gaat weer wat mooie plaatjes opleveren ![]() ![]() |
|
quote:Vergeet niet de mega-hit "Holy smoky" ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: HEUY!!!! ![]() ![]() |
|
quote: Skäl ![]() ![]() |
|
Mondvolland? ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Ik zou zeggen kom kijken en drink een paar potten bier en je komt er vanzelf achter ![]() ![]() |
|
@Heuy: Espen komt ook mee.....dat gaat helemaal een feestje worden ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: HEUY!!!! O OH ![]() ![]() |
|
Be prepared ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Vrouwe Mandylion komt eerder, ik later ivm een open dag op school. Eens kijken of ik het zootje al bij aankomst dan bij elkaar kan vegen ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |