![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is afgelast door problemen met copyrights ofzo.. Vintersorg was me voor. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 17-12-2002 16:20] ![]() |
|
O ![]() fear me! why?..just do it! ![]() |
|
Ik moet er niet aan denken! ![]() ![]() |
|
![]() ![]() fear me! why?..just do it! ![]() |
|
heh, wat jammer nou!!! ![]() |
|
GE-fucking-lukkig ![]() |
|
het nummer Lord of the Rings bestaat al...van Rhapsody ![]() |
|
quote: Count, zeggen leestekens (. , ) jou echt niets, typ eens begrijpbaar Nederlands dan begrijpen we het veeeeeeel gemakkelijker. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 17-12-2002 18:24] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Achter een vraag komt een vraagteken. ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: idd, maar het gebruik van komma en punt is hem wel onbekend. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Achja, interpunctie is iets waar het wel meer mensen aan schort hier. Lange teksten zonder interpunctie doe ik bij voorbaat al af als non-interessant ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Seriuees? vergis je je niet met Blind Guardian? ![]() ![]() |
|
Nee!!!!! Gelukkig gaat het niet door... Niet weer een Lord of the rings cd van wie dan ook... Bored of the rings intussen... ![]() ![]() |
|
RRRRHHHHHAAAAAPPPPSSOOODYYYY Na Opeth de beste band die ooit de aardbodem heeft betreden aaaaaarghhhhh ![]() ![]() ![]() ![]() En waaaarrr blijft de nieuwe cd??!! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Kan iemand godverdegodverdomme die kloelijers van rhapsody om zeep helpen!!!!!! ![]() ![]() |
|
quote: Ik wil wel.. ![]() ![]() |
|
ik ook ![]() |
|
quote: Dat gaat je een enorme hoeveelheid bier opleveren ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Are you going to try to stop us ? Please? ![]() |
|
die eikels moeten gewoon met hun takjes van LOTR afblijven en weer lekker homo-metal gaan spelen voor alle gay-ass-fagg0ts op deze aardkloot. ![]() |
|
Ik had het vast beter kunnen zeggen Maar mijn mening komt er mee overeen ![]() |
|
ff een screenhot maken, jenje is het met me eens ![]() ![]() ![]() |
|
Nee man! Op de frontpage posten! ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |