|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is afgelast door problemen met copyrights ofzo.. Vintersorg was me voor. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 17-12-2002 16:20] |
|
O das best wel kut dat zou ik nog wel es mee willen maken fear me! why?..just do it! |
|
Ik moet er niet aan denken! |
|
hehe ik wel fear me! why?..just do it! |
|
heh, wat jammer nou!!! |
|
GE-fucking-lukkig |
|
het nummer Lord of the Rings bestaat al...van Rhapsody |
|
quote: Count, zeggen leestekens (. , ) jou echt niets, typ eens begrijpbaar Nederlands dan begrijpen we het veeeeeeel gemakkelijker. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 17-12-2002 18:24] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Achter een vraag komt een vraagteken. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: idd, maar het gebruik van komma en punt is hem wel onbekend. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Achja, interpunctie is iets waar het wel meer mensen aan schort hier. Lange teksten zonder interpunctie doe ik bij voorbaat al af als non-interessant Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Seriuees? vergis je je niet met Blind Guardian? |
|
Nee!!!!! Gelukkig gaat het niet door... Niet weer een Lord of the rings cd van wie dan ook... Bored of the rings intussen... |
|
RRRRHHHHHAAAAAPPPPSSOOODYYYY Na Opeth de beste band die ooit de aardbodem heeft betreden aaaaaarghhhhh En waaaarrr blijft de nieuwe cd??!! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Kan iemand godverdegodverdomme die kloelijers van rhapsody om zeep helpen!!!!!! |
|
quote: Ik wil wel.. |
|
ik ook |
|
quote: Dat gaat je een enorme hoeveelheid bier opleveren |
|
Mijn helden vermoorden??!! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Are you going to try to stop us ? Please? |
|
die eikels moeten gewoon met hun takjes van LOTR afblijven en weer lekker homo-metal gaan spelen voor alle gay-ass-fagg0ts op deze aardkloot. |
|
Ik had het vast beter kunnen zeggen Maar mijn mening komt er mee overeen |
|
ff een screenhot maken, jenje is het met me eens |
|
Nee man! Op de frontpage posten! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |