|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nee |
|
Oei Ik word bang ... *prik, ik word wakker* |
|
Jullie snappen niet dat Rhapsody de ultieme lotr muziek maakt. Eigenlijk zouden ze de gehele soundtrack voor de film moeten verzorgen, dat zou prachtig zijn! Rhapsody is fantasy metal en dat is lotr ook, dus als je geen rhapsody waardeert, waardeer je ook geen fantasy-boeken (prachtige theorie ) Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Rhapsody zou de soundtrack van de "sword of truth" serie kunnen maken. Dat is ook van simpel effect kwekerij zonder dat er ook maar iets in zit. Past leuk bij elkaar zou ik zeggen. |
|
dit hele verhaal ging toch niet door ivm licenties enzo? My madness, my sadness |
|
quote: en terecht!!! |
|
heheh ik vindt rhapsody opzich geen slechte band maar lotr is een beetje hoog gegrepen vindt ik My madness, my sadness |
|
"Go, mighty warrior... The kings of enchanted lands are awaiting your victory! Ride on the wings of wisdom, ride beyond the middle valleys to defeat the master of chaos in the name of cosmic justice. Peace and love forever!" |
|
quote: Rhapsody is gay ... Rhapsody is inderdaad Fantasy Metal, maar dat is eigenlijk gewoon Power Metal (wat gay is). Daar komt bij dat Rhapsody gay is ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
goed gezegd ook geweldige argumentatie I was me but now he's gone |
|
huhmmm, persoonlijk had ik dit liever van Blind Guardian gehoord....1 van de beste power metalbands ooit. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:of met stratovarius? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: HEUY!!!! Laat dan maar The Summoning de muziek van LOTR maken. |
|
quote:Nee, liever Blind Guardian. Damn dat is echt vele malen beter! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: HEUY!!!! Duh.....hoe kan een blinde nu de wacht houden? Het gaat om de juiste sfeer....en die weet Blind Guardian nu net niet te creëren...voor de rest is het wel een leuke band. [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 18-12-2002 22:47] |
|
Laat gewoon de muziek zijn zoals hij is. Klassiek, geen power metal.. Trouwens lotr is geinspireerd door mythology en taalkunde, dat kan ik van rhapsody niet zeggen. Er zijn al honderden bands met teksten over lotr. Net alsof we er nog een bij willen. |
|
quote: Dat slaat nergens op!!!, Blind Guardian, OK (die begonnen ook over LOTR vOOr de hype) Rhapsody pompt de zaak gewoon te fel op. enne in BM zitten er genoeg Tolkien freaks....Summoning en ja, wonder, MIRAKEL ook het vroegere werk van Burzum..Lt hoeft dus geeneens powermetal. Ik kon enkele jaren geleden Rhapsody nog aanhoren (één keertje live gezien en dat was best ok), maar ze doen tegenwoordig niks dan overdrijven met bombast en zo.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ROFL 11.45: restate my assumptions |
|
Dude .. Im a monster ... COOL ! |
|
Rhapsody heerscht! Geen gezeik jongens, Rhapsody is tof! En een beetje tolerantie hier en daar doet ook niemand kwaad he! (Het maakt me niet uit WAT ik moet zeggen, zolang ik het maar niet met Jenje eens hoef te zijn...) Dit slaat nergens op. |
|
Even als reactie op een opmerking eerder in dit topic: Summoning maakt inderdaad wel de best LotR muziek ... hun laatste cd 'Let Mortal Heroes Sing Your Fame' is echt compleet heerschend. Het past ook veel beter dan die "slaaaaaaaaay the mighty dragons with sword and steel ... with glory and pride we ride!" van Rhapsody en dergelijken ... bah! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Mörke is niet gay Zo ... |
|
quote: pas maar op dat ze je niet met een rhapsody/luca turelli-zwaard "prikken" . Rhapsody |
|
Rhapsody een album over LOTR maken? Hhmm ... ik hoop niet dat een van hun redenen is om Blind Guardian te overtreffen. Die lui weten als geen ander de sfeer van Tolkien in muziek uit te drukken. Overigens: Meerdere metalbands zijn geinspireerd door Tolkien ... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |