![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
-> Print 'n stitch. http://www.print-stitch.nl/ Heb ik een tijd geleden een zwarte girly laten bedrukken met een eigen ontwerp. Was niet eens zo idioot duur, 2 tientjes ofzo. ![]() |
|
"I Fuck Her" met je eigen foto dr onder? ![]() |
|
![]() |
|
quote:Kwaliteit, zeefdruk, wat? Detaisl Snaackz0rz!!!11!!!!elf! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
1 shirt zeefdruk gaat hem niet worden natuurlijk, tenzij je voor 1 shirt bereid bent 100 euro uit te geven. Kweetniet waar ze dat daar mee doen, folie geloof ik. Zag er erg strak uit iig ![]() ![]() |
|
Wasbestendig? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
http://www.shirtalaminute.nl/ Ook een goede winkel, aan de Vismarkt. Over flexdrukken en zo weet ik niets, maar ik voelde de drang om dit te posten. ![]() |
|
quote: ik heb die hele site afgezocht, kan maar niet vinden waar ik mijn eigen ontwerpje kan uploaden ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Heb je wel een account? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Uh.. nee.. dat eerst maar eens maken dan.. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
nergens te vinden hoe je die maakt alleen.. wat een zaadsite zeg ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Idd, wat weird, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ben gvd nu al de hele avond aan het zoeken naar een normale site waar je 1 donker shirt kan laten bedrukken Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Volgens mij kan dat hier wel: http://www.bedrukt.nl/page_reader.jsp?page=voordelen.jsp bestellen vanaf 1 stuk: je kunt al bestellen vanaf 1 stuk, er is bij ons geen minimum aantal En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Tja ook hier weer hetzelfde probleem als bij al die andere sites, ze accepteren niet de bruikbare bestanden zoals photoshop/ illustrator of pdf. Je kunt alleen een tekst, een voorgekauwd logootje of een fotootje invoeren.. geen eigen ontwerpjes dus [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 06-08-2009 22:21] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Je kunt toch een foto van je ontwerp maken? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
die herkent geen transparantie, krijg je dus een groot wit blok op je shirt geprint, met daarin je eigen ontwerp Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Ah, ok, daar heb ik verder de ballen verstand van. Ik vind het dan iig erg vreemd dat je geen photoshop file kan sturen. Dat is toch doodnormaal. Ik bedoel, een drukker is een drukker. Als je cd hoesjes wilt laten maken, dan stuur je ook gewoon een file. Heel vreemd allemaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hmm W817tjes heeft er wel een adres voor, weet alleen niet of het ook voorgekauwde shit is. Anders weet Generaal Skullfucker nog wel wat in Utrecht dacht ik, wel met eigen ontwerp. Boeiender ![]() |
|
quote: Had ik echt binnen 10 seconden gevonden. Kijk je met je neus ofzo? :') http://webwinkel.print-stitch.com/index.php?doelgroep=2&soort=T-shirt ![]() |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: mogelijkheden tot het uploaden van je eigen ontwerp is daar niet te vinden ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
O, verkeerde link, bedoelde deze: http://webwinkel.print-stitch.com/index.php?soort=Fotokado&doelgroep=4 beetje beperkt aanbod, maar toch. ![]() |
|
zo moeilijk is het toch niet, gewoon je shirt in de papier la leggen en afdrukken maar ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |