![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
je moet ze natuurlijk wel netjes opvouwen, maar dan gaat het prima. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: alleen voorgekauwde shit ja, heb ik dus geen reet aan ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Nee, je kan een design uploaden. ![]() |
|
Kinderen van het digitale tijdperk, je kunt ook gewoon bij een P&S langsgaan. Nog altijd wel het beste voor het beste eindresultaat. ![]() |
|
www.vistaprint.nl/exclusief10 "gratis" t-shirt laten bedrukken met eigen ontwerp, tegen verzendkosten, wit shirt is gratis, zwart shirt met kleine extra bijdrage... als je op zwart wilt drukken krijg je wel een klein beetje kleurverschil, maar het wordt geen wit vlak... goede kwaliteit, goed wasbaar... ![]() |
|
quote: slechte kwaliteit juist, shirts zijn flinterdun, na 1 keer dragen zit er geen model meer in Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Die ik heb is prima hoor, niets mis mee... ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |