|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Angelique - Een beetje geld voor een beetje liefde signature |
|
Susperia - Unlimited signature |
|
Moss |
|
Claw boys claw |
|
die nieuwe Khold |
|
quote: Gave plaat! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Tweede keer vandaag. |
|
Maar weer ns opzetten thuis... videoclip van dat album is trouwens ook wel humor (anders dat iemand een plaatje opzet gebeurt er eigenlijk geen reet ) NP: Fear Factory - Ressurection Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Keep of Kalessin - Kolossus Vind ik ook niet |
|
quote: moet jij nog niet aan het slapen zijn??? np : art kelly - i believe i can fuck a minor signature |
|
Metallica-My Apocalypse Toch wel een erg gaaf nummer |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Neurosis - Given To The Rising |
|
Gris ftw! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Best geinig tot nu toe, vooral het eerste nummer. Eens zien of hij me helemaal kan boeien. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-08-2008 11:25] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dido - White Flag Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Niet dus. Beetje boring plaat, alleen het eerste en derde nummer zijn vet. Jammer. |
|
En nu Heather Nova ceedeetje - Glow Stars Eens kijken of ik een dag zonder metal kan Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: |
|
Faith no More - Epic Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ho, Heather Nova is geweldig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Coldplay werkt wel! Gebeurt hier nu ook. |
|
Cruachan - Táin Bó Cuailgne Mooi verhaal is dat, de Táin Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |