|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi, bij deze meld ik me aan... Dan komt de recensie in het clubblad van FC bal-op-het-dak 3. Ok? |
|
zo... nog een paar nachtjes slapen dus... |
|
Woar sloap ie da? 37 of 37a? |
|
hehe dan zit ik te eten met mn schoonouders, timing! Je moeder. |
|
je hangt graag de ideale schoonzoon uit, begrijp ik? |
|
zo, nog een laatste *kick"... |
|
quote: Ligt denk ik meer aan jouw Skillzzzzzzz dan aan de Grindbashers. Boeiender |
|
Zo, vandaag de setlist gepersonaliseerd, je moet toch wat met 30 nummers, hahaha. Wel zin an! Lekker stereo blazen in de Doc! Boeiender |
|
quote: Hehehe, hoe kan je nou vantevoren weten of iemand het recenseerd? Boeiender |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 02-11-2008 10:14] |
|
shit gast, waar maak je je druk om, die monolith deathclit lui hebben een grote bek, maar spelen kunnen ze niet, die band zuigt. die gast denkt dat ze met hun 13 in een dozijn death saaie metal heel wat zijn, maar ga nou na, wat hebben ze in jodenaam nu helemaal gepresteerd ? behalve een beetje leuk doen op inet? Fuck the world and fuck you |
|
. zo, de oxasepam werkt weer... [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 02-11-2008 10:15] |
|
Nou jongensj goed goan straks!! Tot over een paar uurtjes |
|
Lijstje - m00n - Coroner7 - LL - MMayo |
|
Hmmm, nog maar ff kijken of dat wel gaat lukken. Hopelijk huiswerk voor die tijd af dan! Hoe laat spelen de Grindbashers? |
|
wij spelen om 19 uur. iniuria om 18 uur kroeg 17 uur open (of wellicht wat eerder). wellicht tot straks dan... |
|
quote: Ah van 19 tot ? |
|
agatokkie? signature |
|
30 nummers, van 1 minuut, reken maar uit. niet bekend met het grind genre zeker ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehehe, dhr. Grindbasher leeft in zijn eigen wereld, Agathocles wordt daarmee bedoeld. En we zullen denk ik wel wat langer dan 30 minuten spelen. Boeiender |
|
quote:dan ben je ook niet echt grind Fuck the world and fuck you |
|
Nieuwe cd al gehoord van deze Agatokkie? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-11-2008 10:25] signature |
|
nee ik wacht vol spanning op de nieuwe blood i bleed Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hahaha, zeker wel, maar er moet ook het nodige tussen de nummers door geblaat worden. Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |