|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bleed I Blood? signature |
|
Iniuria gemist, Grindbashers was -tot mijn verbazing- leuk dit keer |
|
Leuk was het zeker: ,9635, gevoelige snaar, verbaasde drummert etc. |
|
quote: Hehehe, de dvd even gekeken, wat een chaos. Boeiender |
|
Mooi man chaos!! |
|
quote: Hehehe, als mensen de cd luisteren herkennen ze bar weinig denk ik. Boeiender |
|
quote: hahahahahaha TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Je meent het. Boeiender |
|
Was zeker gaaf! Iniuria ook een gave band ja, vooral die zanger heeft een brute strot! Maar het mooiste was toch dat er een nummer speciaal voor mij gespeeld werd door den Grindbashers! |
|
zo, dat was een mooie avond! goeie sfeer, INIURIA superbruut!! muzikaal niet onze strakste set (maar 't beukte uiteraard wel) en een leuke opkomst met vrienden, bekekenden en onbekenden. binnenkort gauw naar Fredde! The campaign for musical destruction continues! |
|
quote: Wat speelden ze dan? Ganze dicke titt'n van Geile bupen? |
|
nee, DIE!!! |
|
Die dubbel-D? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Even wat foto's van Coroner7 geript: De concurrentie bij de buren: Topoverleg Actie Boeiender |
|
Tjeu.. was oe trouwens eurootjes oan't zoeken tiedens 't speuln? Ie was zo diep noar beneej aan't kiek'n. [/vraag van Ilona en ikke] |
|
quote: Hehehe, viel mij ook op op de dvd... Zal wel aan het model gitaar liggen denk ik. Boeiender |
|
ik vun't wel mooi lekker extreem geluid en toch goed en hard. Veel beter als de 1e x int popfr. gtn |
|
dank u voor den aardigen reaktiesch... volgende streven wordt om de setlijst (maximaal 25 nummers) ala Palatka en The end of the Century Party allemaal achter elkaar te spelen (4 seconden break max), om nog meer een muur van geweld neer te zetten. gister de dvd gezien en ik dacht bij MR N. meer aan een immitatie van Samson (& Gert). |
|
quote: Neee die hing gewoon tussen je knieën, dus meer aan hoe laag je gitaar hing |
|
quote: Sja, krijg je met zo'n zware gitaar, hehehe. Boeiender |
|
quote: Precies! Achja t was wel leuk deur giet t umme godverrrrdomme! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |