|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dozer, BrainPolice + Kleazer *enige NL show* vette stoner package!! www.myspace.com/dozerrock www.myspace.com/brainpolice www.myspace.com/kleazer locatie: Front Vroomshoop Datum: 6 December |
|
woehoe 100% aanwezig. 3 vette bands www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dat wordt inderdaad zeer waarschijnlijk wel even afreizen naar mijn geboortedorp... |
|
BrainPolice moet helaas afhaken Het nederlands Tank86 komt in de plaats, met waarschijnlijk nog 1 andere support! |
|
zeker aanwezig! |
|
Show is verplaatst naar Flashback - Vriezenveen. |
|
waarom? |
|
quote:Dan hoef ik niet zo ver te fietsen. Wel nog steeds op de 6de Hammer?? |
|
Wat is de vervanger voor Brain Police geworden bij de weg????? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Eh, dat staat een paar posts hierboven, shampoo |
|
quote: You are absolutely right www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: heb je nog een adres van Flashback? zin in! |
|
quote: Yo! Ik weet wel waar dat zit. Nog een plekje over trouwens? Mijn neef wil ook graag mee.(En gaan we met mijn auto? Kost niet extra...) Boeiender |
|
Oeh, kan ik dan ook mee?? |
|
Nou als dat geen Herrie in m''n dorp wordt dan weet ik het ook niet meer. Ik hoorde ze er in de snackbar al over praten |
|
quote: Nou, dhr. Herrie komt inderdaad naar jouw dorp. Ga jij ook nog even kijken dan? Boeiender |
|
auto zit vol... (sorry w81ffetcetcetc). over 7 uur eindelijk an't hehehe. zin in! |
|
ik had het van BRG al gehoord dat de auto vol zat, helaas... maar goed, niets aan te doen... |
|
zo, prachtige avond gehad. Toeristische rondleiding gehad van MR. N in de omgeving van Vriezenveen, stadsrit gemaakt door Vriezenveen et. Kleazer was weer tof, Dozer he-le-maal super (Mental, speel jij gitaar in die band??? ). Tank 86 (of 89?) opende de avond. Muzikaal zeer strak, mis dan wel de zang. Terugweg hadden we 4 x wat ( ) oponthoud. hehe, altijd mooi als 't jezelf niet betreft. |
|
Jullie hebben gvd mijn dorp toch niet ondergekotst?? |
|
nee, netjes buiten de bebouwde kom! |
|
Mental in een band??? signature |
|
huh? ik in een band ? i wish. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hij leek best veel op jou, qua bouw en gezicht. Had alleen een ruige baard. Boeiender |
|
de arme knaap, op mij lijken dat doe je niemand aan. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |