IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Het ZwareMetalen T-Shirt Volgende pagina
Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 28-05-2001 17:22 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Hoi lui,

Het wordt nu toch wel eens tijd dat we eens werk gaan maken van die ZM-shirts.
(Verplicht aan naar concerten , ik bedoel je moet hem altijd aan hebben )

Probleem is dat we het moment maar 1 plaatje hebben om erop te drukken namelijk die
van Mad Maikie. (Zie dit topic)
Op zich heel mooi maar ik zou wel wat meer keuze willen hebben. Daarnaast zie
ik dit plaatje nog niet echt verschijnen op een girlie-shirt.

Er komen dus 2 shirts namelijk een T-Shirt (XL) en girlie-shirt (one-size fit-all )
Kleur is natuurlijk zwart.

Wat de kosten zijn daar ben ik nog niet helemaal uit maar dat zal nog wel meevallen.

Dus ik zou zeggen leef je uit en zorg dat je een leuk ontwerp maakt.
Degene wiens ontwerp het wordt krijgt hem gratis en voor niets.


Groetjes Paul


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 28-05-2001 17:56 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Leuk idee! Ik ben zelf niet gezegend met enig creatief talent, dus ik wens iedereen veel succes met ontwerpen.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-05-2001 19:16 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jmaar, hoe krijg je nu je ontwerp van je papiertje naar dit forum??


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 28-05-2001 19:32 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

daar ben ik ook benieuwd naar...


Ik vergiet als zeef hebben


Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 28-05-2001 19:44 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

Ik zie mezelf al lopen met het shirt.
En iedere metalfan uit de school: hoe kom je eraan?????????????????????? Goede reclame. Wat noem je trouwes niet duur, want misschien neem ik dan wel alletwee, of misschien wel geen Als je een scanner hebt krijg je het ontwerp wel in de computer. Alleen heb ik zo'n ding niet..

[Dit bericht is gewijzigd door Lon op 28-05-2001 19:46]


Rippin' Robin
NOU SORRY HOOR.. tsss..
Usericon van Rippin' Robin
Posted 28-05-2001 19:46 by Rippin' Robin Wijzig reactieProfiel van Rippin' RobinQuote dit bericht

Bij een oplage van 50 hoeft een shirt niet meer als 13 piek te kosten.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-05-2001 19:52 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2001 19:44 schreef lon het volgende:
Ik zie mezelf al lopen met het shirt.
En iedere metalfan uit de school: hoe kom je eraan?????????????????????? Goede reclame. Wat noem je trouwes niet duur, want misschien neem ik dan wel alletwee, of misschien wel geen Als je een scanner hebt krijg je het ontwerp wel in de computer. Alleen heb ik zo'n ding niet..


Wel euhm...ik ook niet, dat is zowat mijn probleem...


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 28-05-2001 20:00 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/



JEZUS HEY, wat een LELIJK BAGGER SHIRT ZEG!!!!!!!! Shirts emt een internet adres zuigen enorm...

doe aub een ander plaatje, want dat plaatje ziet er superlelijk uit!

het lijtk wel zo'n cheapy large shirt ofzo..

gatverdamme!

ik wil er geen!!!!1 bah!


Heaven, once so proud, look as it comes down


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 28-05-2001 20:36 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 28 mei 2001 20:00 schreef VUIG het volgende:


JEZUS HEY, wat een LELIJK BAGGER SHIRT ZEG!!!!!!!! Shirts emt een internet adres zuigen enorm...

doe aub een ander plaatje, want dat plaatje ziet er superlelijk uit!

het lijtk wel zo'n cheapy large shirt ofzo..

gatverdamme!

ik wil er geen!!!!1 bah!
Maak er dan zelf 1 ... misschien krijg je er dan wel 1 gratis als iedereen hem cool vindt.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 28-05-2001 20:38 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 28 mei 2001 19:16 schreef Asherah het volgende:
Jmaar, hoe krijg je nu je ontwerp van je papiertje naar dit forum??
Ik heb wel een scanner ... stuur je het toch gewoon per post ... adres staat op de FAQ


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-05-2001 8:15 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik ben er voor als de opdruk op het girlie-shirt niet al te groot wordt. Iets in de geest van het logo niet te groot op borsthoogte in het midden of zo.....eventueel met de url achter onderaan.....ben niet zo'n ontwerper, helaas.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-05-2001 10:26 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2001 20:00 schreef VUIG het volgende:


JEZUS HEY, wat een LELIJK BAGGER SHIRT ZEG!!!!!!!! Shirts emt een internet adres zuigen enorm...

doe aub een ander plaatje, want dat plaatje ziet er superlelijk uit!

het lijtk wel zo'n cheapy large shirt ofzo..

gatverdamme!

ik wil er geen!!!!1 bah!


Dan niet... who cares


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Miepje
Usericon van Miepje
Posted 29-05-2001 12:41 by Miepje Wijzig reactieProfiel van MiepjeQuote dit bericht

Waarom is er voor de vrouwen altijd een girly? Ik heb liever een gewoon shirt, al zijn die vaak te groot voor mij


"THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE"


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-05-2001 12:44 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2001 12:41 schreef Miepje het volgende:
Waarom is er voor de vrouwen altijd een girly? Ik heb liever een gewoon shirt, al zijn die vaak te groot voor mij
Er komt een girlie, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij die verplicht moet nemen Van mij mag je ook gewoon een t-shirt!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Miepje
Usericon van Miepje
Posted 29-05-2001 13:48 by Miepje Wijzig reactieProfiel van MiepjeQuote dit bericht

Tja zal toch Girly worden, Xl is maatje nachtpon voor mij



"THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE"


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-05-2001 13:51 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2001 13:48 schreef Miepje het volgende:
Tja zal toch Girly worden, Xl is maatje nachtpon voor mij


hmmm.....voor mij niet.....girly zit waarschijnlijk beetje strak .....ik eigenwijs.....neem toch een girly


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2001 15:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2001 13:51 schreef suzanne het volgende:
hmmm.....voor mij niet.....girly zit waarschijnlijk beetje strak .....ik eigenwijs.....neem toch een girly

Girlies zijn goed ..


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-05-2001 15:19 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ja, d'r is absoluut niets mis met een beetje strak... integendeel


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-05-2001 15:23 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2001 15:19 schreef Lord Morgoth het volgende:
ja, d'r is absoluut niets mis met een beetje strak... integendeel
ehm...ok


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Miepje
Usericon van Miepje
Posted 29-05-2001 15:34 by Miepje Wijzig reactieProfiel van MiepjeQuote dit bericht

Op gewone shirts staan mooie platen op een girly alleen een naampje. Het strak zitten is natuurlijk wel mooi

Bij mij is een xl echt lang, ben maar 1.59 lang.


"THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE"


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 29-05-2001 15:37 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht






Ik ga ook wat proberen. Het resultaat verschijnt hier vanzelf.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-05-2001 15:39 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2001 15:34 schreef Miepje het volgende:
Op gewone shirts staan mooie platen op een girly alleen een naampje. Het strak zitten is natuurlijk wel mooi

Bij mij is een xl echt lang, ben maar 1.59 lang.
Ik ben 1.78 m, dus ik heb dat probleem niet.....ik heb het probleem dat een t-shirt vanaf mijn borsten naar beneden hangt als een soort vormeloos iets (waardoor ik dikker lijk dan ik ben).....die zelfde borsten zitten een beetje strak in een girly (ik heb cup E.....)
ik ben een beetje grote-platen-op-mijn-shirt af.....vind dat nu vooral mooi bij anderen


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Miepje
Usericon van Miepje
Posted 29-05-2001 18:42 by Miepje Wijzig reactieProfiel van MiepjeQuote dit bericht

ja dat maakt de zaak anders. Je bent langer en wat beter bevoorraad dan mij


"THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE"


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-05-2001 18:43 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ben tussen jullie in geloof ik, 1.69m, haha, dit is wel errrrrg oftopic


Lon
_________
Usericon van Lon
Posted 29-05-2001 19:27 by Lon Wijzig reactieProfiel van LonQuote dit berichthttp://www.vesania.of.pl

Ik neem waarschijnlijk een girlie voor gewoon en op festivals als nachtjapon als je er in de buurt gaat slapen misschien een gewone, kunnen ze niet kleiner, ik ben slechts 1.65 m. Ik zit minder in sprutgroei of zoiets... Op festivals enzo is het trouwes wel goeie reclame als we erin slapen!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-05-2001 21:52 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2001 19:27 schreef lon het volgende:
... Op festivals enzo is het trouwes wel goeie reclame als we erin slapen!
hmm.....ook op een festival slaap ik naast Paul.....die kent de URL al!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen