|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
oh, yeay! boobiefriends! |
|
Kijk... ik kan natuurlijk ook een girly nemen, maar ik ben bang dat vrouwlief Miepje me dan voor m'n smoel schopt. |
|
Heb je hulp nodig als je cup E leest en je wordt al opgewonden?!?!?! LOL Mad Maikie |
|
denk je? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Ligt dat niet aan je eigen voorstellingsvermogen ? No regrets and no remorse... |
|
hmm..... ehm, ik zal "proberen" met wat creativiteit te komen. Al is het dan bijna tentamentijd, dus moet ik me binnenkort in de boeken storten... Alhoewel creatief met potlood dan wel een goeie afleiding is voor tussendoor... |
|
Tja, ik zal ook mijn best doen. Ik wil niet zeggen dat ik zo'n kunstenaar ben, maar ik ben in ieder geval wel vrij (examens achter de rug) Misschien kan het een heel klein beetje lang duren, want ik heb een tekening van school ook nog niet af. Ben ik al het hel jaar aan bezig (tja, wie gaat er dan ook een tekening stippelen. Dom!) My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
quote: Keijl ALERT!!!!!!!! |
|
Inderdaad My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
quote: Moeten we nou altijd aan die school herinnerd worden |
|
quote: Willemse had toch als bij naam Stippetje? |
|
quote: Klopt, bij hem moest je dat ook altijd doen. Maar hij is 10 keer zo beter dan Keijl. Maarre, dit is een beetje off topic, dus terug naar de t-shirts. Ik heb een klein ontwerpje gemaakt, maar hij is een beetje luguber geworden en niet echt geweldig mooi, dus ik zet hem er maar niet op. Ik probeer het nog wel een keer. My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
quote: Laat maar zien..... Dan zal ik ook leuke creatie maken! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |