IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Het ZwareMetalen T-Shirt Vorige pagina
Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 29-05-2001 22:58 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2001 15:39 schreef suzanne het volgende:
Ik ben 1.78 m, dus ik heb dat probleem niet.....ik heb het probleem dat een t-shirt vanaf mijn borsten naar beneden hangt als een soort vormeloos iets (waardoor ik dikker lijk dan ik ben).....die zelfde borsten zitten een beetje strak in een girly (ik heb cup E.....)

hmm...heb hetzelfde probleem: heb ook cup E.


No regrets and no remorse...


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 29-05-2001 23:24 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

oh, yeay! boobiefriends!


Harachte
Usericon van Harachte
Posted 30-05-2001 1:01 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

Kijk... ik kan natuurlijk ook een girly nemen, maar ik ben bang dat vrouwlief Miepje me dan voor m'n smoel schopt.


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 30-05-2001 7:46 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

Heb je hulp nodig als je cup E leest en je wordt al opgewonden?!?!?!

LOL


Mad Maikie


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 30-05-2001 8:04 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

denk je?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 30-05-2001 12:43 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2001 7:46 schreef Mad Maikie het volgende:
Heb je hulp nodig als je cup E leest en je wordt al opgewonden?!?!?!

Ligt dat niet aan je eigen voorstellingsvermogen ?


No regrets and no remorse...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 30-05-2001 20:07 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

hmm.....

ehm, ik zal "proberen" met wat creativiteit te komen. Al is het dan bijna tentamentijd, dus moet ik me binnenkort in de boeken storten... Alhoewel creatief met potlood dan wel een goeie afleiding is voor tussendoor...


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 31-05-2001 22:57 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht


Tja, ik zal ook mijn best doen. Ik wil niet zeggen dat ik zo'n kunstenaar ben, maar ik ben in ieder geval wel vrij (examens achter de rug)
Misschien kan het een heel klein beetje lang duren, want ik heb een tekening van school ook nog niet af. Ben ik al het hel jaar aan bezig

(tja, wie gaat er dan ook een tekening stippelen. Dom!)


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 01-06-2001 0:38 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2001 22:57 schreef roodkapje het volgende:
Tja, ik zal ook mijn best doen. Ik wil niet zeggen dat ik zo'n kunstenaar ben, maar ik ben in ieder geval wel vrij (examens achter de rug)
Misschien kan het een heel klein beetje lang duren, want ik heb een tekening van school ook nog niet af. Ben ik al het hel jaar aan bezig

(tja, wie gaat er dan ook een tekening stippelen. Dom!)


Keijl ALERT!!!!!!!!


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 01-06-2001 10:54 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht


Inderdaad


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Fire
Usericon van Fire
Posted 01-06-2001 22:33 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 1 juni 2001 0:38 schreef Blubber het volgende:
Keijl ALERT!!!!!!!!

Moeten we nou altijd aan die school herinnerd worden



Fire
Usericon van Fire
Posted 01-06-2001 22:34 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 31 mei 2001 22:57 schreef roodkapje het volgende:
Tja, ik zal ook mijn best doen. Ik wil niet zeggen dat ik zo'n kunstenaar ben, maar ik ben in ieder geval wel vrij (examens achter de rug)
Misschien kan het een heel klein beetje lang duren, want ik heb een tekening van school ook nog niet af. Ben ik al het hel jaar aan bezig

(tja, wie gaat er dan ook een tekening stippelen. Dom!)

Willemse had toch als bij naam Stippetje?



roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 02-06-2001 13:30 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2001 22:34 schreef Fire het volgende:
Willemse had toch als bij naam Stippetje?


Klopt, bij hem moest je dat ook altijd doen.
Maar hij is 10 keer zo beter dan Keijl.
Maarre, dit is een beetje off topic, dus terug naar de t-shirts.
Ik heb een klein ontwerpje gemaakt, maar hij is een beetje luguber geworden en niet echt geweldig mooi, dus ik zet hem er maar niet op. Ik probeer het nog wel een keer.


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Fire
Usericon van Fire
Posted 03-06-2001 0:17 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 2 juni 2001 13:30 schreef
Ik heb een klein ontwerpje gemaakt, maar hij is een beetje luguber geworden en niet echt geweldig mooi, dus ik zet hem er maar niet op. Ik probeer het nog wel een keer.


Laat maar zien.....

Dan zal ik ook leuke creatie maken!



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen