|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Entombed speelt op vrijdag 14 november ook in Oss in Groene Engel. |
|
Helaas niet aanwezig, zelf optreden. Toch zou ik wel heel graag BLS zien! The trend is dead. |
|
Aanwezig met een groepje. Zin in! |
|
Na afgelopen vrijdag vind ik het niet zo heel erg dat M.O.D heeft afgezegd. |
|
Tijdschema: http://www.speedfest.nl/info/timeschedule.pdf Ik ben er pas tegen 18.00 uur dus dat komt precies goed uit. Kan ik Entombed, Def Americans, Batmobile, PPS en BLS allemaal zien |
|
Jammer dat Entombed en de Def Americans elkaar overlappen, voor de rest ziet het er prima uit. Zin in! |
|
Zaterdag alweer! |
|
Yup.. Ook ik ben aanwezig |
|
Zin in! |
|
Kaarten in huis! Lijkt mij mooi feestje. |
|
Morgen |
|
Word idd een mooi fezie morgn |
|
Zekers! |
|
Vanmiddag alweer |
|
quote: |
|
Zo maar eens die kant op ! |
|
quote:Same here. Theo Maassen was geniaal net |
|
Zo dat was een gaaf en vooral gezellig feestje. Veel gevarieerd publiek, maar alles ging goed samen. Entombed was toch wel het gaafste. Minpunt was het uitvallen van GBH. Dit kwam door een ongeluk in Londen waarbij zij betrokken waren. |
|
GBH is live toch kut, gezien op boa toen. Fuck the world and fuck you |
|
Hmm ik had ze opzich wel een keer live willen zien, maar helaas. |
|
quote:welnee, dat denk je, maar je wilt het niet hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dan denk ik dat maar. Ohja ik ben dat boek van Dikke Dennis VERGETEN te kopen |
|
quote: Wat een teleurstellig was dat zeg!!! Hoef ik niet weer te zien die knakker. Verder prima feestje, leuk opgezet en zeer gezellig al met al. |
|
Entombed nog gezien en die speelden een erg gave set alleen jammer dat het geluid zo verkankerd was, daarna ging bij mij het licht uit en toen nog de laatste akkoorden van BLS meegekregen. Best kansloos ja, don't mistake lack of talent for genius |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |