IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Speedfest 2008, Klokgebouw Eindhoven Vorige pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-12-2008 19:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

We waren met z'n drieën gegaan en het was een leuk feestje ja!

We kwamen binnen bij The Butcher, die waren wel oke.

Toen dachten we dat we de Klingonz gingen aanschouwen, maar het was één of ander bandje uit Arnhem, waar me de naam van is ontschoten. Speelden opzich wel aardig, verder niet bijzonder ofzo.

Daarna een stukje van The Bellrays gezien, vonden het niet zoveel, dus gaan eten.

Daarna The Real McKenzies. Althans, dat dachten we, waren het de Klingonz. Was best oke ja.

Entombed was ook lekker bezig, alleen jammer van het geluid.

Halverwege weggaan want ik wilde ook heel graag Def Americans zien. Die waren erg goed!

Weer naar de andere zaal gelopen om een stukje GBH mee te pakken, bleek The Real McKenzies zijn laatste nummers te spelen (laat dan ff omroepen dat ze van plek zijn gewisseld ofzo )

Batmobile vond ik ook wel oke, leuk al die knotsen in het publiek hehe.

Peter Pan Speedrock rockte als vanouds!

Daarna hadden we het wel weer gehad en zijn we naar huis gegaan. Mooi dagje!

tonymacarony
Usericon van tonymacarony
Posted 03-12-2008 20:30 by tonymacarony Wijzig reactieProfiel van tonymacaronyQuote dit berichthttp://myspace/ikbeneeneikel.com

Hoogte punt voor mij was wel dat m'n maat dat boek kocht van dikke dennis. Zecht die verkoper tegen hem dat de dikke hem gaat signeren die dag, waarop wij van o, tof man hoe laat komt dat doen dan? Waarop die vent schaapachtig naar ons kijkt en zegt ALS IE ZIN HEEFT !!!
Dikke lol en geen handtekening

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com