|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
opeth komt, dus ik kom (naar dynamo) "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
DYNAMO HERE WE COME! Hoeveel nachtjes slapen nog? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Idem! |
|
Daar gaan we weer - NagasH - Sarjenka - WickedKimmie - Asherah - Diabolis Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Ik zal er ook wel rondwaggelen dit jaar. |
|
Daar gaan we weer - NagasH - Sarjenka - WickedKimmie - Asherah - Diabolis - DimmuChild Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Daar gaan we weer - NagasH - Sarjenka - WickedKimmie - Diabolis - DimmuChild - Asherah en vriendjes! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 28-04-2002 17:12] |
|
Daar gaan we weer - NagasH - Sarjenka - WickedKimmie (nog niet helemaaaaaaal zeker maar waarschijnlijk incl. vriend en vrienden) - Asherah - Diabolis - DimmuChild - Asherah en vriendjes! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
- NagasH - Sarjenka - WickedKimmie (nog niet helemaaaaaaal zeker maar waarschijnlijk incl. vriend en vrienden) - Asherah - Diabolis - DimmuChild - Asherah en vriendjes! - Sjaan Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Heh, ik sta er twee keer in, doe es weg? |
|
- NagasH - Sarjenka - WickedKimmie (nog niet helemaaaaaaal zeker maar waarschijnlijk incl. vriend en vrienden) - Diabolis - DimmuChild - Asherah en vriendjes! - Sjaan I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Doe zelf weg joh Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
zucht, ik heb het alweer gedaan hoor! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Hee, ik sta in een rijtje. Gaaf zeg. |
|
- NagasH - Sarjenka - Devoraz - vrienden van Sarjenka en Devoraz - WickedKimmie (nog niet helemaaaaaaal zeker maar waarschijnlijk incl. vriend en vrienden) - Diabolis - DimmuChild - Asherah en vriendjes! - Sjaan If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
- NagasH - Sarjenka - Devoraz - vrienden van Sarjenka en Devoraz - WickedKimmie (nog niet helemaaaaaaal zeker maar waarschijnlijk incl. vriend en vrienden) - Diabolis - DimmuChild - Asherah en vriendjes! - Sjaan - Suzanne - Paul I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
- NagasH - Sarjenka - Devoraz - vrienden van Sarjenka en Devoraz - WickedKimmie (nog niet helemaaaaaaal zeker maar waarschijnlijk incl. vriend en vrienden) - Diabolis - DimmuChild - Asherah en vriendjes! - Sjaan - Suzanne - Paul -------------------------------------------------------------------------------- en ikke BROODJE POEP! |
|
quote: |
|
- NagasH - Sarjenka - Devoraz - vrienden van Sarjenka en Devoraz - WickedKimmie en SiQDiZ - Vrienden van WickedKimmie en SiQDiZ - Diabolis - DimmuChild - Asherah en vriendjes! - Sjaan - Suzanne - Paul - Stultus I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
- NagasH - Sarjenka - Devoraz - vrienden van Sarjenka en Devoraz - WickedKimmie en SiQDiZ - Vrienden van WickedKimmie en SiQDiZ - Diabolis - DimmuChild - Asherah en vriendjes! - Sjaan - Suzanne - Paul - Stultus - Edder Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
- NagasH - Sarjenka - Devoraz - vrienden van Sarjenka en Devoraz - WickedKimmie en SiQDiZ - Vrienden van WickedKimmie en SiQDiZ - Diabolis - DimmuChild - Asherah en vriendjes! - Sjaan - Suzanne - Paul - Stultus - Edder - Slechtheid |
|
- NagasH - Sarjenka - Devoraz - vrienden van Sarjenka en Devoraz - WickedKimmie en SiQDiZ - Vrienden van WickedKimmie en SiQDiZ - Diabolis - DimmuChild - Asherah en vriendjes! - Sjaan - Suzanne - Paul - Stultus - Edder - Slechtheid - steffie beffie alias stefan Into and out to you name it |
|
Ben jij een jongen dan? |
|
quote: wahaha |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |