|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
OMG! Children of Bodom Finntroll Guess who is gonna be here! lol.. |
|
quote: Don't touch me. I'm evil. |
|
- NagasH - Sarjenka - Devoraz - vrienden van Sarjenka en Devoraz - WickedKimmie en SiQDiZ - Vrienden van WickedKimmie en SiQDiZ - Diabolis - DimmuChild - Body_of_evidence - Asherah en vriendjes! - Sjaan - Suzanne - Paul - Stultus - Edder - steffie beffie alias stefan - Rammoth |
|
*troost* owja, de roddel gaat dat Slayer ook op Dynamo staat....wie kan mij blij maken of uit de droom helpen...met andere woorden: WIE WEET OF HET WAAR IS???? Laat ons bidden...*vouwt handjes * I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
- NagasH - Sarjenka - Devoraz - vrienden van Sarjenka en Devoraz - WickedKimmie en SiQDiZ - Vrienden van WickedKimmie en SiQDiZ - Diabolis - DimmuChild - Body_of_evidence - Asherah en vriendjes! - Sjaan - Suzanne - Paul - Stultus - Edder - steffie beffie alias stefan - Rammoth - Morgil SLAYER?? Houd me op de hoogte ok...oeh dit word nekpijn! |
|
Als SLayer komt ga ik ook ja! Anders niet... |
|
- NagasH - Sarjenka - Devoraz - vrienden van Sarjenka en Devoraz - WickedKimmie en SiQDiZ - Vrienden van WickedKimmie en SiQDiZ - Diabolis - DimmuChild - Body_of_evidence - Asherah en vriendjes! - Sjaan - Suzanne - Paul - Stultus - Edder - steffie beffie alias stefan - Rammoth - Morgil - mcoenen |
|
NagasH - Sarjenka - Devoraz - vrienden van Sarjenka en Devoraz - WickedKimmie en SiQDiZ - Vrienden van WickedKimmie en SiQDiZ - Diabolis - DimmuChild - Body_of_evidence - Asherah en vriendjes! - Sjaan - Suzanne - Paul - Stultus - Edder - steffie beffie alias stefan - Rammoth - Morgil - mcoenen - Ooypunk Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
- NagasH - Sarjenka - Devoraz - vrienden van Sarjenka en Devoraz - WickedKimmie en SiQDiZ - Vrienden van WickedKimmie en SiQDiZ - Diabolis - DimmuChild - Body_of_evidence - Asherah en vriendjes! - Sjaan - Suzanne - Paul - Stultus - Edder - steffie beffie alias stefan - Rammoth - Morgil - mcoenen - Ooypunk - Wladimir = Vladimir duidelijk ik ga voor finntroll Tijdens Within temptation word het bier halen en ik zal het nog wel met somnium trolhorn hebben over of ze teveel gaan drinken ik had al met wat trollen afgesproken dat we flink gingen zuipen [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 26-05-2002 12:51] |
|
- NagasH - Sarjenka - Devoraz - vrienden van Sarjenka en Devoraz - WickedKimmie en SiQDiZ - Vrienden van WickedKimmie en SiQDiZ - Diabolis - DimmuChild - Body_of_evidence - Asherah en vriendjes! - Sjaan - Suzanne - Paul - Stultus - Edder - steffie beffie alias stefan - Rammoth - Morgil - mcoenen - Ooypunk - Wladimir = Vladimir - Slechtheid Ik ga tappen, dus als je verzekerd wilt zijn van slecht getapt bier moet je het zeker bij mij halen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |